19 Augustus de BBQ FINAL THREAD

Started by J.A.F._Doorhof, August 4, 2007, 23:11:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Wie neemt wat mee en wie komt met hoeveel ?
Hier aub invoeren.



























WieHoeveelBrengt mee
Jack van Dijk1Wat cola, fanta, pakken sap e.d. Stokbrood, kip drumsticks, kruideboter
wh-vanderpost1Wat vlees, burgers e.d.
Blue-Eyes1Wat vlees e.d. (gezamelijk inkoop consortium met wh-vanderpost)
Hipster1tonijn- of pastasalade en verukkuluke baguettes
tiptop1iig wat frisflessen en een sixpack bier. Even kijken qua eten nog.  Aardappelplakjes zonder knoflook Wink. iets van vlees (weet even nog niet wat. Dat bekijk ik altijd tp in de supermarkt.
Garmtz2Rennies Vegetarische spiezen met ui, champignons en paprika
Jaco1Plastic borden, bekers, bestek e.d. + 24 stuks water 0.5 liter
Proprius1Rode wijn
reMc1?
Tube-Freak2houtskool e.d.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Martin_M

#1
Er is toch een kans dat we kunnen die dag.
Het is dus nog even onder een kleine voorbehoud:


aantal:2
Nemen mee:Zullen we de shoarma salade weer eens doen...
Aardappelpakketjes met knoflook en tijm en roomboter (om te poffen)
Muziek ( ;D ;D ;D Haha, nee laat maar...)

Martin & Miranda
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

wh-vanderpost

Aantal:1
Neemt mee:Drinken?? Als mensen wat suggesties en aantallen kunnen geven, heb hier geen ervaring mee namelijk :-\
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

donaldk

Een beetje afhankelijk van de temperatuur en de 'temperatuur' van het eten, maar ik reken meestal op een 'fles' per persoon. Dus een fles cola (en wat andere frisdranken) = 1,5 liter, verdeeld over Water, Frisdrank, vruchtensap, wijn, bier, en? Persoonlijk zit ik, zeker bij hogere temperaturen, eerder aan de twee liter water/cola/bitter lemon, maar als gemiddelde zit je, met een paar flessen marge, met genoemde hoeveelheid wel goed.

Ik kan niet (o.a. geen vervoer), dus veel plezier allemaal.

blue-eyes

Uiteraard van de partij ;)


Ik zal 2 flessen cola, 2 flessen fanta en nog wat pakken fris meenemen.



Iemand vroeg om ervaringen: ga uit van 10-15 euro. Dat is genoeg, er blijft altijd over.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Staaled

#5
1 persoon
neem mee : tonijn- of pastasalade en verukkuluke baguettes.

Saludo,Hipster.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

tiptop

aantal: 1

Ik neem mee: iig wat frisflessen en een sixpack bier. Even kijken qua eten nog.  Aardappelplakjes zonder knoflook ;). iets van vlees (weet even nog niet wat. Dat bekijk ik altijd tp in de supermarkt.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

garmtz

Volgens mij hoef ik alleen nog maar Rennies mee te nemen... ;D

VlisChris

En ik neem aan dat een niet nader te noemen persoon wel weer voor de sate zorgt dit jaar?
;D Moet vast nog wel wat van over zijn :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

blue-eyes

#9
De adresgegevens van Frank zijn ook weg. Evenals de routebeschrijving.

Ook het verbazingwekkend vroege aanvangstijdstip van 11:00 uur is weggehaald. Geen probleem ;D 11 uur is toch vroeg, en de weg kan ik dromen :P



@Jack: juist. Het antwoord van wh-vanderpost weet ik echter niet.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

Eerste post staat weer aangepast met hoe laat en waar.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

wh-vanderpost

Quote from: Blue-Eyes on August  8, 2007, 20:30:07
De adresgegevens van Frank zijn ook weg. Evenals de routebeschrijving.

Ook het verbazingwekkend vroege aanvangstijdstip van 11:00 uur is weggehaald. Geen probleem ;D 11 uur is toch vroeg, en de weg kan ik dromen :P

@Jack: juist. Het antwoord van wh-vanderpost weet ik echter niet.
Had je mijn reply van gisteren avond niet meer meegekregen... weet niet wat er ondertussen allemaal gebeurd is met het forum (de post met het antwoord daarop zal verderop in m'n "Unread topics" lijstje staan ;D)
Ik had gisteren gevraagd of ik iets gemist had, omdat Blue Eyes het had over een vraag die Jack had gesteld en waarop zowel Blue als ik gereageerd hadden... Het ging over het meerijden geloof ik...

Wat betreft het vlees, ik zal even kijken of ik aanstaande zaterdag bij de Sligro kan kijken of er ongeveer hetzelfde aanbod ligt als vorig jaar. De hamburger dozen zullen ze zowiezo wel hebben, maar alleen dat lijkt me wel erg saai.
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

wh-vanderpost

Quote from: Jack van Dijk on August  9, 2007, 11:27:24
Ik was eergisteren in de eerste post begonnen met een overzichtje van wie komt en wat meeneemt. Ik heb dat voor zover ik mij dat nog kon herinneren er nu weer neer gezet.

Jack
'k zal ook een bak of 2 Coleslaw meenemen, bij de sligro hebben ze die lekkere grote bakken ;D
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Joep

Ik ben ook van de partij!

Aantal: 1
Neemt mee: maximaal twee mensen die op de route Zaandam-Utrecht-Emmeloord in willen stappen! Ik neem reMC ook mee. Tevens zal ik een lekker rood wijntje meenemen (of twee). :D

GTDesign

Onder voorbehoud kom ik ook samen met forumlid Peelke.

Ik zal meenemen een koe.

spotmatic

Quote from: GTDesign on August  9, 2007, 15:21:38
Ik zal meenemen een koe.

Ik wist niet dat je mijn schoonmoeder kende?  ;D

BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

donaldk

Laat je vrouw het maar niet horen >:D!

wh-vanderpost

Zal ik ook een grote emmer van die (echte) Wyko Satesaus meenemen van de Sligro? Dat moet je dan wel aanmaken met wat melk in een pannetje als ik me niet vergis...

Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

blue-eyes

Quote from: GTDesign on August  9, 2007, 15:21:38
Onder voorbehoud kom ik ook samen met forumlid Peelke.

Ik zal meenemen een koe.

Neem dan ook een grote spit, een eikeboom en een hakbijl mee. Dan nog een fust bier erbij en wat dierenvellen ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Martin_M

#19
Quote from: Blue-Eyes on August  9, 2007, 19:54:59
Quote from: GTDesign on August  9, 2007, 15:21:38
Onder voorbehoud kom ik ook samen met forumlid Peelke.

Ik zal meenemen een koe.

Neem dan ook een grote spit, een eikeboom en een hakbijl mee. Dan nog een fust bier erbij en wat dierenvellen ;D

Wat weet jij van Peelke wat wij niet weten ??? ???
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

Quote from: Martin_M on August  9, 2007, 20:15:14
Wat weet jij van Peelke wat wij niet weten ??? ???

Ik weet wel van die hele KOE welke GT mee wilde nemen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

tiptop

Een middeleeuwse opzet bedoeld ie gewoon ::) ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

wh-vanderpost

Ik heb zojuist wat spul in huis gehaald...

30 hamburgers
1 liter Wyko Satesaus (in een pannetje met water aanmaken)
1 KG American Coleslaw
1 KG Komkommersalade (het is immers komkommertijd ;D)
1 doos met daarin 3 x 9 stuks varkenssate (+/- 800 gram)
1 doos met daarin 5 (vrij grote) varkens shaslicks (+/- 1 KG)
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Tube-freak

Ik weet het niet maar is het dan niet al bedorven volgende week als je nu al vlees hebt gekocht???
By the way, misschien kom ik ook (Als het nog mag...).

Als ik kom neem ik mee:
Een negerin, wat norit, en paar flessen drinken ofzo.


16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai