Sony retroprojectietv...

Started by OscarTango, March 4, 2003, 00:41:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

OscarTango

vandaag een "demo" van een Sony retroprojectie gehad. De kf-50sx100... mooi,mooi, mooi. Eigenlijk wilde ik een beamer en een kamer inrichten als HT, maar de animo is ook weer niet ZO groot om er een kamer aan op te offeren en nog een surround systeem bij te kopen...enz.

Ik zoek nu sites, waar aan prijvergelijking wordt gedaan. Waar ik dus de Sony KF-50sx100 of 200 kan ingeven en waar ik dan de winkel met de beste prijs voorgeschoteld krijg. Mag in NL, Belgie of Luxemburg zijn...maakt niet uit.

Bedankt alvast

dit is'm dus  :

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

MrPink

www.kieskeurig.nl - goedkoopst is het bij Best-Sellers.nl, €6230.

Groetjes,
Oscar

OscarTango

#2
heb'm al goedkoper gevonden.

http://www.computeruniverse.net/products/e90058946.asp?agent=531

je moet effe op "TV Sets LCD Backlight Projection" klikken en degene zoner meubel kiezen...

voor 5300 Euro... wie kan beter ?  ;D

Toch bedankt om te zoeken, Mr. Pink
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

MrPink

Ik weet niet of Duitsland ook een optie is, maar bij http://www.guenstiger.de/gt-preisvergleich/TV_Video_Foto_Sony_KF_50SX200.htm hebben ze de 200 voor €5096.

Spacebass


MrPink


Krafty

jmm ik heb deze ook gezien spelend met een marantz dvd player maar ik kan er maar niet aan wenne , al die plasma's die ik heb gezien heeben vet last van grain waaronder deze .

weetje zeker dat voor plasma wilt gaan ?

imo is een projector een betere keus maar dat ben ik natuurlijk :)

Jo Kumpen

Dit is volgens mij geen plasma hoor. Dit is een LCD projectie tv. Redelijk prijzig wel maar zeeeeer mooi indeed ;)

Heb hem in Media Markt zien spelen. Daar mag het toonzaalmodel zeer goedkoop de deur uit. Ook een 42" PHILIPS plasma (hier weet ik de prijs wel nog van) voor 3999 euro i.p.v. een bijna 9000 Euro's.

Ik was aan't denken om enkel dat meubel te nemen en m'n center te plaatsen waar de tv op staat. Maar dat koste me al 1000 Euro's. Niet dus.

Groeten
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

OscarTango

het is inderdaad geen plasma, maar een lcd retroprojectie-tv...

reden van voorkeur is dat ie perfect in ons woonkamer-"meubel" past, en dat ik geen kamer moet opofferen om een HT te bouwen. We hebben een surroud systeem van JVC ( weet type niet meer van buiten ) en dat bevalt goed, dus dan zijn we verder voor 5000 euro klaar... en een kamer inrichten gaat iets meer kosten, alles inclusief...vandaar.

Ik wist niet dat ze'm bij de mediamarkt hebben. Moet ik donderdag eens langsrijden...
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Raefon

Bij welke MM heb je hem gezien Jo?

grtz Rob

Oracle

Volgens mij heb ik gisteren bij de MM Groningen naar die tv staan kijken (weet dat niet 100% zeker). Er stond wel bji dat het een Sony LCD-projectie tv was, dus...

Wat me opviel:
- Je kon 4 jaar garantie bijkopen voor 700,-. Stond alleen niet bij of dat incl. lamp is... Ik bedoel, het blijft een lcd projector die er in zit, en die lampen gaan beperkt mee. Hij wordt echter verkocht als tv, en zal waarschijnlijk dan ook als zodanig worden ingezet (dus in verhouding veel meer uren dan een projector, die enkel voor film wordt gebruikt...).
- de kijkhoek-gevoeligheid. Je moest er echt recht voor staan voor een goed beeld. Een beetje te hoog of te laag, of teveel links of rechts, en het werd een grote donkere massa... Viel me behoorlijk tegen...

Ik vind het design overigens wel mooi...

Oh ja, prijs was geloof ik 5999,-..

Groet,
Mark.

Scarp

Garantie bijkopen is "uiteraard" voor de nederlandse consumentenwet onzin, omdat zo'n apparaat een bepaalde levensverwachting heeft :)

Alfa_33

#12
.

OscarTango

Vond je de kijkhoek klein ? Hm...'k heb 'm bij iemand thuis aan't werk gezien, en dat viel me eigenlijk nogal mee... maar ik heb natuurlijk geen ervaring met ander spul. Ik weet wel dat plasma een grotere kijkhoek heeft, maar op dat formaat kon je dan nog wel een stuk duurder uit natuurlijk... compromise,compromise ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Jo Kumpen

#14
Quote from: Raefon on March  7, 2003, 00:32:01
Bij welke MM heb je hem gezien Jo?

grtz Rob

Die in Aken. Maar hij is ondertussen al verkocht heb ik gehoord. Ik had 't op 't werk verteld en die gast is onmiddelijk gaan kijken, maar helaas waren ze'm net verkocht de dag ervoor.

Spijtig.

EDIT: het was dus 't toonzaalmodel
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.