zwarte balken op beeld 32pw1617 pixel plus

Started by mike, March 3, 2003, 20:25:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mike

hoi, heb eeen probleempje met mijn tv.
stel: zet mijn dvd speler of een gewone programma via de kabel op pauze met mijn afstandsbediening in een scene dat helemaal zwart is.
als ik in de beeld instellingen open en de helderheid omhoog schroef, zie ik 2 vage zwarte balken op het scherm. dvd iets minder maar je ziet het beeld gewoon niet gelijk gaan. nou doe ik die helderheid zo zwart mogelijk maar je ziet het nog wel. wat raden jullie me aan om dit probleem op te lossen???? is die isf calibratie een optie??
greetz mike

J.A.F._Doorhof

Hi,

Probeer eens scart 1.
De calibratie zal niet veel uitmaken, met een goede instelling van de brightness vallen de balken amper op.

De volledige calibratie levert trouwens wel een grote winst op, (zodat mijn zal niet veel uitmaken niet verkeerd wordt begrepen  ;)).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bryan vd B

Hi,

De twee balken waar jij over praat vallen na calibratie in het niet en zullen niet echt meer opvallen.
bij mij is het op ext1 minder dan op ext3 die beide rgb zijn(ik weet niet welke bij jou rgb zijn).
Mijn pixelplus 36pw9527 is 4 weken geleden gecalibreerd en ik zou het zo weer doen. Uit de doos is de tv niet echt super maar eenmaal gecalibreerd zul je echt verbaast zijn wat voor kwaliteit er zit verstopt in je tv.

Vriendelijke groeten,

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

J.A.F._Doorhof

Hi,

Als het goed is is het maar één keer nodig  ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"