iPhone minder gewild dan gedacht

Started by Erik, July 25, 2007, 15:23:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nosoforos

Quote from: Audiofiel on July 31, 2007, 13:06:52
Jij bent in de war met MacMiep. En die is van een ander geslacht. ;)



Ha! Dat klopt! Hmmm, al die mensen met dan weer eekhoorntjes en dan weer appeltjes als plaatje!  ;) Ik raak er in de war van!  ;D

danielo

#76
Hai,

Erg vreemd elke keer als ik meer kritische punten maak over de ervaring met de iphone krijg ik 'zie je wel alles is fout' en dan meestal op punten die minder zijn dan ik aangaf.

Er zijn al verschillende exchange oplossingen mogelijk nu, ook is het wat vreemd dat pop3 en imap ineens niet meer ok is maar we perse een gesloten systeem moeten ondersteunen om open te zijn vreemde wereld.

Kan je melden dat ik al jaren mijn zakelijke dingen zonder exchange doe en dat gaat mij prima af. syncen met agenda kan ook (maar laat ik voor de lol nog maar een probleem aangeven je kan maar met 1 agenda syncen *zucht*).

Spannend dat mensen met zoveel passie een reactie geven ipv iets te gebruiken en de voor en tegens op een rij te zetten.

voor de duidelijk mijn conclusie is en blijft het is een belangrijke stap vooruit maar een duidelijk apple 1.0 product. Zal ik er 1 bij kopen (als dat nodig is) indien die hier uitkomt .. geen twijfel over mogelijk maar voor nu hack ik lekker verder met de usa versie.

Om de gemoederen maar weer eens op te voeren, we missen ook normale bluetooth support oa voor stereo profiel mega weird gezien het een muziek ding is.

Ook maar weer een plus puntje, de accu is echt indrukwekkend ding gaat bizar
lang mee tov andere media telefoons.

Daniel.



denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

willem focus

#77
Quote from: danielo on July 31, 2007, 21:53:17
Om de gemoederen maar weer eens op te voeren, we missen ook normale bluetooth support oa voor stereo profiel mega weird gezien het een muziek ding is.

Daniel.

Hoi,

Wat ik wel mis op de  I-phone......een fm ontvanger,snap niet dat ze die er niet in hebben zitten. >:(
Daardoor zal ik hem waarschijnlijk niet aanschaffen. :(

Maar verder..... 8)


Groeten...Willem ;)
Pioneer PDP-428XD/Cambridge 650R/ Pioneer-DVR 545HX/PioneerDV-585A/Infinity Beta 40/Infinity C250/Infinity Beta 10/Infinity SW10/Samsung DCB-H360R/Oppo BDP83/Iphone3GS

danielo

Quote from: willem focus on August  1, 2007, 11:49:56
Hoi,

Wat ik wel mis op de  I-phone......een fm ontvanger,snap niet dat ze die er niet in hebben zitten. >:(
Daardoor zal ik hem waarschijnlijk niet aanschaffen. :(

Maar verder..... 8)


Groeten...Willem ;)

Ook dit heb ik even getest, indien je de ipod radio aansluit komt er op het display 'this device is not supported yet'. Volgens mij gaat de ipod radio in een update gewoon werken. zie alleen niet helemaal hoe dat dan samenwerkt met de telefoon functie die ook in de 'draad' zit waar je de ipod radio normaal tussen zet.

Daniel.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Erik

Je wilt toch niet een extra kastje ertussen? Apple moet gewoon even een fm en gps chip inbouwen en dan zijn we er.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

neptune

Radio ondersteuning is niet een must vind ik, ik luister liever naar mijn eigen muziek wat wel kan.
zet hier iets neer

danielo

#81
Quote from: Erik on August  1, 2007, 21:26:14
Je wilt toch niet een extra kastje ertussen? Apple moet gewoon even een fm en gps chip inbouwen en dan zijn we er.

Ach het in de draad stoppen is nog niet zo slecht als je het wil dan kan het mensen doe geen radio willen ook prima. Zou een gps op die manier kunnen ? Nou mischien wel daar zitten nl ook voordelen aan bijvoorbeeld veel beter bereik maar ik ben met je eens dat een gps echt een missing feature is. Kasje er tussen is meer een andere afstands bediening als je niet weet dat er een radio inzit zie je het verschil niet eens.

versie van een remote :

http://www.globalsourcesdirect.com/catalog/PX-IM-15.jpg

een versie van de radio/remote:

http://www.portablegear.nl/images/fotos-nieuws/ipod-remote-radio-groot.gif

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.