RvD zijn setje (Titan frontstage en Trinnov)

Started by RvD, July 24, 2007, 20:49:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PascalP

Quote from: RvD on June 29, 2022, 11:48:23
De Dragon zit op de Oppo en gaat ook stuk verder mag ook wel met zijn adviesprijs van €2199,- tegenwoordig.  :o

Ah wacht, is ook nog eens de Dragon 48, was even aan de 'gewone' Dragon aan het denken die de helft kost ;)
Mooi spul hoor!
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

papaleo

Quote from: RvD on June 29, 2022, 11:19:21

De Zappiti met tuning is een enorme stap iets minder klinkt die dan de Oppo 203 stufe 2 maar wel een streepje voor op de Sony CM naar mijn idee. Normaal valt het beeld me niet zo snel op in verbetering maar het lijkt nu net iets meer pop te hebben (of hoe moet ik het omschrijven). De audio weergave daar had ik niets anders van verwacht dat voelt gewoon vertrouwt en de bekende CM sound. Meer detail een betere surround bubble en mooiere laagweergave.


Hey Ruud,
Laat ik je eerst eens feliciteren met de upgrades....

En nu waar ik erg nieuwsgierig naar ben,je verteld dat je beeld met de Zappiti Reference  "een enorme stap" gemaakt heeft zou je dit kunnen definiëren...?
In welk(e) opzicht(en) is je beeld ,buiten het feit dat je nu 'iets' meer pop opmerkt, beter geworden tov van de destijds nog maagdelijke Zappiti?
Heb je de nu getunede Zapp naast een 'standaard' Zapp gezien?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

RvD

De enorme stap is vooral de audio maar het beeld heeft ook duidelijk mee geprofiteerd. Ongeveer een half jaar heb ik de Zappiti origineel in gebruik gehad en nu dan de CM versie voor de rest niks veranderd in de keten want is nog beoordeeld op de oude tv helaas. Naast elkaar heb ik niet kunnen testen maar ik weet dat Vik ook een demo unit gaat krijgen en zou hem zeker eens uitnodigen voor een demo mocht je ervoor openstaan. Dit kan wel duur uitvallen want ik schat de kans groot in dat je hetzelfde effect ook op je Apple tv wil etc.  ;D

Speel ook nog met de oude firmware en niet de nieuwste beta want daar is ook enige verandering geloof ik. Gewoon zelf proberen de gebruikers die al reeds CM producten hebben weten vast wat ik bedoel met de omschrijving en het bekende CM sausje.  ;)
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Teejoo

Quote from: RvD on June 29, 2022, 13:03:27
Naast elkaar heb ik niet kunnen testen maar ik weet dat Vik ook een demo unit gaat krijgen en zou hem zeker eens uitnodigen voor een demo mocht je ervoor openstaan.

Dat zou ik zeker doen Leo, jij kunt ze tenminste naast elkaar testen! Ik krijg hem ook om te testen, maar kan niet vergelijken.

papaleo

Bedankt voor je toelichting Ruud...

Ik weet niet of dat jullie dit ook zo ervaren maar om er zeker van te zijn dat iets beter is geworden (zeker in het segment dat wij in onze setups hebben) kan ik dit alleen wanneer je beide apparaten naast elkaar kan laten spelen...ik vind het al vaak moeilijk wanneer je moet gaan switchen tussen 2 apparaten ook al zit daar maar n paar luttele seconden tussen.
Of het verschil moet zo overduidelijk zijn...,tja dan is het natuurlijk een ander verhaal.
Daarom dacht ik dat als de CM/Zap tuning grote stappen heeft gemaakt op de standaard Reference versie dan is het ook makkelijk uit te leggen wat en waar de verschillen zitten tov de niet getunede versie.

Ik wil altijd graag met neus op de feiten gedrukt worden(lees:zelf ondervinden)  dus is een vergelijk met beide units draaiend naast elkaar de beste en meest betrouwbare manier...mits beide ook identiek zijn aangesloten en ingesteld zijn natuurlijk.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

buckler

De set word steeds indrukwekkender en indrukwekkender Rudy.
Mooi man
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

vik

Testen kan altijd Leo enkel een 1:1 vergelijking (parallel) om daar een eindoordeel over te geven is niet de juiste. Wat je in speler A hebt verbeterd loods je met de standaard speler B gelijk weer parallel de set in en werkt dus negatief.

Iedereen is vrij om op zijn eigen manier te testen maar ik zou ook zeker enkel en alleen de speler testen. Een stuk of 3-4 test fragmenten is vaak al voldoende.


Quote from: papaleo on June 29, 2022, 15:01:34
Bedankt voor je toelichting Ruud...

Ik weet niet of dat jullie dit ook zo ervaren maar om er zeker van te zijn dat iets beter is geworden (zeker in het segment dat wij in onze setups hebben) kan ik dit alleen wanneer je beide apparaten naast elkaar kan laten spelen...ik vind het al vaak moeilijk wanneer je moet gaan switchen tussen 2 apparaten ook al zit daar maar n paar luttele seconden tussen.
Of het verschil moet zo overduidelijk zijn...,tja dan is het natuurlijk een ander verhaal.
Daarom dacht ik dat als de CM/Zap tuning grote stappen heeft gemaakt op de standaard Reference versie dan is het ook makkelijk uit te leggen wat en waar de verschillen zitten tov de niet getunede versie.

Ik wil altijd graag met neus op de feiten gedrukt worden(lees:zelf ondervinden)  dus is een vergelijk met beide units draaiend naast elkaar de beste en meest betrouwbare manier...mits beide ook identiek zijn aangesloten en ingesteld zijn natuurlijk.[/b[
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

papaleo

Quote from: vik on June 30, 2022, 08:22:40
Testen kan altijd Leo enkel een 1:1 vergelijking (parallel) om daar een eindoordeel over te geven is niet de juiste. Wat je in speler A hebt verbeterd loods je met de standaard speler B gelijk weer parallel de set in en werkt dus negatief.

Iedereen is vrij om op zijn eigen manier te testen maar ik zou ook zeker enkel en alleen de speler testen. Een stuk of 3-4 test fragmenten is vaak al voldoende.

Ooh oke, nee dat wist ik niet...weer wat geleeerd  ;)

Dan moeten we dat tzt toch maar eens 'n keer hier gaan testen als je de demo ready hebt.


PS
Vik, we zijn nu onderhand n jaar verder al nieuws wbt die Lumagen remote die ik destijds bij je besteld hebt?... :devil:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

vik

Komt goed Leo de nieuwe remote (luxere versie) is langs mij heen gegaan  :lookaround:

Zappiti mag je testen tot je ons weegt na Teejoo.

@ Rvd : excuses voor het vervuilen van je topic niet de juiste plek  8)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Jean Sibelius

Mooie upgrade weer Rudy. Hele gave set-up! 8)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Teejoo

Quote from: vik on June 30, 2022, 08:22:40
Testen kan altijd Leo enkel een 1:1 vergelijking (parallel) om daar een eindoordeel over te geven is niet de juiste. Wat je in speler A hebt verbeterd loods je met de standaard speler B gelijk weer parallel de set in en werkt dus negatief.

Iedereen is vrij om op zijn eigen manier te testen maar ik zou ook zeker enkel en alleen de speler testen. Een stuk of 3-4 test fragmenten is vaak al voldoende.
Maar dan zou je toch nooit profijt hebben zolang je niet alle componenten voorzien hebt van een CM modificatie?

vik

Mijn post ging meer over het feit dat je totale kwaliteit van de CM Zappiti niet kunt beoordelen zolang de orginele aangesloten is in de zelfde keten. Je krijgt dus een wisselwerking (parallel) en de processor (HT receiver) reageert hierop in de negatieve zin. De orginele voeding heeft een invloed en ook zeker de hdmi (massa verbinding) naar de processor (ht receiver).

Mike doet zijn best om de Zappiti als het ware te "ontkoppelen" van de set en met de originele voeg je dus alles wat hij heeft verbeterd weer toe. Dit is exact de reden waarom naar mijn mening (en ervaring) A/B vergelijkingen niet werken. Je hebt ten aller tijden te maken met onderlinge invloeden en die zijn bepalend voor het eindresultaat.  Geldt overigens ook voor stereo apparatuur en niet alleen home cinema.

Het is dus niet zo dat een CM mod enkel effect heeft op een volledige CM keten. Het eindresultaat wordt in elke set voor het grootste gedeelte bepaald door een betere bron daar begint het allemaal mee. CM of geen CM keten. Stereo of Home Cinema maakt niet uit.

Aan de andere kant kan ik hoog of laag springen, en als de persoon die wil testen besluit het op zijn eigen manier te doen kan ik daar niet tegen in gaan. Als een A/B vergelijking voor die persoon bepalend is... maar dat roep ik al vanaf het begin "overtuig je zelf" en voor CM Duitsland is het niet anders en het is de klant die het voor zich zelf bepaald.

 
Quote from: Teejoo on July  2, 2022, 07:35:15
Maar dan zou je toch nooit profijt hebben zolang je niet alle componenten voorzien hebt van een CM modificatie?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

papaleo

Dan zou ik graag willen dat mijn geheugen voor dit soort A/B vergelijkingen wat beter uitgerust was..., dat ik dan de in mijn geheugen opgenomen resultaten van product 'A' iets langer kon aanspreken om dan de evt (summiere) verbeteringen daarvan zou kunnen vergelijken tussen producten A en B.  ::)
Want daar ligt bij mij vaak de bottleneck wanneer er evt kleine verbeteringen zijn aangebracht...het brengt mij vaak aan twijfelen of ik het überhaupt wel zie   ;) ::)
Ik weet niet of dit 'alleen' bij mij het geval is of hebben meer mensen/forumleden hier (last van) mee te maken,dit kan natuurlijk ook aan de (mijn) leeftijd liggen; (60+)  :D :devil:

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

denoontje


Teejoo

Quote from: papaleo on July  2, 2022, 12:27:13
Dan zou ik graag willen dat mijn geheugen voor dit soort A/B vergelijkingen wat beter uitgerust was..., dat ik dan de in mijn geheugen opgenomen resultaten van product 'A' iets langer kon aanspreken om dan de evt (summiere) verbeteringen daarvan zou kunnen vergelijken tussen producten A en B.  ::)
Want daar ligt bij mij vaak de bottleneck wanneer er evt kleine verbeteringen zijn aangebracht...het brengt mij vaak aan twijfelen of ik het überhaupt wel zie   ;) ::)
Ik weet niet of dit 'alleen' bij mij het geval is of hebben meer mensen/forumleden hier (last van) mee te maken,dit kan natuurlijk ook aan de (mijn) leeftijd liggen; (60+)  :D :devil:
Ik vind het met een handshake vertraging al moeilijk, of het verschil moet gewoon echt duidelijk zijn.

vik

Mijn ervaring is dat je vaak genoeg hebt aan 3 of 4 test fragmenten. Je zelf forceren geeft alleen maar stress en helemaal niet nodig.

Overtuig je zelf en bij twijfel zeker niet doen. Ik maak het gelukkig zeer zelden mee dat ik een klant een duwtje moet geven om het gewoon niet te doen. Puur omdat diegene twijfelt en dat is ook exact zoals het hoort vind ik.


Quote from: papaleo on July  2, 2022, 12:27:13
Dan zou ik graag willen dat mijn geheugen voor dit soort A/B vergelijkingen wat beter uitgerust was..., dat ik dan de in mijn geheugen opgenomen resultaten van product 'A' iets langer kon aanspreken om dan de evt (summiere) verbeteringen daarvan zou kunnen vergelijken tussen producten A en B.  ::)
Want daar ligt bij mij vaak de bottleneck wanneer er evt kleine verbeteringen zijn aangebracht...het brengt mij vaak aan twijfelen of ik het überhaupt wel zie   ;) ::)
Ik weet niet of dit 'alleen' bij mij het geval is of hebben meer mensen/forumleden hier (last van) mee te maken,dit kan natuurlijk ook aan de (mijn) leeftijd liggen; (60+)  :D :devil:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RvD

Sinds vorige week eindelijk de originele voet kunnen ophalen. Dit heeft ruim 2 maanden geduurd  :o

Het formaat van 65 inch naar 77 inch ben je zo aangewend, vooral bij films is het een mooie ervaring nu. De oled techniek bevalt me ook uitstekend geen blooming meer om bijvoorbeeld de ondertiteling wat me altijd opviel. Dat een oled niet fel genoeg is tegenover een lcd is toch ook niets van te merken, hdr/dolbyvision dat ziet er echt goed uit en in nits zouden deze dezelfde waardes moeten aantikken tegenover mijn oude lcd (1000 nits peak). Maar bij de oled is het veel indrukwekkender het zal vast aan de techniek liggen kortom zeer blij met deze upgrade.  :)

Nog een plaatje hoe het nu uitziet:
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

vik

Eindelijk!!  :headbanging:

Geniet ervan Rudy het heeft allemaal erg lang geduurd.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike


anton

Gisteravond met Pascal een bezoekje gebracht bij Rudy, veel veranderd sinds ons laatste m&g. Allereerst natuurlijk de LG van 77 inch  :clapping:, wat een machine !!! Als ik het goed onthouden heb is het een C2 ??. Whatever....het beeld is fantastisch mooi !!!!! Hij was gecallibreerd door Frank en chapeau !!!!! een plaatje !!!
Dan de komst van de CM Zappitti. Heel kort gezegd: wauw  :worship:. Prachtig beeld (afhankelijk vd content doet die nul nada nul onder voor een fysiek schijfje en ook qua geluid vond ik hem bijzonder indrukwekkend. En ook de komst van de CM interlink tussen de oppo en de trinnov moest gekeurd worden  :coffee: :coffee:.
Verschillende scenes van films hebben de revue gepasseerd en ook de muziek heeft de volle aandacht gekregen. Conclusie: de grotere tv (77 inch tov 65) geeft een NOGMAALS mooiere beleving van films/concerten. De beeldkwaliteit is om door een ringetje te halen (callibratie heeft veel goeds gebracht volgens Rudy). Aquaman (de scene waarin hij vastgeketend zit met de witte achtergrond) gaf alles perfect weer (dolby vision) dus een dikke pluim voor het beeld. Ook het geluid heeft weer een flinke stap gemaakt, ik vond het allemaal gedetailleerder, grootser klinken alsof de ruimte waarin je zit een maatje groter is geworden......
Fijne avond gehad met Rudy, (pa van Rudy  ;D) Pascal,  gaat vervolgd worden  :pompom: :coffee: maar een dikke pluim Rudy: cinema op topniveau !!!!!!!!!

Teejoo

Wat bedoel je met "afhankelijk van de content doet hij niet onder voor een schijf"?

Afhankelijk van de kwaliteit van de rip? Hoe soepel gaat het scrollen door de movie wall Rudy? En met hoeveel films is dat dan?

Hopelijk kont hij snel naar Maastricht om te testen!

RvD

De avond was zeker geslaagd!

Mooi dat de upgrades ook in jullie oren/ogen positief zijn uitgepakt.

De tv is het G2 model en zou ik altijd kiezen boven de C2, zeker met het kleine prijsverschil op dit moment en de extra's die je krijgt zoals Heatsink wat iets meer nits met hdr/dolbyvision geeft en 5 jaar garantie op het paneel tegen inbranden bijvoorbeeld.

De Zappiti blinkt natuurlijk uit als je hdr/dolbyvision afspeelt nu in combinatie met de oled dat zal Anton bedoelen. Er is inmiddels een nieuwe Beta software zag ik dat het navigeren sneller zou maken maar ik wacht altijd rustig de final versie af. Ik gebruik geen Nas maar een externe hd met afspelen gaat dit soepel alleen met vooruit spoelen had ik gisteren een hickup dat het out of sync ging. Met ietsje terug spoelen liep het weer goed dit was wel één groot bestand zonder chapters wat ook mee speelt denk ik. Mijn moviewall is niet zo groot en is denk ik ook afhankelijk hoeveel posters je op één scherm wilt bij projectie kun je natuurlijk veel meer regels met posters nemen. Voor mijn gebruik is de snelheid voldoende maar er is schijnbaar een verbetering doorgevoerd wat voor jouw gebruik interessant kan zijn. Wat ik het belangrijkste vind de beeld/geluidskwaliteit dat deze op hoog niveau is voor een mediaspeler. Waarschijnlijk zal Pascal zijn mening ook nog wel posten later hoe hij het ervaren heeft.  :)

Zou zeker de kans pakken om hem te proberen.

We ziens ons zeker weer Anton en Pascal.  :popcorn:
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Teejoo

Ok, maar zie je verschil tussen de disc en een rip van dezelfde film?

RvD

Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Teejoo