"Kleine" LCD met ingebouwde digitale tuner...

Started by NaFFy, July 23, 2007, 10:52:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NaFFy

Beste forumleden,
ik ben al enige tijd voor de slaapkamer op zoek naar een kleine (20"/23") LCD met ingebouwde digitale TV tuner. Ik heb Casema, dus als er een card in kan, zou het denk ik al voldoende zij (?).
Iemand hier al ervaring mee?
Hoor het graag! Thanks vast!

PS: EN een ingebouwde DVD zou helemaaaal ideaal zijn  ;)

ajbeefde

Quote from: nakisoen on July 23, 2007, 10:52:15
Beste forumleden,
ik ben al enige tijd voor de slaapkamer op zoek naar een kleine (20"/23") LCD met ingebouwde digitale TV tuner. Ik heb Casema, dus als er een card in kan, zou het denk ik al voldoende zij (?).
Iemand hier al ervaring mee?
Hoor het graag! Thanks vast!

PS: EN een ingebouwde DVD zou helemaaaal ideaal zijn  ;)

Compleet met card en dvd optie ben ik ze nog niet tegen gekomen...  :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

NaFFy

Wel met de mogelijkheid om er een kaart in te doen? Dat vind ik eigenlijk het belangrijkste, dat ik alle kanalen kan ontvangen zonder ergens aan die muur een losse decoder hebben hangen, DVD kan ik toch niet van genieten als ik weet hoe het in de woonkamer klinkt...  ;)

_ MarcelloW _

Quote from: nakisoen on July 23, 2007, 11:06:07
Wel met de mogelijkheid om er een kaart in te doen? Dat vind ik eigenlijk het belangrijkste, dat ik alle kanalen kan ontvangen zonder ergens aan die muur een losse decoder hebben hangen, DVD kan ik toch niet van genieten als ik weet hoe het in de woonkamer klinkt...  ;)

Denk niet dat dit gaat lukken.
Bij de nederlandse DTV aanbieders ben je nagenoeg verplicht ook het kastje te gebruiken. Dit in verband met alle on demand zaken die ze aanbieden.
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

PjotrrrNL

Humax is net met twee LCD's gekomen met DVB-C tuner welke o.a. met Casema smartcards werkt:
http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/categorie/hdtv-producten

Verder zou ik geen kleine LCD's weten met deze optie, grote (Loewe, ony) zijn ook zeldzaam ...

NaFFy

QuoteHumax is net met twee LCD's gekomen met DVB-C tuner welke o.a. met Casema smartcards werkt:
http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/categorie/hdtv-producten
Dit zou ideaal zijn! Nu maar afwachten wanneer hij in de winkels komt (en wat ie gaat kosten natuurlijk ;))

ajbeefde

Quote from: nakisoen on July 24, 2007, 08:23:30
Dit zou ideaal zijn! Nu maar afwachten wanneer hij in de winkels komt (en wat ie gaat kosten natuurlijk ;))

En misschien wel het belangrijkste, hoe is het beeld?  ;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

NaFFy

Denk toch dat het een compromis is. Je kan nou eenmaal niet alles hebben, en zeker in de slaapkamer hoeft het voor mij niet zo.
Ben al blij dat er een "schilderij" aan de muur kan hangen en niet een scherm en een apart kastje voor de digitale TV.

ajbeefde

Quote from: nakisoen on July 24, 2007, 09:48:09
Denk toch dat het een compromis is. Je kan nou eenmaal niet alles hebben, en zeker in de slaapkamer hoeft het voor mij niet zo.
Ben al blij dat er een "schilderij" aan de muur kan hangen en niet een scherm en een apart kastje voor de digitale TV.

Slaapkamertje dus......  :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI