Sony STR-DA1200ES receiver gestolen uit auto

Started by jankees, July 22, 2007, 16:18:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jankees

Vanacht is, uit uit de auto van mijn zwager, die in de garage van zijn huis stond, mijn nieuwe STR-DA1200ES receiver gestolen. Ik ben van het weekend met de trein naar Rotterdam geweest voor een weekendje weg. Ik heb de receiver bij Correct gekocht. Mijn zwager was ook in Rotterdam en hij heeft de receiver voor mij meegenomen naar Amsterdam, waar ik woon. Hij heeft zijn auto in zijn garage gezet. Daar is de auto vanacht opengebroken.

Dus indien iemand een zwarte Sony STR-DA1200ES in zwart aangeboden krijgt, nieuw in de doos, voor weinig. Dan hoor ik het graag. Vertel degene die hem aanbiedt alvast maar dat hij een grote pot koffie zet, want ik kom langs met een paar vrienden en ze lusten allemaal een bak >:(

Jan-Kees

Jeroen V

Damn, das niet leuk :( Krijg je nog iets van de verzekering terug? In ieder geval succes...

Mariusz

Oi das wel toevallig zeg. Doorgestoken kaart?
Stereo 'HT': Marantz PM8003 - Marantz UD5005 - Sonus Faber Cremona Auditor Graphite
Stereo: Yamaha A-S2100 - Topping E30II DAC - B&W 804D

jankees

Dat zou je haast wel denken. De auto stond in de afgesloten parkeergarage van het appartement van mijn zwager, receiver in de afgesloten kofferbak. Waarom alleen zijn auto is opgebroken is mij een raadsel. Hij heeft zo'n zuignap aan zijn raam zitten. Ik denk dat ze daar op afgekomen zijn. Het vervelende is dat ik daar ook een appartement gekocht heb, dat over een half jaar wordt opgeleverd. Ik had gehoopt dat mijn auto daar veiliger zou staan dan nu op straat. Helaas lijkt dat niet het geval te zijn. Heb de schade inmiddels gemeld op mijn reisverzekering (ik was een weekendje weg in Rotterdam). Mijn zwager denkt dat het gedekt is om zijn inzittende schadeverzekering. Ik hoop nog iets terug te krijgen. Heb inmiddels een andere receiver besteld via Redcoon. Dan kan er in ieder geval niets meer mis gaan.

ajbeefde

Quote from: Mariusz on July 22, 2007, 17:36:37
Oi das wel toevallig zeg. Doorgestoken kaart?

Ja, lijkt het wel op  :)

Ach, valt onder de inboedelverzekering, mits de auto opengebroken is en er aangifte is gedaan.
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

brtram

Als je met een creditcard heb betaald, zou het onder aankoopverzekering van de card vallen.


R

Met redcoon? Daar heb ik ook wel eens twijfelachtige verhalen over gelezen. Maar ja, alle waar naar zijn geld.

Wel weer een heel naar verhaal :(...

Quote from: jankees on July 23, 2007, 10:40:48
Heb inmiddels een andere receiver besteld via Redcoon. Dan kan er in ieder geval niets meer mis gaan.

cycloon

Ik weet niet zo net of dit wel verzekerd wordt. Gezien dat het 's-nachts uit een auto is gestolen.
Bij veel maatschappijen staat in de kleine lettertjes van de algemene voorwaarden dat je tijdens bepaalde tijdstippen geen waardevolle spullen in een auto mag laten liggen.

Misschien dat het wel onder de inboedelverzekering van het huis valt, maar ook dat alleen als er sporen van braak zijn aan het pand.

Succes.
Pioneer sc-lx71/Pioneer bdp-lx71/lx5090/Elac-Fs 208.2/bs204.2/cc201.2/MJ Acoustics Reference 150 MKII.

Dergert

Zeker weten dat dit niet vergoed gaat worden, je hebt geen waardevolle spullen te laten liggen in een auto. Ik weet het, ze moeten met de fikken eraf blijven, maar slim is het niet om dit in de auto te laten liggen.
Suc6 ermee, maar ik zie het donker in voor je.

jankees

Ik heb inmiddels bericht gekregen van de inboedelverzekeraar. Zij dekken de schade tot een maximum van € 227,-- (ouwe fl 500,--). Dat scheelt toch weer. Ik heb ook een claim ingediend bij mijn reisverzekeraar. We waren immers een weekendje weg. Daar moet ik nog van vernemen. Misschien dat daar ook nog iets gedekt is. Aankoop helaas niet met creditcard gekocht maar per pin.

Bij Redcoon heb ik ook mijn plasma gekocht. De levertijd was wel wat langer dan op de site stond (ik geloof drie weken in plaats van één) maar voor het overige geen klachten.

Jan-Kees

OMD


EdoE

De man wil iets verkopen en moet dus 50 postings plaatsen. Laat hem lekker zijn gang gaan ;)

Alex Groningen

Quote from: EdoE on October 12, 2009, 16:30:39
De man wil iets verkopen en moet dus 50 postings plaatsen. Laat hem lekker zijn gang gaan ;)


;D

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase