SVS DIY 12.2 subwoofer

Started by NielsLu, July 16, 2007, 23:05:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Interficior

Ik heb die van mij nog gehaald bij FreesKees. :+

10 euro voor 3 plaatjes custom made inclusief verzending:



Zo'n freeform image (dat Aeon) kost je bij Alfons de Letter bijvoorbeeld 45 euro p/s. De tweede is dan wel goedkoper.
Take it or lease it

NielsLu

Quote from: Interficior on July 17, 2007, 11:20:40
Ik heb die van mij nog gehaald bij FreesKees. :+

10 euro voor 3 plaatjes custom made inclusief verzending:



Zo'n freeform image (dat Aeon) kost je bij Alfons de Letter bijvoorbeeld 45 euro p/s. De tweede is dan wel goedkoper.

Hmm... Kan hij ook het logo van SVS maken?
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Interficior

Zorg dat je daarmee niet in de problemen komt bij SVS zelf.

Tuurlijk kan hij dat, maar hij woont tegenwoordig wel in Curaçao, dus opsturen kost een fractie meer. En hier heb je natuurlijk meer mensen die kunnen CNC'en.
Take it or lease it

NielsLu

Quote from: Interficior on July 17, 2007, 11:25:27
Zorg dat je daarmee niet in de problemen komt bij SVS zelf.

Hmm, hiervoor zou ik even een mail kunnen wagen aan Mario of Marcel van SVS. En anders zal ik zelf even wat moeten bedenken.
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Interficior

Maak dan ook een ambigram. Dan heb je tenminste geen problemen met het verkeerd om monteren van het plaatje. ;D

(Je had neem ik aan al gezien dat dat Aeon andersom ook te lezen is).
Take it or lease it

NielsLu

Quote from: Interficior on July 17, 2007, 11:29:34
Maak dan ook een ambigram. Dan heb je tenminste geen problemen met het verkeerd om monteren van het plaatje. ;D

(Je had neem ik aan al gezien dat dat Aeon andersom ook te lezen is).

Ja dat had ik gezien  ;)

Kunnen ze ook van andere materialen een plaatje maken?
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Interficior

Waar zat je zoal aan te denken? Voor zover ik weet heeft audiomanics aluminium, corian en messing liggen waar die naamplaatjes van kan maken.
Take it or lease it

NielsLu

Quote from: Interficior on July 17, 2007, 11:34:50
Waar zat je zoal aan te denken? Voor zover ik weet heeft audiomanics aluminium, corian en messing liggen waar die naamplaatjes van kan maken.

Ik dacht aan RVS ofzo.
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Interficior

Klinkt leuk. Maar RVS is verschrikkelijk duur. Maar het ziet er in ieder geval beter uit dan dat paupere plastic brol dat SVS erop durft te plakken.
Take it or lease it

NielsLu

Wie helpt me aan ideeën voor een naam op zo'n plaatje?  ;D
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Interficior

Ga een boek halen over fonetiek. ;D

D'r liggen nog zat leuke namen op de loer voor je.

Traxton ofzo ik verzin maar iets ter plekke.
Take it or lease it

NielsLu

Quote from: Interficior on July 17, 2007, 13:11:56
Ga een boek halen over fonetiek. ;D

D'r liggen nog zat leuke namen op de loer voor je.

Traxton ofzo ik verzin maar iets ter plekke.

Ik ben slecht met namen. Ga nog wel even zoeken op internet vanavond  ;)
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

sphere

Of trek wat willekeurige runen van het Intarweb en laat die graveren. En wanneer mensen er dan naar vragen enorm geheimzinnig doen  >:D
"For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible."

NielsLu

Ik heb een opzet gemaakt voor een naamplaatje  :D
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

NielsLu

#39
vox vocis betekent autoriteit  :D (ohja, dat is Latijns)

Ultimo heb ik afgeleid van ultiem  ;D
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Interficior

Latijn dan. Er staat niet veel meer dan stem van de stem.

Maar je wilt al twee lettertypen, én een plaatje op de achtergrond. Een graveermachine graveert, en kan niet in kleur printen, en lichter doen enzo als achtergrond. Ik denk dat het geheel heel lelijk gaat worden dan.
Take it or lease it

NielsLu

Quote from: Interficior on July 18, 2007, 10:48:43
Latijn dan. Er staat niet veel meer dan stem van de stem.

Maar je wilt al twee lettertypen, én een plaatje op de achtergrond. Een graveermachine graveert, en kan niet in kleur printen, en lichter doen enzo als achtergrond. Ik denk dat het geheel heel lelijk gaat worden dan.

Dan toch nog maar even wat anders bedenken dan.
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

NielsLu

Quote from: Interficior on July 18, 2007, 10:48:43
Latijn dan. Er staat niet veel meer dan stem van de stem.

www.woordenboek.eu gaf bij het zoekwoord stem de vertaling vox vocis. Dus lijkt me niet dat dat stem van de stem is toch  ???
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Interficior

#43
Ja 't zal vast wel autoriteit betekenen. Maar letterlijk staat er stem der stemmen.

Ah even rondgekeken. Malle gekkerd. Je moet dan gewoon Vox hebben. Die vocis staat er alleen bij zodat je weet hoe je moet verbuigen. ;)

Edit: hm bij andere woorden staat 't er weer niet bij. ???
Take it or lease it

Raphie

Quote from: NielsLu on July 18, 2007, 10:52:11
www.woordenboek.eu gaf bij het zoekwoord stem de vertaling vox vocis. Dus lijkt me niet dat dat stem van de stem is toch  ???

Vox is stem, Vocis is bijvoegelijk  ;)
JBL PRX Power!

Raphie

Quote from: Raphie on July 18, 2007, 11:04:11
Vox is stem, Vocis is bijvoegelijk  ;)

Dus het is een beetje een "Suske en Wiske" titel: "de stemmende stem" o.i.d.
JBL PRX Power!

NielsLu

Quote from: Interficior on July 18, 2007, 10:58:20
Ja 't zal vast wel autoriteit betekenen. Maar letterlijk staat er stem der stemmen.

Ah even rondgekeken. Malle gekkerd. Je moet dan gewoon Vox hebben. Die vocis staat er alleen bij zodat je weet hoe je moet verbuigen. ;)

Edit: hm bij andere woorden staat 't er weer niet bij. ???

Ghehe, zoveel verstand heb ik niet van Latijns  ;)

Dus als ik het svs logo weg zou laten zou het dan kunnen denk ik.
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

daxie

Quote from: NielsLu on July 18, 2007, 11:05:30
Ghehe, zoveel verstand heb ik niet van Latijns  ;)

Dus als ik het svs logo weg zou laten zou het dan kunnen denk ik.

vind de naam niet zo goed gekozen.. vox alszijnde stem zou ik gebruiken voor een speaker, niet voor een sub... een sub heeft geen stem aangezien stemmen amper in de subregionen komen...

Het ultimo vind ik wel ok, misschien moet je naar het latijn van laag of bass kijken? of een andere taal...

zodat je "ultiem laag" in een andere taal bekomt..

oh ja, je lettertypes vind ik ook maar mager, ook letterlijk, een sub moet in al zijn aspecten kracht uitstralen, in zijn vorm en in zijn afwerking

NielsLu

Quote from: daxie on July 18, 2007, 15:12:52
vind de naam niet zo goed gekozen.. vox alszijnde stem zou ik gebruiken voor een speaker, niet voor een sub... een sub heeft geen stem aangezien stemmen amper in de subregionen komen...

Het ultimo vind ik wel ok, misschien moet je naar het latijn van laag of bass kijken? of een andere taal...

zodat je "ultiem laag" in een andere taal bekomt..

oh ja, je lettertypes vind ik ook maar mager, ook letterlijk, een sub moet in al zijn aspecten kracht uitstralen, in zijn vorm en in zijn afwerking

Dit soort input is meer dan welkom  ;)

Ik ben slecht met namen  ::)
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

mrrepel