te koop: Scanspeak Monitor A4 speakers

Started by kees en kijk, July 11, 2007, 13:06:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kees en kijk

Hallo

Vanwege een overstap naar alleen B&O apparatuur wil ik mijn zelfgebouwde A4 monitoren van scanspeak verkopen (front is precies A4 formaat, 298x210x269 mm (hxbxd)). Ze zijn van het eerste type dus met scanspeak 15W8530 mid/laag en scanspeak D2908/98000 tweeter en ze zijn in 2005 gebouwd (onderdelen inclusief houtpakket gekocht bij speaker en co in groningen). De boxen moeten nog geverfd of gefineerd worden maar zijn voor de rest helemaal af en klinken uitstekend (zoek eventueel in dit forum op de A4 monitor om wat oordelen van anderen te zien). De geluidskwaliteit is dan ook niet de reden dat ik ze weg wil doen: gewoon het gemak en uiterlijk van beolab 3 speakers heeft me verleid tot deze zet. De set is voor de serieuze belangstellende te beluisteren. De losse onderdelenprijs per box was inclusief houtpakket tegen de 550 euro per stuk. Eventueel zijn ook de dynaudio stands (kleine elegante stands) en de okos kabels (ongeveer 3 m/stuk) erbij te koop.

mvg kees

FFF

Hoi kees,

Ik zou deze aanbieding zetten in het topic dat daar voor bedoeld is. (de markt, en dan speakers en subwoofers).

Tevens is het vermelden van een duidelijke vraagprijs verplicht.

Fototjes doen hier wonderen, en zeker in geval van zelfbouw is dat aan te raden.

kees en kijk

Bedankt voor de tip; ik had ze hier geplaatst omdat dit het 'zelfbouw topic' is, en ze in de normale verkoopsectie welicht onder zouden sneeuwen in het geweld van de commerciele speakers.

mvg kees