Black snake moan

Started by svmnb, July 9, 2007, 20:55:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

svmnb

Christina Ricci speelt een nymfomane met een jeugdtrauma. Nadat ze in elkaar geslagen uit een auto wordt gegooid, wordt ze gevonden door een boer (Sammy Jackson). Deze is pas zijn vrouw aan zijn broer kwijtgeraakt en zit vol wrok tegen de wereld.
Als hij doorheeft wat de nymfomane mankeert, ziet hij het als zijn taak om haar, goedschiks of kwaadschiks, weer op het goede pad te krijgen.

De sfeer van diepe zuiden van Tennessee wordt goed neergezet en ook de bluesmuziek speelt een grote rol in de film. Jackson zingt zelfs een paar nummers in deze film en niet geheel onverdienstelijk.
Al met al een vreemde film met een bizar thema, maar wel de moeite waard, alleen al om de sfeer.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Grindtegel

Ik heb hem een tijdje geleden ook gezien en hij is best aardig op het laatste kwartier na, dan krijgt ie opeens een hoog Dr. Phil gehalte waar ik een beetje misselijk van werd  ;D

Verrassende rol van Christina Ricci trouwens, wat een sletje zeg  ;D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Raphie

#2
Quote from: Grindtegel on July 11, 2007, 09:52:49
Ik heb hem een tijdje geleden ook gezien en hij is best aardig op het laatste kwartier na, dan krijgt ie opeens een hoog Dr. Phil gehalte waar ik een beetje misselijk van werd  ;D

Verrassende rol van Christina Ricci trouwens, wat een sletje zeg  ;D

Ja, die besprong echt alles binnen handbereik  ;D
Maar nu snap ik de titel ook beter dan voor de film  ;D (even los van het feit dat die in SLJ's song zat)
JBL PRX Power!