Internetwinkel wil niet terugbetalen na annulering

Started by JOHN-SLK, July 5, 2007, 12:39:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JOHN-SLK

Quote from: DVDGuy on July  6, 2007, 07:53:36
Volgens mij kun je ook in Spijkenisse aangifte doen.

Het zou een voordeel kunnen zijn om het ter plaatse te doen, omdat de agenten de verkoper misschien kennen en dan zou het ook onderhands opgelost kunnen worden.


Ja , dat zou inderdaad zo kunnen zijn wat je zegt , dit bedrijf moet natuurlijk bekend zijn bij de politie in hengelo.

Ik moet echter nog wachten tot 13 juli , omdat dan pas de 30 dagen die wettelijk zijn vastgesteld zijn verlopen.

Ik vraag mij trouwens af of het hier gaat over 30 werkdagen , of werkelijk 30 dagen oftewel 1 maand dus ????


Greetz JOHN-SLK

Ghosty J

hm als ik het zo lees de reviews op tweakers.net duurd het niet lang meer voor dit bedrijf dat ze nog bestaan, lijkt wel of de leveranciers niet zomaar aan het bedrijf willen leveren....
ik zal er iig persoonlijk langs gaan +- 40 min wachten omdat er maar 1 persoon staat en het geld terug eisen, en melden als je het niet krijgt dat je dan aangifte gaat doen!
hop hop morgen met de auto naar hengelo !
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

PjotrrrNL

Zodra er en curator aan te pas komt bij faillesement ben je meestal als een van de laatste aan de beurt en dan is er geen geld meer....

Raphie

Als het ABetterPrice is, gewoon heenrijden, hebben voldoende voorraad staan om wat anders leuks uit te zoeken en direct mee te nemen ;)
JBL PRX Power!

JOHN-SLK

Quote from: Raphie on July  6, 2007, 20:31:42
Als het ABetterPrice is, gewoon heenrijden, hebben voldoende voorraad staan om wat anders leuks uit te zoeken en direct mee te nemen ;)


Nee raphie , het is niet ABetterPrice , deze winkel is een stuk groter.........


Greetz JOHN-SLK

brtram

Quote from: Raphie on July  6, 2007, 20:31:42
Als het ABetterPrice is, gewoon heenrijden, hebben voldoende voorraad staan om wat anders leuks uit te zoeken en direct mee te nemen ;)

Ik heb prima ervaringen met abetterprice  :D


JOHN-SLK

Quote from: GhostyJ on July  6, 2007, 19:25:56
hm als ik het zo lees de reviews op tweakers.net duurd het niet lang meer voor dit bedrijf dat ze nog bestaan, lijkt wel of de leveranciers niet zomaar aan het bedrijf willen leveren....
ik zal er iig persoonlijk langs gaan +- 40 min wachten omdat er maar 1 persoon staat en het geld terug eisen, en melden als je het niet krijgt dat je dan aangifte gaat doen!
hop hop morgen met de auto naar hengelo !


Hoi GhostyJ ,


Het zou mij ook sterk verbazen dat dit bedrijf als het zo doorgaat nog lang bestaat , gezien de reviews op tweakers van behoorlijk wat klanten.

Echter in mijn geval kan ik wel eens mazzel hebben , ik heb vanmiddag telefonisch kontakt gehad met consuwijzer en die mensen verwezen mij direct door naar Qshops , dit is ook een organisatie net als winkelwaarborg , het bedrijf waar we het hier over hebben is aangesloten bij deze organisatie met onderandere ook een geschillen commissie.

Ik heb dus vanmiddag ook naar Qshops gebeld , en gezegd dat ik was doorverwezen door consuwijzer , hierop moest ik van Qshop direct mijn klacht aan hun kenbaar maken , en zij zouden dan direct kontakt op nemen met het bewuste bedrijf , enfin ik heb mijn klacht aan hun doorgestuurt via een klachtenformulier op hun site , en waarempel , toen ik thuis kwam van mijn werk had ik 2 emails gekregen , 1 van Qshop  ;D , en 1 van ..........  :o jawel mijn lieve beste forum genoten  :o ........ Hierrrrrrrr komt tie , het bewuste bedrijf , met excuses dat het allemaal zo was gelopen , en als slotzin dat de boekhoudafdeling opdracht had gekregen om vandaag nog mijn geld over te maken op mijn girorekening  8) 8) 8).

Ik zou nu dus als het goed is over een dag of 3 mijn geld retour moeten hebben , maar ik wacht af , je weet het nooit , niet te vroeg juichen.

Iniedergeval is het zo dat in de mail die ik van Qshop kreeg stond dat als mijn klacht niet goed zou worden afgehandeld ik dan direct weer kontakt moest opnemen met hun , dus mijn slktje hoeft nog niet naar hengelo te rijden.


We zullen zien , wordt vervolgd.


Greetz JOHN-SLK

JOHN-SLK

Quote from: JOHN-SLK on July  6, 2007, 21:39:47

Nee raphie , het is niet ABetterPrice , deze winkel is een stuk groter......... , en geloof mij , zoveel kan ik niet in mijn slk proppen hoor.


Greetz JOHN-SLK


Erik

Das mooi komt het toch nog goed. 2300 is toch een hoop centjes om te verliezen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Ghosty J

he weer wat geleerd, wist niet dat er nog een instantie was die de klachten voor je regelen!
ik gok op dit bedrijf.... http://tweakers.net/shopreview/107
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

JOHN-SLK

Quote from: Erik on July  6, 2007, 22:32:48
Das mooi komt het toch nog goed. 2300 is toch een hoop centjes om te verliezen.


Dat is zo erik , 2300 euries is geen kattepis , daar moet ik een hoop voor doen.

Maar zo als ik al hierboven typte , niet te vroeg juichen , eerst moeten die 2300 pegeltjes op mijn rekening staan.


Greetz JOHN-SLK

JOHN-SLK

Quote from: GhostyJ on July  6, 2007, 22:34:59
he weer wat geleerd, wist niet dat er nog een instantie was die de klachten voor je regelen!
ik gok op dit bedrijf.... http://tweakers.net/shopreview/107


BINGO BINGO BINGO , GhostyJ , jij bent een zeer goede speurneus , dit is em.

En daarom dus heb ik het bovenstaande nog gepost voor jullie , zodat in de toekomst eventuele forum genoten die hiermee in aanraking komen toch weten dat ze worden geholpen.

Maar nogmaals , laat ik niet te vroeg juichen.


Greetz JOHN-SLK

laylow

mmm, ik volg deze post en  sta er wel van te kijken, ik woon in Hengelo en deze zaak staat hier zeer goed bekend, maar ja, dat zegt natuurlijk ook niet alles  :o  succes verder..

JOHN-SLK

Quote from: laylow on July  7, 2007, 20:55:21
mmm, ik volg deze post en  sta er wel van te kijken, ik woon in Hengelo en deze zaak staat hier zeer goed bekend, maar ja, dat zegt natuurlijk ook niet alles  :o  succes verder..


Juist Laylow , en precies daarom heb ik bij dit bedrijf begin mei een tv en dvdrecorder besteld want op kieskeurig werd ook vermeld dat dit bedrijf goed bekend stond , nu achteraf , als ik alle recensies lees op tweakers.net en beslist.nl dan heb ik het hier over zeker een stuk of 30 gedupeerde die ongeveer tegen de zelfde problemen met dit bedrijf zijn aangelopen als ik , wat wil zeggen dat er structureel iets mis is met dit bedrijf.

Greetz JOHN-SLK

Ghosty J

denk dat het bedrijf door z'n eigen succes te groot is geworden!
volgens mij weten sommige bedrijven niet wat het betekend als je 1 van de goed koopste bent op tweakers.net
je kan meestal maar een marge hebben van maximaal 5% dus je bent in wezen een dozenschuiver!
daar moet wel goed op gespeelt worden door de website, verzending en de voorraad beheer goed op orde te hebben!
zo niet dan gaat je shopsurvey flink omlaag wat resulteerd op minder omzet en daar moeten ze het van hebben! :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

JOHN-SLK

Quote from: GhostyJ on July  7, 2007, 23:22:56
denk dat het bedrijf door z'n eigen succes te groot is geworden!
volgens mij weten sommige bedrijven niet wat het betekend als je 1 van de goed koopste bent op tweakers.net
je kan meestal maar een marge hebben van maximaal 5% dus je bent in wezen een dozenschuiver!
daar moet wel goed op gespeelt worden door de website, verzending en de voorraad beheer goed op orde te hebben!
zo niet dan gaat je shopsurvey flink omlaag wat resulteerd op minder omzet en daar moeten ze het van hebben! :)



Ja ik denk ook dat het zo is dat ze de orderverwerking misschien niet meer aankonden en er een troeppie van hebben gemaakt.

In iedergeval is het voor mij gelukkig goed afgelopen want de 2300 euries staan weer te pronken op mijn girorekening , dus eind goed al goed zullen we maar zeggen.

Bedankt voor jullie reacties en support in deze.

Greetz JOHN-SLK

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

PjotrrrNL

Fijn om te horen, 2300 euri is geen kattepis...
We geven Progress dus maar weer het voordeel van de twijfel...

JOHN-SLK

Quote from: PjotrrrNL on July 11, 2007, 01:03:16
Fijn om te horen, 2300 euri is geen kattepis...
We geven Progress dus maar weer het voordeel van de twijfel...


Tja , het voordeel van de twijfel laat ik dan maar liever aan andere over  :D , ik voor mij zal bij deze winkel iniedergeval nooit meer iets bestellen.


Greetz JOHN-SLK

PjotrrrNL

Tja, het nadeel van de twijfel dan misschien.... >:D

Maar ze hebben teruggeboekt binnen de termijn, slechte bdrijfsvoering, drukte, vakantiekrachten, etc...?

Ghosty J

gelukkig heb jij je geld weer terug!
al wel ergens anders besteld?
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

JOHN-SLK

Quote from: GhostyJ on July 11, 2007, 14:49:40
gelukkig heb jij je geld weer terug!
al wel ergens anders besteld?


Ja GhostyJ , ik heb inderdaad het spul ergens anders gekocht , ik had echter zo de schrik te pakken dat ik nu maar naar een gewone winkel hier in spijkenisse ben gegaan  ;D , ik ben wel bijna 350 euro meer kwijt  :'( maar het spul staat wel hier al te pronken op en in mijn audiomeubel  8) 8).


Greetz

JOHN-SLK