Shootout CD loopwerk vs. PC based audio streaming bij pburmie

Started by pburmie, July 2, 2007, 15:20:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

)p(

Quote from: advr on January 30, 2009, 23:13:14
ik heb er nu ook een :D

echter wel nog traag in de besturing... :hehe:

Welke app heb je gekocht in de store?

peter

advr

Quote from: )p( on January 30, 2009, 23:16:04
Welke app heb je gekocht in de store?

peter

iPeng.

moet wel even wennen aan de interface van zo'n iTouch :D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

)p(

Quote from: advr on January 31, 2009, 12:04:16
iPeng.

moet wel even wennen aan de interface van zo'n iTouch :D

Werkt ie nu snel genoeg?

peter

advr

moet even naar een verjaardag, straks even proberen ;D

kan zijn dat ie nog moet synchroniseren O0
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

garmtz

Quote from: advr on January 31, 2009, 12:04:16
iPeng.

moet wel even wennen aan de interface van zo'n iTouch :D

Misschien en ik een zeur, maar een iTouch bestaan niet, wel een iPod Touch... ;)

advr

Quote from: garmtz on January 31, 2009, 13:55:33
Misschien en ik een zeur, maar een iTouch bestaan niet, wel een iPod Touch... ;)

Natuurlijk, beetje verbastering op z'n tijd... :tounge:

maar sinds gisteren een i(Pod)Touch in mijn bezit :alien:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

advr

Quote from: )p( on January 31, 2009, 12:49:51
Werkt ie nu snel genoeg?

peter

ja, hij  werkt erg goed en snel nu. moest gewoon even geduld hebben totdat de library gecached was :tounge:
nu werkt het geweldig.  O0

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

)p(

Mooi, was bij mijnook zo...dacht in eerste instantie wat een traaaaaaaaaag ding ;)


peter

advr


tja, geduld is een schone zaak...
het duurde wel even om in te stellen dat ik een cd niet in willekeurige volgorde wilde laten afspelen.
ik kreeg dat via iPeng niet echt voor elkaar. Dus maar via Squeezecenter dat aangepast.

dat ging beter ;D

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster