Stroomvoorziening Targa Traveller 811

Started by hakkie, June 29, 2007, 15:17:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hakkie

Hallo,

Van mn notebook gaat er iets niet goed (Targa Traveller 811).

Zodra ik de voedingadapter er aanhang, maakt ie geen contact en de batterij loopt leeg. Als je dr achter werkt, merk je wel dat ie niet goed zit en verdraaien we de stekker iets zodat ie wel oplaadt (met een beetje spanning van onder op de connector maakt ie momenteel het beste contact). En met een beetje pech, maakt ie dus geen contact, loopt de batterij leeg en is het helemaal lastig hem opgeladen te krijgen.

De 3-jaar garantie is bijna voorbij, maar dit valt volgens callcenter niet onder garantie.
Ze hebben aangegeven dat er misschien een nieuwe moederbord in moet.

Met mijn beetje verstand zou een soldeerpuntje voldoende zijn om alles weer te contacten, of is dat te makkelijk gedacht??
Is een notebookmoederbord nog een beetje te betalen, of ken ik dan beter een compleet nieuwe laptop kopen??

Ciao


Raphie

je vervalt zonder garantie in spareparts, hiervoor betaal je bijna altijd de hoofdprijs (zeg 400-600 euro)
JBL PRX Power!

hakkie

Quote from: Raphie on June 29, 2007, 15:57:36je vervalt zonder garantie in spareparts, hiervoor betaal je bijna altijd de hoofdprijs (zeg 400-600 euro)
Voor dat geld is een nieuwe een betere optie  :(
Dan heb ik wel weer een poosie garantie voordat er straks met deze weer wat anders aan het handje is.

Raphie

printbreuk zou JUIST onder de garantie moeten vallen, hadden ze maar een deugdelijke constructie moeten leveren. zou me niet met kluitje het riet in laten sturen......  :P
JBL PRX Power!

hakkie

#4
Quote from: Raphie on June 29, 2007, 18:51:49
printbreuk zou JUIST onder de garantie moeten vallen, hadden ze maar een deugdelijke constructie moeten leveren. zou me niet met kluitje het riet in laten sturen......  :P
A.s dinsdag wordt ie opgehaald, we moeten het probleem omschrijven (in het Engels) en in de doos toevoegen. Die Deutsche leute sprechen niet zo goed Nederlands (naar het schijnt)....................ik ga het wel merken welke oor we nu weer aangenaaid krijgen.

hakkie

Quote from: hakkie on June 29, 2007, 19:21:01
A.s dinsdag wordt ie opgehaald, we moeten het probleem omschrijven (in het Engels) en in de doos toevoegen. Die Deutsche leute sprechen niet zo goed Nederlands (naar het schijnt)....................ik ga het wel merken welke oor we nu weer aangenaaid krijgen.
En hij is terug, mobo is replaced en alles werkt weer als een tierelier.............tot op heden nog geen spijt van de 3jr Targa-garantie.