MB200 wil niet meer aan na upload files via USB

Started by bmateijsen, June 22, 2007, 12:52:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen

Misschien dat iemand dit ook al eens heeft gehad...

Ik heb gisteren files naar de MB200 interne harde schijf gekopieerd. Na het uitpluggen van de USB kabel blijft de MB200 op standby staan, maar geeft geen enkele reactie op de afstandsbediening. Het gekke is dat wanneer ik de MB200 via USB aan de PC hang deze hem wel direct herkent. Welke acties heb ik ondernomen:

- MB200 van stroom gehaald, tot zelfs een nacht van de stroom gelaten
- Firmware opnieuw op de harde schijf gezet, maar nog niet kunnen updaten
- Batterijen vervangen van de AB. ;)

Je hoort overigens de harde schijf ook draaien op de achtergrond en vanochtend nadat ik hem opnieuw aan de stroom had gehangen en 4 uur later wilde oppakken was de MB200 erg warm geworden.

Iemand enig idee?

Groet,

Bjorn

bmateijsen

Vergeten te vermelden in 10.2 van de manual wordt recovery from corrupted firmware procedure gemeld.
Dit geprobeert, maar mijn power led wordt niet groen.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

Hij wil helaas niet in recovery. Het standby lampje blijft gewoon rood.
Zelfs met de HDD losgekoppeld van de IDE kaart.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

Dat zal volgende week worden dan, ik maak wel even een afspraak met je!
Thanks!

Bjorn

Quote from: J.A.F._Doorhof on June 22, 2007, 14:48:59
Als je tijd hebt gooi hem even langs dan kijk ik voor je.

Marcel_T.

Quote from: bmateijsen on June 22, 2007, 12:52:14
Misschien dat iemand dit ook al eens heeft gehad...

Ik heb gisteren files naar de MB200 interne harde schijf gekopieerd. Na het uitpluggen van de USB kabel blijft de MB200 op standby staan, maar geeft geen enkele reactie op de afstandsbediening. Het gekke is dat wanneer ik de MB200 via USB aan de PC hang deze hem wel direct herkent. Welke acties heb ik ondernomen:

- MB200 van stroom gehaald, tot zelfs een nacht van de stroom gelaten
- Firmware opnieuw op de harde schijf gezet, maar nog niet kunnen updaten
- Batterijen vervangen van de AB. ;)

Je hoort overigens de harde schijf ook draaien op de achtergrond en vanochtend nadat ik hem opnieuw aan de stroom had gehangen en 4 uur later wilde oppakken was de MB200 erg warm geworden.

Iemand enig idee?

Groet,

Bjorn

Bij mij is het probleem dat iedere keer nadat ik files heb ge-upload via de usb-kabel (en de kabel heb verwijderd), de MB200 niet meer aan wil. Tot nu toe springt deze wel weer aan nadat ik 'm van het stroom heb gehaald.

Is dit een fout of een 'feature'?   ???
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

bmateijsen

Hier springt ie ook niet meer aan, als ik de stroom eraf haal.. Ik denk dat de unit gelocked is, want als ik hem aan de stroom laat hangen wordt ie erg warm.

Quote from: Marcel_T. on June 23, 2007, 15:41:42
Bij mij is het probleem dat iedere keer nadat ik files heb ge-upload via de usb-kabel (en de kabel heb verwijderd), de MB200 niet meer aan wil. Tot nu toe springt deze wel weer aan nadat ik 'm van het stroom heb gehaald.

Is dit een fout of een 'feature'?   ???

Marcel_T.

Quote from: Marcel_T. on June 23, 2007, 15:41:42
Bij mij is het probleem dat iedere keer nadat ik files heb ge-upload via de usb-kabel (en de kabel heb verwijderd), de MB200 niet meer aan wil. Tot nu toe springt deze wel weer aan nadat ik 'm van het stroom heb gehaald.

Is dit een fout of een 'feature'?   ???

Frank? Of iemand anders dezelfde ervaring? Vind dit persoonlijk toch wel lastig en had er nog niemand over gehoord voordat ik 'm kocht.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

J.A.F._Doorhof

Zover ik weet schakeld hij over naar USB mode zodra je een USB kabel erin steekt.
Ik verplaats hem altijd als ik wat op de interne HDD wil zetten, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat eigenlijk al een tijdje nooit meer doe, mijn PC staat ergens anders dus is hij automatisch al van de stroom af.
Dus ik zou niet weten hoe het is als hij op de stroom blijft staan.

Ik stream alles via het netwerk, gaat sneller en makkelijker.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview