Mac OX 10.5 Leopard - WWDC Beta

Started by Rody, June 28, 2007, 19:20:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

norman

Heb hem zelf nog niet geprobeerd, maar weet zoiezo dat het een betere upgrade wordt dan van XP naar Vista :)
Alleen al Quickview is dat het waard ...
Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

Rody

Quicklook is idd erg handig. Het werkt zelfs via het netwerk :D
Daarnaast is de Cover Flow functie in de Finder erg handig tijdens het browsen van images of movies.

norman

Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

Audiofiel

Iedereen die sinds 1 oktober een nieuwe Mac heeft gekocht (zonder Leopard), kan tegen administratiekosten van € 9 ook een gratis versie opgestuurd krijgen.

Zie deze link. 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

mikeske

super klote, ik heb mijne 29 september gekocht  :-\

ah ja vandaag normaal mijn leopard gaan bestellen.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Rody

Quote from: mikeske on October 19, 2007, 13:46:09
super klote, ik heb mijne 29 september gekocht  :-\

ah ja vandaag normaal mijn leopard gaan bestellen.

Da's balen :(
Maar ja, je wilt hem toch hebben he ;D

Ik krijg hem bij mijn Apple Developer Connection membership, maar vandaag viel de October mailing in de bus met de laatste editie van Tiger...
In November krijg ik Leopard waarschijnlijk toegestuurd, maar dat duurt me te lang.

Ik draai nu met de meest recente beta en die draait op een aantal bugs na redelijk goed.





Erik

#31
Quote from: mikeske on October 19, 2007, 13:46:09
super klote, ik heb mijne 29 september gekocht  :-\

ah ja vandaag normaal mijn leopard gaan bestellen.
Is ook niet echt snugger ;D

Je wist toch dat hij zou uitkomen op 26 okt en dat je dan bijna altijd een upgrade krijgt als je max 3 weken ervoor een os cq apple hebt gekocht? Nou ja blijkbaar niet ;D , Had het even hier gevraagd voor je wat kocht dan hadden we je gewaarschuwd.
Je kunt het proberen als je een beetje goed contact hebt met de zaak. Zonde 1 week later en je had €130 verdient. :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Rody

Quote from: Erik on October 19, 2007, 18:38:04
Is ook niet echt snugger ;D

Je wist toch dat hij zou uitkomen op 26 okt en dat je dan bijna altijd een upgrade krijgt als je max 3 weken ervoor een os cq apple hebt gekocht? Nou ja blijkbaar niet ;D , Had het even hier gevraagd voor je wat kocht dan hadden we je gewaarschuwd.
Je kunt het proberen als je een beetje goed contact hebt met de zaak. Zonde 1 week later en je had €130 verdient. :)

Ach, 1 dag later is ie online te downloaden >:D

Audiofiel

Quote from: Rody on October 19, 2007, 18:42:13
Ach, 1 dag later is ie online te downloaden >:D

Zijn de forumregels weer veranderd met betrekking tot het promoten van het verspreiden van illegale software? ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

mikeske

Quote from: Erik on October 19, 2007, 18:38:04
Is ook niet echt snugger ;D

Je wist toch dat hij zou uitkomen op 26 okt en dat je dan bijna altijd een upgrade krijgt als je max 3 weken ervoor een os cq apple hebt gekocht? Nou ja blijkbaar niet ;D , Had het even hier gevraagd voor je wat kocht dan hadden we je gewaarschuwd.
Je kunt het proberen als je een beetje goed contact hebt met de zaak. Zonde 1 week later en je had €130 verdient. :)

Mja toen ik hem kocht was er nog geen release datum bekend.
En Ik had toen een nieuwe mac nodig dus gewoon gekocht ( macbook defect en pc iedere dag nodig )
Ondertussen is mijn leopard dvdtje al besteld bij mijn vaste APR ( voor de Imac ).
Ze zullen proberen iets te regelen.
Als dat lukt dan heb ik nog een licentie die ik kan gebruiken voor de macbook.

We zien wel  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Rody

Quote from: Audiofiel on October 19, 2007, 18:49:10
Zijn de forumregels weer veranderd met betrekking tot het promoten van het verspreiden van illegale software? ::)
Als je dat promoten van illegale software noemt ga je wel erg ver.  ::)

Het downloaden van software is overigens niet illegaal (wel het gebruik ervan zonder licentie).

Of de regels zijn veranderd weet ik overigens niet  ;D

Anyway, Leopard koop ik toch wel (of heb ik eigenlijk al voor betaald).
Voor zulke goede software moet je gewoon netjes betalen, want i.t.t. andere software/OS-en is het het geld zeker waard.

StrayDog

Quote from: Audiofiel on October 19, 2007, 18:49:10
Zijn de forumregels weer veranderd met betrekking tot het promoten van het verspreiden van illegale software? ::)

Je bedoelt die forumregels op dat forum waar hele topics lopen over downloaden van HD en ander materiaal uit nieuwsgroepen?  ::)
Moet iedereen toch voor zichzelf bepalen wat hij wel of niet doet.