SVS PB12plus

Started by WMC, June 28, 2007, 14:34:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marcel@svsound

Je hebt hem serieus netjes gebouwd.....
Dus je bouwt een eigen sub met een eigen versterker met een oude SVS driver erin en dan wil je het SVS logo erop plakken ? ?
Doet dat laatste geen afbreuk aan je project, het is je eigen project en dan SVS erop plakken. Persoonlijk zou ik er dan geen andere merknaam op willen hebben maar dat is ieder zijn eigen ding.

Normaal gesproken zijn de merknamen gelinkt aan fabrikanten, wat je echter thuis op je sub plakt denk niet dat iemand daar wakker van ligt maar daar wil ik me liever niet mee bezighouden.
SV Sound Benelux
[email protected]
06-46121848

NielsLu

Quote from: marcel@svsound on July 17, 2007, 20:07:22
Je hebt hem serieus netjes gebouwd.....
Dus je bouwt een eigen sub met een eigen versterker met een oude SVS driver erin en dan wil je het SVS logo erop plakken ? ?
Doet dat laatste geen afbreuk aan je project, het is je eigen project en dan SVS erop plakken. Persoonlijk zou ik er dan geen andere merknaam op willen hebben maar dat is ieder zijn eigen ding.

Normaal gesproken zijn de merknamen gelinkt aan fabrikanten, wat je echter thuis op je sub plakt denk niet dat iemand daar wakker van ligt maar daar wil ik me liever niet mee bezighouden.


Dankje voor je compliment!  ;)

Wat ik wou doen is een merkplaatje erop, maar dan iets erbij zetten in de trend van "powered by SVS".

Maar daar denk ik nog ff over...

Groet,

Niels
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

marcel@svsound

is je eigen ding Niels, nogmaals vind het resultaat echt zeer strak.
SV Sound Benelux
[email protected]
06-46121848

Seth__Gekko

Ik zou er eerder driven by SVS van maken, de power komt immers van de amp, niet van de woofer.