Anti Fraude Tip?

Started by searcher, December 16, 2001, 03:26:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

searcher

Hallo allemaal,

Bestellingen via het internet lopen soms niet altijd zoals het moet.
Er wordt momenteel een toename van verzend fraude geconstateerd.
In het progamma opgelicht kwam het al naar voren de consument beteld een produkt onder rembours en bij aflevering blijkt het pakket stenen,flessen te bevatten.

Uiteraard geven webtraders ect meer vertrouwen al hoe wel de consumenten bond er volgend jaar mee stopt.

Mochten er twijfels zijn m.b.t de aflevering dan kun je als consument het verzoek indienen of de verzender een voor de postbezorger een duidelijk leesbare schrijven toevoegd dat de vezender accoord gaat dat de ontvanger het pakket mag openen om zijn goedkeuring te geven aan datgene wat hij/zij heeft besteld.
Mocht de verzender bij het aangaan van de overeenkomst dit niet willen dan zegt dit genoeg.

Het is zomaar een idee van mij maar misschien een goede praktische tip bij sommige internet bestellingen.

                        m.v.g Searcher