Gestolen bij inbraak Pioneer PDP506XDE Plasma TV 50 inch

Started by harway, March 10, 2006, 10:20:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Seth__Gekko


gast_001

Leuke thread  ;D


woef woef grrrr grrrrrrrr doet hond
mhhhhh lekker,,,, mhhhhhhh lekker zegt de inbreker  ::)

Doos vol met gehaktballen en frikandellen meenemen en je kunt het huis leeg halen.
Met gehaktballen, vissticks en frikandellen kun je elke hond omkopen en waarschijnlijk begroet ie je dan zelfs de "volgende" keer.

Overigens je kunt een lijk ook gewoon in de Maas dumpen, maar dan wel eerst de maag doorprikken want dan komt het lijk niet meer boven

Dergert

Mag je komen proberen om hem om te kopen, hebben er al meer gezegd, die pakt niets aan uit iemand anders hand.
Je kan ook aan komen lopen en hem meteen een kogel door de kop schieten, dan kan je het huis leeghalen  ;D Maar niet op de manier die jij wilt...

gast_001

Nou ben een dierenvriend hoor  ;D

Mijn tante heeft ook een Rottweiler. weegt in de 70kg of zoiets.
Leuk beestje, naar binnen mag iedereen van hem maar naar buiten niet.
Alleen kun je die wel omkopen met een bot ( die hij meteen begraafd in de tuin, ziet er niet uit die tuin. een groot sloopveld door die hond )

Knap dat ie geen eten aanneemt ! Martin Gaus cursusje ?

Toch blijf ik erbij ik mijn hond niet zou willen confronteren met een inbreker, tegenwoordig die inbrekers zijn op alles voorbereid en weten precies waar ze wat hebben en of er een hond is.............Zou zeggen neem de spullen mee en laat mijn hondje met rust !

Dergert

Hier ook, iedereen laat ie binnen maar eruit nooit ... :)
En geen Martin Waus cursus, alles helemaal zelf gedaan. Iedereen is ook altijd best onder de indruk hoe goed hij luisterd.
Deze weegt ook 75 kilo fors beest, moet ook voor een Rottweiler  ;D


Erik

Wow had je zo een slechte relatie met je buren ;D

O wacht even ze hebben hem daar geparkeerd, er woonde nog niemand, slim.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

harway

Prima relatie met de buren maar daarboven zijn het kamerbewoners waar 1 kamer was bezet en de andere niet.
In die lege kamner is hij onder een bankstel verborgen gevonden. Maar slechte relatie met de buren? Je bedoeld de kroegeigenaren en de shoarmazaak eigenaar? Nee hele goede kennissen en je kent me toch... Wie heeft er nou een slechte relatie met mij? Een van de alleraardigste mensen van Nederland... Iedereen houdt toch ook van A.J. Van den Hul!!! Nou dan!! Snap je hem niet??? Mail me dan maar prive.

Ken je me nog niet??? Dan word het hoog tijd. Welkom. :'(

harway

Vergeten te zeggen Garmt en Jacco en alle andere bekenden van me, Joris, mijn trouwe viervoeter en "bewaker", de schrik van iedere bezoeker, het was een Golden Retriever, dan weet je het wel, is twee jaar geleden op haast 14 jarige leeftijd overleden.  Nu zijn er twee gevaarlijk kinderen en een stoot aan elektonika in huis om de boel te beschermen, zolang het nog nodig is. Want ik hou weer uitverkoop.

;D

Joris1971


JCL

ik denk niet dat hij daar op doelde... Meer op de hond discussie...

pst

Ik las deze topic vandaag pas en kon het niet laten toch nog even te reageren.

Allereerst wil ik Harway toch een beetje feliciteren met het terug vinden van zijn Plasma, alhoewel ik niet kan inschatten hoe blij hij ermee was na een maand, terwijl hij ook al een nieuwe had gekocht.

Verder, hoe "off-topic" het ook was, ik vond de discussie die ontstond over het molesteren van de in jouw huis aanwezige crimineel erg interessant en wil daar ook een paar opmerkingen over maken.

De wat erg populistische opmerkingen over het doden van de inbreker terzijde, kan ik het wel eens zijn met de vaak gelezen opmerking dat je het recht moet hebben om je eigen gezin, huis en de daarin aanwezige spullen te beschermen tegen dit soort gajes, al dan niet met (proportioneel) geweld. Ik zie de opmerkingen alweer komen met de vraag wat dan proportioneel geweld is en hoeveel geweld in welke situatie toelaatbaar is, maar ik vind dit soort vragen persoonlijk altijd het traineren van het invoeren van nieuwe regels.

Of je nu wel of niet in je huis aanwezig bent, een inbraak is altijd een zeer traumatische ervaring die je niet onder stoelen of banken moet steken en helaas is ons rechtssysteem nog steeds zo ingericht dat men meer aandacht besteed aan de inbreker dan aan het slachtoffer. Ik denk dat er in ons land een grote meerderheid is die net als ik vindt dat dit andersom moet zijn. Weg met de zielige verhaaltjes over een traumatische jeugd of wat dan ook, er zijn zat traumagevallen die nog nooit een inbraak hebben gepleegd dus waarom moeten we dat dan wel tolereren van deze figuren?

Verder wil ik een opmerking maken over de discussie die hier was over het al dan niet moeten laten afmaken van je hond als deze een inbreker heeft bewerkt. Mij is op de hondenclub verteld dat je op de ingangen van je pand inderdaad een zgn "pas op de hond, betreden op eigen risico" bordje moet hebben hangen, maar daarnaast ook het bekende blauwe "verboden toegang voor onbevoegden, artikel hupeldepup Wetboek van Strafrecht" bordje. Volgens mijn club is hiermee het schorem voldoende gewaarschuwd en zal men je hond niet laten afmaken, zelfs als je het trouwe beest de ochtend na een inbraak vriendelijk kluivend aan het lijk van de crimineel terug vindt, krijgt ie ook eens wat anders te eten. WEL GOED ONTWORMEN NA AFLOOP!

Ten slotte wil ik jullie een tip aan de hand doen. Ik gebruik zelf een degelijk alarmsysteem genaamd Duitse Herder. Is alleen niet aangesloten op de meldkamer.

Just my 2 cents. 

Achiel

Quote from: kobuzz on June 28, 2006, 07:20:48
Mijn vriendin, haar zusje en mijn moeder hebben alledrie een busje pepperspray van mij gekregen. Mijn vriendin zit nog wel eens tot laat op school in Utrecht op de Uithof  ::). Een vriendin van ons is eens aangerand en die heeft sindsdien een schaar in haar tas...nee da's lekker veilig...

Ik heb ze gezegd dat ze elke boete die ze voor die pepperspay krijgen naar mij mogen sturen, ik betaal ze heel graag...mag een officier van justitie mij eens fijn gaan uitleggen of hij het (los van wat de wet zegt) OK vind dat meisje van 21 dat laat op de Uithof loopt (ik hoef niemand te vertellen hoe lang die serieverkrachter daar ongestoord zijn werk heeft kunnen doen vorig jaar he) zich niet mag beschermen met een middel dat geen blijvend letsel achterlaat, omdat de politie keer op keer faalt die mafkees in de kraag te vatten. En diegenen die commentaar hebben op het feit dat jij je dochter er 1 zou meegeven, hebben ofwel een iets te optimistisch beeld van politie/justitie ofwel zijn al iets te lang niet buiten geweest...

Wapens ben ik geen fan van, van geweld komt meestal alleen maar meer geweld, maar pepperspray? Doen!

tja, Politiediensten en bewakingsagenten gebruiken het vaak als wapen. In België en Nederland is peperspray een verboden wapen. Het valt in categorie II van de WWM (wapenwet) en bezit in het openbaar wordt derhalve bestraft met een geldboete van de derde categorie of vierde categorie of een gevangenisstraf van ten hoogste 4 jaar.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pepperspray


Linn Majik DSM, Klipsch Cornwall III,  Linn Akurate 2200 dynamik, VPI Scoutmaster/Grado, JL E-112. Onderweg: HiBY R5 II + Grado GW100X

WickedGame

Quote from: pst on August 25, 2006, 23:10:27
Ik las deze topic vandaag pas en kon het niet laten toch nog even te reageren.

Allereerst wil ik Harway toch een beetje feliciteren met het terug vinden van zijn Plasma, alhoewel ik niet kan inschatten hoe blij hij ermee was na een maand, terwijl hij ook al een nieuwe had gekocht.

Verder, hoe "off-topic" het ook was, ik vond de discussie die ontstond over het molesteren van de in jouw huis aanwezige crimineel erg interessant en wil daar ook een paar opmerkingen over maken.

De wat erg populistische opmerkingen over het doden van de inbreker terzijde, kan ik het wel eens zijn met de vaak gelezen opmerking dat je het recht moet hebben om je eigen gezin, huis en de daarin aanwezige spullen te beschermen tegen dit soort gajes, al dan niet met (proportioneel) geweld. Ik zie de opmerkingen alweer komen met de vraag wat dan proportioneel geweld is en hoeveel geweld in welke situatie toelaatbaar is, maar ik vind dit soort vragen persoonlijk altijd het traineren van het invoeren van nieuwe regels.

Of je nu wel of niet in je huis aanwezig bent, een inbraak is altijd een zeer traumatische ervaring die je niet onder stoelen of banken moet steken en helaas is ons rechtssysteem nog steeds zo ingericht dat men meer aandacht besteed aan de inbreker dan aan het slachtoffer. Ik denk dat er in ons land een grote meerderheid is die net als ik vindt dat dit andersom moet zijn. Weg met de zielige verhaaltjes over een traumatische jeugd of wat dan ook, er zijn zat traumagevallen die nog nooit een inbraak hebben gepleegd dus waarom moeten we dat dan wel tolereren van deze figuren?

Verder wil ik een opmerking maken over de discussie die hier was over het al dan niet moeten laten afmaken van je hond als deze een inbreker heeft bewerkt. Mij is op de hondenclub verteld dat je op de ingangen van je pand inderdaad een zgn "pas op de hond, betreden op eigen risico" bordje moet hebben hangen, maar daarnaast ook het bekende blauwe "verboden toegang voor onbevoegden, artikel hupeldepup Wetboek van Strafrecht" bordje. Volgens mijn club is hiermee het schorem voldoende gewaarschuwd en zal men je hond niet laten afmaken, zelfs als je het trouwe beest de ochtend na een inbraak vriendelijk kluivend aan het lijk van de crimineel terug vindt, krijgt ie ook eens wat anders te eten. WEL GOED ONTWORMEN NA AFLOOP!

Ten slotte wil ik jullie een tip aan de hand doen. Ik gebruik zelf een degelijk alarmsysteem genaamd Duitse Herder. Is alleen niet aangesloten op de meldkamer.

Just my 2 cents. 


Hmm dat is wel interessant... toch maar eens 2 bordjes gaan kopen. Denk dat die bordjes dan genoeg afschrikken, want mijn "killer" jack russel zal vast niet veel doen, behalve in de broekspijp hangen  ;D

Hertog_Martin

Aangezien het rechtssysteem hier inbrekers snel op vrije voet zet kom je in een lastige situatie als je een inbreker betrapt. Als je 'm enkel goed slaag geeft wordt je bang dat ie een keer wraak gaat nemen. En inbrekers zijn vaak veelplegers, dus je weet ook dat ze weer bij jou of elders het proberen. Daarom heb je het sterke gevoel dat je zo'n inbreker definitief moet uitschakelen. Eigenlijk zou de wet daarvoor moeten zorgen door ze minstens een paar jaar op te bergen, maar helaas, het is eerder een paar nachten.

Doden is ook weer zo rigoreus maar misschien dat inbrekers wat banger worden en minder in staat zullen zijn om een inbraak te plegen als je een hand er af hakt :P
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

BitchCrew

Ja , maar precies of het gaat gebeuren.
een dikke hond met veel honger zal die kerel wel een lesje leren.

Jack's kunnen heel gevaarlijk zijn, normaal graken die wel op keelhoogte, als uwe te dik is kunde die nog altijd naar geslachtsdeelhoogte late springe, werkt ook goed.

een schietijzer in huis hebbe vindik ma niks, veel te gevaarlijk...

anyway, der moete altijd van die appels zijn die denke da ze efkes uw spulle moge nemen waar ge erg voor hebt moete werken...

Raphie

Quote from: BitchCrew on August 29, 2006, 09:24:33
Als uwe te dik is kunde die nog altijd naar geslachtsdeelhoogte late springe, werkt ook goed.

LOL, lijkt me ook wel ja  ;D
JBL PRX Power!

grendel

Ik weet zeker dat er bij mij niemand ongewenst naar binnen komt, want ik heb het alarmsysteem genaamd Bobby.
Werkt perfect ;D
Pioneer pdp-436xde--Denon pma-sa1--Pioneer dv-868avi--pioneer pl-505--DYNAUDIO  Contour 3.4 S L.E.--Monster z2 bi-wire--Kimber Hero interlink

Nikon d70s --Nikon 18-70--Sigma apo dg 70-300--Sandisk extreem 3, 1gig
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/grendel

bulldog

ok dan...ik ook maar ;)

Ik vind het echt een ongelooflijk dom idee om een hond(zij het een rott, amstaff, pit of wat dan ook) aan te schaffen om je huis/gezin te verdedigen.

Een degelijk alarm is véél doeltreffender, betrouwbaarder en ook goedkoper dan gelijk welke hond.

Als je dan, een 'waakhond' koopt, gewoon omdat jij en je gezinnetje jullie niet veilig voelen...tja, das dan mijns inziens, een totaal overtrokken en onjuiste reactie!

Enne, quasi elke hond neemt, is het niet vandaag, dan wel morgen voedsel aan hoor...
Dus als de diefjes hun huiswerk een beetje maken, komen ze wel langs, als je met je 'waakhond' in de dierenkliniek zit :(

Dit is echt niet persoonlijk bedoeld hoor, gewoon ff veralgemenen...
Als tegengewicht voor de reacties die aansturen op de aanschaf van een hond.
Een hond, ook de bekende 'vervaarlijke' rassen, zijn eenafschrikmiddel, niks meer dan dat.
Arcam AVR850~Rotel RMB-1575~Zidoo X20~Zappiti One SE 4K HDR~Bluesound Vault 2~Arcam irDAC II~Eversolo DMP-A6 Master edition~Kef R700/ RDM3~Kef reference 200C~Klipsch RS-7~Arendal 1723 subwoofer 3~ mhzs cd88 ~ oppo BD~  Koeling: Aircom S8

Raphie

Eens (de praktijk heeft dat een aantal jaren geleden bij m'n ouders thuis helaas uitgewezen)
JBL PRX Power!

Savart

Bij een bewakingshond denk ik altijd dat een inbreker met
een pistool met geluidsdemper of zelfs een machette er toch
geen moeite mee heeft als ie er op voorbereid is en weet dat
er een hond is. En dan is je hond dood en ben je de rest ook
nog kwijt. Geef me dan toch ook maar een goed alarm.

FFF

Quote from: Hypoliet on September  9, 2006, 08:55:36
Bij een bewakingshond denk ik altijd dat een inbreker met
een pistool met geluidsdemper of zelfs een machette er toch
geen moeite mee heeft als ie er op voorbereid is en weet dat
er een hond is. En dan is je hond dood en ben je de rest ook
nog kwijt. Geef me dan toch ook maar een goed alarm.

Ik vindt een hond ook een ideaal bewaakings middel, maar idd een worstje door de brievenbus met daarin gif of iets dergelijks is denk ik de ramp van elke dierenvriend.

Nelisje

Ik zou een hond ook niet puur nemen om zijn bewakende kwaliteiten. Maar als mijn hond een inbreker af zou schrikken zou ik het ook niet jammer vinden. En feit blijft dat heel veel mensen nog steeds schrikken van een stafford, pitbull of flink bulldog. Dat is vaak nergens voor nodig, sterker nog ik weet niet waar ik het gelezen maar er zijn procentueel zelfs minder bijtincidenten met pitbulls dan met bv Labradors.

Feit blijft dat huishonden zelden effectief zijn voor bewakingsdoeleinden. Ze worden (terecht) te sociaal opgevoed. Wij hebben thuis een engelse stafford en als er kleine kinderen zijn hoef je echt niet bang te zijn dat hij bijt. Hij krijgt regelmatig trappen in het gezicht van kleine kinderen die onverwacht bewegen en hij heeft nog nooit aggresief gereageerd. Maarja als dat beestje volgroeid is en er komt een inbreker die die koop achter het raam zit om hem te begroeten zal hij zich echt wel 2x bedenken, daar ben ik van overtuigd. En dan zal het misschien niet altijd helpen maar wel vaak.