Aankoop Philips Breedbeeldtelevisie

Started by cornermastino, February 23, 2003, 16:54:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cornermastino

Ik sta nog steeds op het punt om een goede breedbeeld televisie te kopen. Ik had mijn oog laten vallen op de 36 pw 9527 van Philips.

Maar de één na de andere gaat kapot lees ik op dit forum.

Rode strepen hier, zwarte lijnen daar.
Ik word een beetje droevig van al dit (slechte) nieuws.
Terwijl ik het zo'n mooi toestel vind. (uiterlijk)

Ik wil ook wel een Loewe kopen, maar de Philips is lekker groot.
Loewe gaat van een 82 cm meteen naar een 102 cm voor ruim 5000 €.

Wie overtuigd mij om gewoon de Philips aan te schaffen !!!

Uiteraard laat ik het toestel calibreren, wat het ook voor merk wordt.

Gr. Ton.

plasmal

hoeveel philips tv's hebben geen last van strepen en blijven het jarenlang prima doen?
ik heb nu mijn derde philips tv(sinds 1972) en ze geven alledrie een prima beeld zonder strepen of iets dergelijks
wel in de winkel kijken of alles goed werkt natuurlijk

gr alex

J.A.F._Doorhof

Vaak hoor je inderdaad de problemen.
Op de tours is 80% de nieuwe Philips lijn en ik weet van 3 van mijn klanten dat ze ECHTE problemen hebben met de TV, lees defect.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Ik heb wel eens last gehad van het NextView/FlashRam probleem, maar dat is (als het goed is) nu voorbij. Qua beeld geen enkel probleem. Ik heb hem wel direct laten calibreren.

Groetjes,
Oscar

Jo Kumpen

Hoi,

Misschien wat voor jou. Ik ben zaterdag in Media Markt gaan kijken en daar stond een Philips 42PF9964/12S voor 3999 Euro. Da's voor minder als de helft van de going marktprijs.

Groeten
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

bryan vd B

hi,

de philips pixelplus toestellen zijn zeer goed als je hem laat calibreren. uit de doos zijn ze slecht tot redelijk maar na calibratie gaat er een wereld voor je open en krijg je een zeer mooi plaatje.
mijn enige probleem met de tv tot nu toe is dat er een rode lijn loopt rechtsboven in beeld bij instelling lijnverdubbelaar.
Als het goed is komt er van de week een monteur langs en hoop dat het probleem dan opgelost is.
Verder een prima toestel en geeft het scherpste plaatje tot nu gezien op welke tv dan ook in deze prijsklasse.
waar je wel rekening mee moet houden is dat pixelplus ook een hele naare bijwerking heeft bij sommige dvd's en slechte uitzendingen en dit vooral bij scroll bewegingen. Als je dit niet hinderlijk vind is er eigenlijk geen betere tv te krijgen m.u.v een vergelijkbare loewe.

Vriendelijke groeten,

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Grietinus

Zijnde compleet nieuw hier, ga ik ongetwijfeld een domme vraag stellen...
Wat is "calibreren"??? Moet dat? Kun je dat zelf doen?

Wij zijn van plan om een 32PW9527 aan te schaffen... Doen? of niet doen?

Groetjes,
 Grietinus

J.A.F._Doorhof

Hi,

Kijk maar eens onder het kopje ISF calibraties op dit forum  ;).

En welkom op ons forum.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Maxxie

Bekijk de Grundig Lenaro ook eens !
Zeer mooi beeld qua kleuren en scherpte, veel instelmogelijkheden.
Op www.areadvd.de staat wel ergens een test.