Shure SE 530

Started by kid, June 16, 2007, 22:48:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kid

Heeft iemand deze in ear hoofdtelefoon al beluisterd ?
Ik ben benieuwd naar het verschil met b.v. de Shure E4.
En weet iemand het verschil tussen de E en de SE serie van Shure.
Op de website van Shure staat dat de E serie de hoofdtelefoon is om games te beleven en de SE serie de Hifi topper is.
En niet elke winkel heeft deze hoofdtelefoons liggen om het verschil eens te horen.
Wie kan me hierbij adviseren .

gr, Adri

kid

Ik heb de Shure SE 530 besteld , ik heb dan wel geen vergelijk gehad maar dit leek mij de beste keuze.  :)
Als het goed is wordt hij morgen of woensdag afgeleverd.  :D

Gizz

Is ie naar wens? ik heb de sure e4

kid

Quote from: Gizz on July 19, 2007, 22:28:36
Is ie naar wens? ik heb de sure e4

Jazeker,  :D ik heb dan geen vergelijk gehad met b.v de e4 maar ik ben zeer tevereden.
Wat mij opvalt is dat bij de SE 530 het hoog maar ook het laag gewoon heel goed is.
Ik moest eerst even wennen aan het in-ear gebeuren, ( je hoort echt niets meer om je heen ).
Maar eenmaal gewend is het toch wel prettig.
Wat ik een nadeel vindt is het korte kabeltje die je standaard meteen moet verlengen met de meegeleverde kabel.
Dit is toch weer een extra koppeling die je moet maken, maar zonder die verlengkabel hangt je mp3 speler bijna onder je kin.

Gizz

Wat ik een nadeel vindt is het korte kabeltje die je standaard meteen moet verlengen met de meegeleverde kabel.
Dit is toch weer een extra koppeling die je moet maken, maar zonder die verlengkabel hangt je mp3 speler bijna onder je kin.
[/quote]


Das knudde zeg. Ik ben echt tevreden met het in ear gebeuren. Zoals je zegt je hoort echt niks meer van de buitenwereld. Zelfs als de muziek uit staat hoor je nauwelijks iets. Echt ideaal voor in de bus.
Gebruik je de gele sleeves? Ik vind die het beste zitten en ze klinken ook het beste. Die grijze heb ik gelijk weg gegeven want ze zogen bij mij echt vacuum.

Waar heb je ze besteld en hoeveel koste ze als ik vragen mag?

kid

Quote from: Gizz on July 20, 2007, 18:40:49
Wat ik een nadeel vindt is het korte kabeltje die je standaard meteen moet verlengen met de meegeleverde kabel.
Dit is toch weer een extra koppeling die je moet maken, maar zonder die verlengkabel hangt je mp3 speler bijna onder je kin.



Das knudde zeg. Ik ben echt tevreden met het in ear gebeuren. Zoals je zegt je hoort echt niks meer van de buitenwereld. Zelfs als de muziek uit staat hoor je nauwelijks iets. Echt ideaal voor in de bus.
Gebruik je de gele sleeves? Ik vind die het beste zitten en ze klinken ook het beste. Die grijze heb ik gelijk weg gegeven want ze zogen bij mij echt vacuum.

Waar heb je ze besteld en hoeveel koste ze als ik vragen mag?

Ik gebruik de sleeves zoals op de foto, deze zaten meteen goed en ik heb de andere dus ook niet geprobeerd .
Net even gekeken maar er zitten geen gele sleeves bij, ik denk dat ze bij de 530 allemaal zwart zijn.
Ik heb ze besteld bij de Apple NL store, ik kon ze op het moment van bestellen nog nergens anders kopen.
Ze staan bij de Apple store voor 449,00 Euro te koop, het verzenden is "gratis".