Black Snake Moan

Started by denada, June 14, 2007, 10:21:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

denada

Deze film hoor eigenlijk meer onder Drama / Romance, maar er zit ook wel een stukje Crime in, dus ik zet em maar in dit forum neer :)

Deze film draait vanaf 31 Mei in een aantal filmhuizen, en is zeker de moeite waard om te kijken.

Ricci speelt echt weer ouderwets goed, een meisje wat in haar jeugd is misbruikt en daar maar heel slecht mee om kan gaan. Op een dag wordt ze misbruikt en daarna uit de auto gegooid. Samuel L. Jackson vind haar, en probeert haar weer op het rechte pad te brengen.

Vooral Ricci deed me soms denken aan het meisje uit Monster, wat ook niet helemaal lekker in haar vel zat en er met een monsterlijke Charlize Theron vandoor ging.

Een aangrijpend drama, met een mooie blues - plattelands sfeer.

Als je van Drama houd, en Monster een goede film vond of misschien gewoon fan bent van Samuel L Jackson, ga deze film zeker zien!


Krijgt van mij een 8.0/10

Marcel_T.

Yep, ben het wel met je eens. En een tijd geleden alweer dat ik bloot in een Amerikaanse film heb gezien...
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Xstream

Erg goede film. Eigenlijk een zware drama, maar luchtig en soms comisch gebracht. Sfeer is goed, acteer werk is uitstekend, verhaal is ok, maar erg goed gebracht, muziek is leuk. Kortom, zeker een "To watch"! film.

Ik vond hem ook beter dan Monster die ik eigenlijk redelijk slecht trok. Behalve dat Ricci in beide films speelt vind ik het 2 behoorlijk verschillende films. Behalve het plattelands/simpele zielen gegeven van beide films.

7.5/10
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

bmateijsen

Ik kende de maker al van Hustle & Flow wat een geweldige film is. Black Snake Moan had zeer goede kanten qua film vond ik, echter had van de regisseur wat meer keuzes mogen maken om de film sneller af te ronden. Verder vond ik de tweezijdigheid van het karakter van timberlake en ricci een beetje te ver gezocht. Desalnietemin een goede 7.

PjotrrrNL

Mooi sfeervol drama! (7.5)

Raphie

neig ook wel tussen de 7 en 8...... was goed te doen!
JBL PRX Power!