burner vraagje

Started by ACQUA, June 7, 2007, 21:01:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ACQUA

Is er een programma waar je de resolutie zelf kan instellen voor bv een foto of filmpje?

Misschien dom maar:wat als je nu zo'n HD clipje op een dvd brand in 720p en afspeelt met een dvd-speler die kan upscalen tot 720p,wat zou dan het resultaat zijn?

BOUBOU

Wanneer je in bv. nero kiest voor het branden van "DVD video files", dan zal die het 720p filmpje zeer waarschijnlijk niet herkennen als een geldig format.
Kies je voor een "data dvd", dan zal je dvd speler de file niet herkennen als een geldig format.
Ik denk dus dat je dit niet zult kunnen afspelen op je dvdspeler.  :-\

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

JvD.

Als ik me niet vergis kun je met de nieuwste versies van Pinnacle Studio ook HD-content bewerken. Je kunt er ook DVD"s mee branden, dus het lijkt mij dan logisch, dat je daar dan ook HD-DVD's mee kunt branden. Waarschijnlijk zijn er wel meer programma's waarmee dit kan (Magix bv.)

Met Pinnacle kun je ook foto's op de tijdlijn zetten, en er eventueel nog effecten en overvloeiers op los laten.
Als het regent in mei, is april voorbij...

BOUBOU

"HD-DVD" zegt het al, je zult deze content dus alleen met een "HD-DVD"speler kunnen afspelen, met een normale dvdspeler zal volgens mij niet gaan  ;)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub