Welke film van 2008 ben je tot nu toe het meest van onder de indruk.

Started by Gizz, June 4, 2007, 22:56:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gizz

Voor mij is op dit moment children of men. Mooi verhaal goede acteurs knallende actie. het was voorbij voordat ik het wist. heerlijk!!!!

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Rody


beunky

El Labirento Del Fauno (oké, in 2006 gelanceerd maar pas in 2007 in Nederland in de bios).
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

take5

Voor mij de Koreaanse film 'Milyang' aka 'Secret Sunshine' - de film waarvoor Jeon Do Yeon de prijs voor beste actrice heeft gewonnen in Cannes. Wauw...

reza

Ik vond we are Marshall heel goed. Maar Shooter vond ik ook erg goed.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

NielsLu

Is nog niet zo lang op dvd.. Ik vond Déjà Vu wel erg goed.  :)
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

reMC


_ MarcelloW _

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

This Game

Heb me goed vermaakt en ditto indruk overgehouden aan The Departed. Zeker als je later bv Smokin Aces ziet weet je dat er een groot kwaliteits verschil is.
LG CX65/XSX/Onkyo NR7100/MA RS6-1-C(5G)/Rel Q150e

Hootie

Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Allure

Mijn favorieten zijn Children of Men en The Prestige.

The Departed en Zwartboek waren zeker ook niet verkeerd. (ik heb het hier dus over DVD-releases, naar de bios ga ik al jaren niet meer vanwege te weinig beenruimte en dof geluid)

Pan's Labyrinth en Sunshine heb ik nog niet gezien, maar ben ik wel erg benieuwd naar.
The Sun Is The Same In A Relative Way, But You're Older

cycloon

Pioneer sc-lx71/Pioneer bdp-lx71/lx5090/Elac-Fs 208.2/bs204.2/cc201.2/MJ Acoustics Reference 150 MKII.


PjotrrrNL

Ehhhh....Duurt nog wel een week voor de eerste helft van het jaar er op zit...
Kan ik mooi nog even nadenken! >:D

Fico

- Babel
- The Illusionist: wat een meesterwerk!
Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500

cycloon

Pioneer sc-lx71/Pioneer bdp-lx71/lx5090/Elac-Fs 208.2/bs204.2/cc201.2/MJ Acoustics Reference 150 MKII.

BigNinja

the illusionist, maar gelukkig het het jaar nog niet voorbij  ;D
Samsung LE32R72B, König.

Fico

Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500

Xstream

Moeilijk ...

The Fountain / Children of Men / Prestige / Pan's Labyrinth waren stuk voor stuk goeie films ... een favoriet vind ik ook moeilijk aangezien ze allemaal in een ander straatje zitten. Transformers mag er bij mij ook bij, lang geleden dat ik zo'n knallende spectacel film heb gezien waarbij ik me niet stoorde aan het matige verhaal. Stranger than Fiction vond ik ook erg geslaagd!
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Raphie

voor mij toch wel Apocalypto en Babel. 2 fantastische films ;)
JBL PRX Power!

Fico

Quote from: Raphie on July 24, 2007, 07:44:19
voor mij toch wel Apocalypto en Babel. 2 fantastische films ;)

Apolcalypto heb ik nog niet gezien, maar Babel is inderdaad ook een hele bijzondere en goede film :)
Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500

Allure

Babel en Apocalypto horen ook zeker bij de toppers van de laatste tijd. En ik zit inmiddels ook met smart te wachten op 300. Ik vond destijds Sin City echt helemaal geweldig, als dit van hetzelfde niveau is wordt het genieten geblazen...
The Sun Is The Same In A Relative Way, But You're Older

astrobart

the departed, tot nu toe de beste
minste films children of men

Gizz

Quote from: Allure on July 25, 2007, 21:35:43
Babel en Apocalypto horen ook zeker bij de toppers van de laatste tijd. En ik zit inmiddels ook met smart te wachten op 300. Ik vond destijds Sin City echt helemaal geweldig, als dit van hetzelfde niveau is wordt het genieten geblazen...

De retail is al op de nieuwsgroepen te vinden als je niet kan wachten  ;)