Welke mp3 speler voor in de fitness zaal?

Started by eevano, June 4, 2007, 14:20:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eevano

Kan iemand me vertellen welke mp3 speler hij of zij gebruikt tijdens het fitnessen?
Welke bepaalde toestellen zijn specifiek voor sport doeleinden?

Ik heb een Lenco gekregen van vrouw en kind met de speler en bediening ingebouwd in de hoofdtelefoon,maar ik vind hem niet goed zitten op m'n hoofd.(Bij mijn echtgenote zit ie wel goed).Dus zij krijgt hem.
Sound: Pioneer SC-LX89K & Focal ARIA 948 Front,Focal ARIA CC 900 Center,Focal Chorus 826v Surround & Back Surround.Focal ICW 8 Dolby Atmos 4 stuks. Focal Chorus SW 800 Sub.
Vision : Pioneer KRP-600A. BDP-LX88K

stoffels

Quote from: eevano on June  4, 2007, 14:20:17
Kan iemand me vertellen welke mp3 speler hij of zij gebruikt tijdens het fitnessen?
Welke bepaalde toestellen zijn specifiek voor sport doeleinden?



Ipod nano met de nikeplus connectie kit daarbij, registreert je looptijd, afstand en die meer.
link http://nikeplus.nike.com/nikeplus/?ref=emealanding&sitesrc=emealanding

stoffels


NeoPhix

Quote from: eevano on June  4, 2007, 14:20:17
Kan iemand me vertellen welke mp3 speler hij of zij gebruikt tijdens het fitnessen?
Welke bepaalde toestellen zijn specifiek voor sport doeleinden?

Ik heb een Lenco gekregen van vrouw en kind met de speler en bediening ingebouwd in de hoofdtelefoon,maar ik vind hem niet goed zitten op m'n hoofd.(Bij mijn echtgenote zit ie wel goed).Dus zij krijgt hem.

Een iPod Shuffle (2G) of een Creative Zen Stone zijn erg klein, kan je dus makkelijk ergens kwijt en hebben basic bediening. Lijken mij de meest geschikte fitness spelertjes.