Apple start iPhone campagne - >> Eerste reviews zijn online <<

Started by Audiofiel, June 4, 2007, 10:26:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Erik

Ik zag het op het journaal, een paar iphone kopers die als bokito op en neer stonden te springen.

Vraag me af of Audiofiel ook zo reageert als hij er een ontvangen heeft.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Audiofiel

Quote from: Moony on June 30, 2007, 11:35:04
Begrijp ik nou goed dat als ik er eentje mee laat nemen uit de VS ik er hier in Europa dan (voorlopig) niet mee kan bellen?? :o

Je kunt er niet alleen niet mee bellen, maar hij is ook niet als iPod te gebruiken zonder een AT&T abonnement. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Hanky Panky

Quote from: Erik on June 30, 2007, 21:15:37
Ik zag het op het journaal, een paar iphone kopers die als bokito op en neer stonden te springen.

Vraag me af of Audiofiel ook zo reageert als hij er een ontvangen heeft.

Dat waren Amerikanen. Dezelfde mensen die denken dat Europa een provincie van Denemarken is en links naast Australië ligt.....

Ik snap al die opwinding niet maar ja, daar zul je dan wel Amerikaan voor moeten zijn denk ik. Je zou gezien de opkomst bij die winkel denken dat er een middel tegen een terminale ziekte is gevonden maar nee hoor, het gaat over een telefoon  :-\
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Raphie

Quote from: Hanky Panky on June 30, 2007, 22:52:45
Dat waren Amerikanen. Dezelfde mensen die denken dat Europa een provincie van Denemarken is en links naast Australië ligt.....

Ik snap al die opwinding niet maar ja, daar zul je dan wel Amerikaan voor moeten zijn denk ik. Je zou gezien de opkomst bij die winkel denken dat er een middel tegen een terminale ziekte is gevonden maar nee hoor, het gaat over een telefoon  :-\

Only in America......
JBL PRX Power!

redfox001

Ik heb zo'n t-mobile mda en een collega heeft die gepimpt voor me. Er zit nu een slide to unlock op. Het bureau blad heeft dezelfde icoontjes als deze iphone. Hij dimt het licht als het nacht wordt, zonder sensor maar op basis van een tijdtabel. Hij heeft automatische profielen voor in de auto en vergadering e.d. Er zit google maps op met de ingebouwde gps. De fot verkenner doet hetzelfde als de iphone met uitzondering van het met twee vingers inzoomen watheel cool is  ;D internetten gaat redelijk via gprs en goed via wifi. En ik heb er ook nog igo op (beter dan tom tom) heeft de iphone dat ook  ;D ;D ;D

(geheugen is uit te breiden en baterij te vervangen)

Aan de andere kant is hij nu af en toe wel wat buggy  :-X

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

oud_account_1

Quote from: Hanky Panky on June 30, 2007, 22:52:45
Ik snap al die opwinding niet maar ja, daar zul je dan wel Amerikaan Apple Zeloot voor moeten zijn denk ik.
;D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

redfox001

Quote from: Audiofiel on July  1, 2007, 13:33:20
Tsja, wat wil je... ;D

Microsoft moet wel zijn nieuwe windows mobile kunnen verkopen natuurlijk ....  ;D

Audiofiel

Quote from: stagefreak on July  1, 2007, 14:06:20
Microsoft moet wel zijn nieuwe windows mobile kunnen verkopen natuurlijk ....  ;D

Als dat een soort Zune wordt, zie ik het zwaar voor ze in. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.