Apple start iPhone campagne - >> Eerste reviews zijn online <<

Started by Audiofiel, June 4, 2007, 10:26:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Audiofiel

In de VS is hij vanaf 29 juni te koop, dus het is tijd voor een media-offensief van producent Apple en provider AT&T (die Cingular overnam).

De eerste filmpjes zijn nu te zien op de site van Apple. Zelf vind ik deze de leukste. Maar ook deze en deze mogen er zijn. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Joep

Quote from: Audiofiel on June  4, 2007, 10:26:45
Zelf vind ik deze de leukste.

Hoi Audiofiel,

Ik vind de MacBook ook de leukste, maar toch denk ik dat je link niet bij je bedoelde site aankomt..  ;D

Audiofiel

Thanks! :D Ik heb de eerste link 'gerepareerd'. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Joep

Quote from: Audiofiel on June  4, 2007, 10:48:02
Thanks! :D Ik heb de eerste link 'gerepareerd'. ;)

"Did someone say, Calamari?"  ;D

Audiofiel

Een vierde filmpje is inmiddels toegevoegd. Deze was overigens al op YouTube gesignaleerd.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Audiofiel

Er is op de website van Apple een tutorial te zien van 24 minuten waarin alle functies van de iPhone worden uitgelegt.

Een paar dagen voor de officiële Amerikaanse introductie (29-6-2007) wordt het nu ineens wel heel erg spannend... :P

Voor de liefhebber is het filmpje hier te zien. :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

De spanning neemt toe, zo'n dikke 30 uur voor de introductie van de iPhone. De eerste reviews zijn inmiddels al online te vinden. Zie ondermeer deze links [/url van MacWereld.nl.

Journalist David Pogue van de New York Times heeft [url=http://www.youtube.com/watch?v=VcRfAaIb2Ro]op YouTube een leuk filmpje
gezet van zijn ervaringen met de iPhone, doorspekt met veel humor. ;D

Hier in Nederland wachten we het rustig af. Het toestel dat hier te koop gaat komen eind dit jaar zal ongetwijfeld een nieuwere versie zijn, met de eerste verbeteringen en waarschijnlijk met UMTS. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Rody

En over een paar jaar komt Microsoft zeker met de MicroPhone... ;D

Ik ben benieuwd wat de exacte prijzen gaan worden voor een Vodafone abonnement icm de iPhone.
Er zit in elk geval een redelijke kans in dat deze aan het eind van het jaar in mijn broekzak zit :)

AppleMies

Mijn mening?:

- alleen met vaste provider in Europa:  KANSLOOS
- GEEN geheugenuitbreiding.  NO THANKS.
- VASTE accu.  Is de accu over twee jaar uitgeblust mag je OF opsturen OF weggooien.  In Europa KANSLOOS.
- Het ding doet Internet......Duh,  in Nederland over SLOW gprs zeker?  KANSLOOS.  Als ie geen UMTS krijgt loop ik er met een grote boog omheen.

M.a.w. Ik ben een Apple fan maar kritisch blijven mag ook wel.  Ik vind het design SUBERB en de interface op éénzame hoogte.  Maar als Apple niet iets doet aan deze punten hoef ik hem echt niet.

gr

AppleMies
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

TheSpeedSkater

Ben ik wel een beetje met je eens. Opzich is 8gb wel genoeg natuurlijk. Dan kun je er aardig wat nummers op zetten.

Maar hij moet zeker over UMTS beschikken, anders is het inderdaad kansloos.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

PjotrrrNL

Laatste gerucht: T-Mobile EN Vodafone en HSDPA support voor de europese versie...
Maandag uitsluitsel in persconferentie.

http://www.engadget.com/2007/06/29/3g-iphone-for-europe-to-be-announced-monday

Maar ik wil er pas een als er GPS in zit...

FrankB

En ik wil m'n bluetooth oortje kunnen gebruiken en dat kan ook niet  :-\
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

TheSpeedSkater

Quote from: FrankB on June 29, 2007, 17:31:39
En ik wil m'n bluetooth oortje kunnen gebruiken en dat kan ook niet  :-\
Zit er geen BT op??
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Raphie

Nee en zelfs Steve Jobs himself zegt dat internet er retetraag op is ;D om nog maar niet over alle vette vingers op de UI te spreken....
JBL PRX Power!

Rody

In iTunes zit nu een 'iPhone' tab :)

Ik kan deze tab uiteraard nog niet gebruiken, maar er staat onder andere:

"the following iPhones are backed up on this computer:"

met als optie om aan te vinken:
"Disable automatic syncing for all iPhones"

PjotrrrNL

Hoezo geen Bluetooth?

http://www.apple.com/iphone/specs.html

Wireless data

    * Wi-Fi (802.11b/g)
    * EDGE
    * Bluetooth 2.0+EDR

Audiofiel

Quote from: FrankB on June 29, 2007, 17:31:39
En ik wil m'n bluetooth oortje kunnen gebruiken en dat kan ook niet  :-\

Dan zal hij wel stuk zijn, want de mogelijkheid is er gewoon.

Of je bedoelt dat je nog geen iPhone hebt, maar wel een headset en hem daarom nog niet kunt gebruiken... ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

AppleMies

Quote from: TheSpeedSkater on June 29, 2007, 12:39:15
Ben ik wel een beetje met je eens. Opzich is 8gb wel genoeg natuurlijk. Dan kun je er aardig wat nummers op zetten.

Maar hij moet zeker over UMTS beschikken, anders is het inderdaad kansloos.

UMTS is een must.  Anders heb je er echt geen reet aan in NL voor downloads en internet.  Ik heb een Nokia 9300i en op EDGE in Frankrijk is dat een minimum wil je einigszinds behoorlijk browsen en mail ophalen.  Alleen Telfort ondersteunt EDGE in NL.  Verder een paar providers in Europa.  Met geheugenuitbreiding bedoel ik min of meer SD kaartjes of zo.  Vast dynamisch geheugenis OK maar ik wil een ander kaartje kunnen plaatsen voor b.v. foto's, files etc.  Het dynamisch geheugen is dan voor iPod functies prima.
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

Moony

Begrijp ik nou goed dat als ik er eentje mee laat nemen uit de VS ik er hier in Europa dan (voorlopig) niet mee kan bellen?? :o
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

PjotrrrNL

Tuurlijk wel, er zit alleen geen UMTS op voor de snelste internetverbinding.
Wel GPRS en Edge, waarvan de laatste het snelste is en waarvoor Telfort een netwerk heeft.

wh-vanderpost

Quote from: Moony on June 30, 2007, 11:35:04
Begrijp ik nou goed dat als ik er eentje mee laat nemen uit de VS ik er hier in Europa dan (voorlopig) niet mee kan bellen?? :o
Of nooit, ja via het AT&T netwerk maar dat zal een dure grap zijn.

Die dingen zijn gesimlocked op het AT&T netwerk en je koopt ze alleen met een 2 jarig abbo bij AT&T (a minimaal USD 60 / maand). Dus tenzij je een adres en bankrekening in Amerika hebt en alleen in NL op bezoek bent... lijkt het me niet handig om er eentje mee te brengen ;)
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

PjotrrrNL

Dat wordt dan lastig...Hoewel er nog geen telefoon is geweest waarvan het simlock niet door een handige jongen verwijderd kon worden.
Maar dit is natuurlijk niet legaal en voor eigen risico...

wh-vanderpost

Quote from: PjotrrrNL on June 30, 2007, 12:14:44
Dat wordt dan lastig...Hoewel er nog geen telefoon is geweest waarvan het simlock niet door een handige jongen verwijderd kon worden.
Maar dit is natuurlijk niet legaal en voor eigen risico...
En al krijg je de lock eraf... 24 x $60 is toch een hoop geld voor iets wat je niet kan gebruiken ;D
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Erik

Stond idd in een review in een van die gratis ochtendkranten, in NL niet bruikbaar vanwege simlock en bovenop de 600 moest nog een abbo.

Maar verwachtdat er binnenkort wel een slimme hacker wat op vind.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill