Pitch Black: de duisternis in...

Started by LittleNinja, May 29, 2007, 13:56:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LittleNinja

Pitch Black: de duisternis in...

Afgelopen zondag ben ik vroeg de deur uitgegaan richting Dordrecht waar ik door mijn grote vriend Reza werd opgewacht. Het was spijtig om te ontdekken dat Pepsel er niet bij kon zijn.  :'( Gelukkig was er nog een andere vriend van Reza bij, die ook weleens de duisternis van het bekende Pitch Black theater wilde beleven!!

We vechten wat met de TomTom en de koers wordt definitief ingezet diep het schone België in.  ;)

Onderweg natuurlijk een hoop te bespreken. Als echte mannen ( en HT'ers ) liggen de onderwerpen voor 90% op vrouwen en HT techniek!  8) In ieder geval was het gezellig genoeg om het te doen laten lijken alsof het slechts een ritje van een half uur was!

Eenmaal in de bewuste omgeving aangekomen vergapen we ons aan de mooie woningen waarin onze zuiderburen zich hebben genesteld! Alles lijkt wat ruimer opgesteld en wat individueler gebouwd. Een mooie omgeving om in te wonen!  8)

We naderen het huis van Molle en bereiden ons voor om een parkeerplaats te gaan zoeken, zoals wij Nederlandse stadsmensen gewend zijn... Gelukkig heeft Molle genoeg plaats voor de deur om een autootje of 10 kwijt te kunnen. Prettig!! Speciaal voor ons geregeld. Helemaal super Molle..   ;D

Na het aanbellen doet er een sympathieke jongen de deur open en verwelkomt ons. Dit is dus Molle. We moeten al snel ontdekken dat ook Mike(ske) niet van de partij zal zijn.  :-\ De weersomstandigheden lieten het helaas niet toe om verantwoord de reis te maken!

We lopen de woning in en krijgen wat dingen te zien en we krijgen wat uitleg over het geheel. Het huis is prachtig ingedeeld en ingericht! Het zou geheel niet misstaan in de folder of op de site van een speakerfabrikant die een moderne sfeer wil plaatsen.  8)

In de grote ruimte worden we al getrakteerd op prachtige stereo klanken die achter een muurtje vandaan komen. Alsof door het instinct geroepen loop ik naar het geluid toe. Ik vind er een nette opstelling van Thiel en Lyndorff. Ook de prachtige platenspeler is een lust voor het oog! ( Sorry, ik ben niet op de hoogte van platenspelers.. Molle, je mag gerust aanvullen welk merk/type het is!  ::) ) We krijgen een korte en krachtige demo van de set die op dat moment nog staat in te spelen. Ik moet zeggen dat ik toch wel een paar sets heb mogen horen, maar ik durf best te beweren dat deze één van de beste opstellingen is die ik gehoord heb! Het is qua klank precies zoals ik het echt lekker vind!! Helder hoog met een mate aan detail die ik niet vaak gehoord heb!! Maar ook een zeer beheerst en diep laag.. De combi van Thiel en Lyndorff werkt echt heel goed met elkaar! Ook de platenspeler mag zijn kunsten nog even vertonen en ook die maakt een gigantische indruk. Al met al een hele mooie set die zelfs in die grote ruimte goed overweg kan met kracht en detail!! Ongelovelijk om te denken dat het allemaal nog beter zal gaan klinken als straks de boel op elkaar is ingespeeld!!!!!  :o

Genoeg nu... We besluiten om de duistere koelte van het Pitch Black theater op te gaan zoeken! De deur opent en ik kijk een zwart gat in. Alles is er zo op gekleurd dat er geen lichtstraaltje verloren gaat. Uiteraard had ik het topic van Pitch Black al lang gelezen en gezien, maar in de werkelijkheid is het toch altijd anders dan op een twee dimensionaal fotootje. Ook de oplossingen met betrekking tot de akoestiek zijn leuk om eens in het echt te kunnen aanschouwen. Voor het eerst in mijn leven sta ik oog in oog met de cilindervormige SVS sub. Dit is wat anders dan een basstube achterin je auto. Dit ding heeft naast een flinke hoogte ook een echt serieuze diameter!!  ^-^

Alles in de ruimte heeft een eigen plek. Niets heeft een plek zonder reden!! Gelukkig, want die SVS staat er niet heel logisch als je puur uitgaat van esthetica.  :-X We nemen plaats op de stoelenrij en Molle blijft achter ons staan om als regisseur de boel in banen te leiden.

Het eerste wat me opvalt is de grootte van het beeld. Ik begrijp eruit dat het gaat om een breedte van 2,5 meter. Dat is weer eens wat anders dan een 40" Sony!! Wederom groeit bij mij het verlangen naar een beamer en een scherm... Met tijd komt Grolsch beamer!

Molle gaf al eerder die dag aan dat hij op zoek is naar een andere ( full HD ) beamer. Toen het eerste beeldmateriaal voorbij kwam begreep ik waarom. Niet dat het beeld tegen valt!! Sterker nog, het beeld viel juist 100% mee voor een SD beamer die al zo lang zijn kunsten vertoont!  ;) Ik weet inmiddels wat een HD beamer kan door de Meet & Greet bij Reza. Dus ik kan me nu wel voorstellen dat Molle over wil gaan naar een full HD exemplaar!

Wat betreft geluid kan ik heel kort zijn... Wat een kracht en controle zit er in deze opstelling!! De samenwerking tussen de apparatuur en de ruimte zorgen ervoor dat er een enorme hoeveelheid informatie in de ruimte geschoten kan worden zonder dat er ook maar een moment van twijfel is over de controle over deze informatie. Tijdens de heftige openingsscène van Slaying  >:D Private Ryan of de nootjesscène van House of Flying Daggers komt er zoveel geluid op je af dat de meest beperkende factor je gehoor is geworden!! De Lexicon geeft geen foutje weg! Heel indrukwekkend!  8)  :o  8)

De SVS is door zijn zorgvuldige plaatsing absoluut niet naar zijn plaats te herleiden. De vulling in de ruimte is echt indrukwekkend, evenals de klappen die het apparaat kan uitdelen. Het grappige is dat de SVS de nadrukken net even iets anders lijkt te leggen dan mijn eigen sub ( de REL Q400 ). De SVS is niet krachtiger in mijn beleving, maar de controle is door de akoestische aanpassingen wel duidelijk beter! Wel heb ik het vermoeden dat de REL wat muzikaler is dan de SVS. Maar dat zal Molle een worst zijn, aangezien hij hiervoor een aparte opstelling heeft die vierkant de vloer aanveegt met nagenoeg iedere surroundopstelling die tevens stereo moet weergeven..  ;D

De Klipsch speakers zijn gigantische speakers voor dit heftige surround werk!! Met een enorme kracht in het midden gebied en een heftig hoog. In mijn oren zijn deze zelfs iets te krachtig ::), maar in deze surroundopstelling komt het bizar goed uit de verf!!  ^-^

Na een leuke hoeveelheid software er doorheen te hebben laten dirigeren moeten we afscheid nemen. Ik had er zonder twijfel nog uren kunnen blijven luisteren, kijken en bewonderen want zoveel indruk heeft het wel op me gemaakt! Hopelijk mag ik nog eens "op de Cola" komen als de nieuwe beamer er hangt en de stereo set is ingespeeld.. 

Het valt me op dat de Auralex oplossingen geheel toevallig op de juiste plaatsen vallen t.o.v. de originele inrichting van de ruimte! Zo hangen de reflectiepanelen exact onder de geplaatste verlichting, waardoor het niet alleen functioneel is maar waardoor ze worden geaccentueerd als stukken kunst in de ruimte.  8)

Het blijft voor iedere HT'er een wens om een aparte ruimte hiervoor in te kunnen richten. Pitch Black is een hele gave ruimte die volledig voldoet aan de eisen die een HT'er er aan kan stellen! Compromisloos en daardoor een prachtige ruimte in de ogen van een HT'er!!  8)

Molle is een super bescheiden jongen die het prachtig voor elkaar heeft! Je mag er trots op zijn!!  ;)

Bedankt voor de gastvrijheid!! Het was super!!  :D

Gegroet,
LittleNinja



Voor de nieuwsgierige mensch: Pitch Black
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

garmtz

Mooi verhaal! En inderdaad is de stereo-set van Molle extreem indrukwekkend te noemen, zelfs voor een verwende luisteraar als ik ben... ;)

LittleNinja

Quote from: garmtz on May 29, 2007, 14:07:50
Mooi verhaal! En inderdaad is de stereo-set van Molle extreem indrukwekkend te noemen, zelfs voor een verwende luisteraar als ik ben... ;)

Hey Garmt!!

Je bent snel!!  :D

Komt die opstelling ook van jullie vandaan? ( Net als de Auralex.. )

Ik begreep het ook niet toen Molle vertelde dat hij waarschijnlijk andere speakers er op wil hebben!! Dit klonk al geweldig!!!!!

Groet,
Dennis
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

garmtz

De Lyngdorfs, Arcam en draaitafel (een Michell Gyro SE) komen bij ons vandaan, alsmede de Auralex en calibratie van de projector en Lexicon. Over nieuwe speakers moet Molle maar eens goed nadenken... ;)

LittleNinja

Quote from: garmtz on May 29, 2007, 14:27:27
De Lyngdorfs, Arcam en draaitafel (een Michell Gyro SE) komen bij ons vandaan, alsmede de Auralex en calibratie van de projector en Lexicon. Over nieuwe speakers moet Molle maar eens goed nadenken... ;)

Wow... Goede klant!  ;)

Dat laatste ben ik het helemaal mee eens!  8)

Ik was overigens laatst nog bij een oude buur van je op bezoek ( Rik Stoet ). Ik zag dat zij op het pand de term "Beter Beeld en Geluid" hebben staan. Ik vroeg naar de link, maar die was er dus niet helemaal.

LittleNinja
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

molle

Mooi verhaal Dennis :o O0

Tja, wat kan ik er meer op zeggen ;D Die Thiels doen hun werk meer dan naar behoren, maar heb de grote broer gehoord en dat is nog wel andere koek hoor O0 Maar ga hem eerst thuis eens proberen of het natuurlijk geen overkil word.

De CD-1 en de Baldur hebben er nu samen een dikke 240 uren opzitten. Deze is gewoon 10 dagen blijven spelen zonder af te zetten.

En deze morgen nog is geluisterd en HELL YEAH!! :o Kot, kot kedeik. Kippevel toestanden :o :o

De volgende stappen zullen in de kelder gebeuren. HD DVD en projector. En dan een andere sub. Maar ga eerst nog wat sparen :P

Het was zeer leuk jongens 8) In augustus komen we jullie richting eens uit om van de cola te proeven ;D

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

molle

#6
Quote from: molle on May 29, 2007, 17:14:26
Mooi verhaal Dennis :o O0

Tja, wat kan ik er meer op zeggen ;D Die Thiels doen hun werk meer dan naar behoren, maar heb de grote broer gehoord en dat is nog wel andere koek hoor O0 Maar ga hem eerst thuis eens proberen of het natuurlijk geen overkil word.

De CD-1 en de Baldur hebben er nu samen een dikke 240 uren opzitten. Deze is gewoon 10 dagen blijven spelen zonder af te zetten.

En deze morgen nog is geluisterd en HELL YEAH!! :o Kot, kot kedeik. Kippevel toestanden :o :o

De volgende stappen zullen in de kelder gebeuren. HD DVD en projector. En dan een andere sub. Maar ga eerst nog wat sparen :P

Het was zeer leuk jongens 8) In augustus komen we jullie richting eens uit om van de cola te proeven ;D



EDIT: Steeds welkom he jongens. Spijtig dat ik niet meer tijd had, maar de gelegenheid zal zich nog wel eens voordoen hoor ;)
         De 2.5 uren zijn echt wel voorbij gevlogen he ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

LittleNinja

#7
Quote from: molle on May 29, 2007, 17:17:14
EDIT: Steeds welkom he jongens. Spijtig dat ik niet meer tijd had, maar de gelegenheid zal zich nog wel eens voordoen hoor ;)
         De 2.5 uren zijn echt wel voorbij gevlogen he ;D

Ik kom heel graag weer terug Molle!! Dat weet je!  :D
Ben benieuwd wat voor een impact jouw voorgenomen wijzigingen zullen hebben!!!  :o  :o

Geen probleem! Misschien is het zelfs beter zo... anders loopt het helemaal uit de hand en dan blijven we nog overnachten in Pitch Black!!!  ;D  ;D


ps. De Cola is in Nederland natuurlijk veeeeel lekkerder.. Hahahaha!!!!  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

gvy

Heeeeeel mooi verhaal Little Ninja,

En ik ben al zo nieuwsgierig naar pitch black  :o

Als het je in de drukke agenda nog een keertje past, dan wil ik het graag ook eens komen aanschouwen Molle.
Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik mijzelf hier uitnodig  ;)
Als Mike dan zin heeft kan hij altijd meerijden natuurlijk, kan ik het gelijk eens kombineren met een bezoek aan Cinemike.

En uiteraard is iedereen, die "d'ondergrondse" eens wil zien, ook bij mij thuis in Oosterzele welkom.

Probleem is namelijk dat ik dringend eens uit mijn kot moet komen. ;D Ik heb sedert ik met d'ondergrondse en de hobby begonnen ben nog geen enkele andere HT bezocht en dus ook geen enkel referentiekader of idee , hoever ik eigenlijk sta met mijn DIY geknutsel  8)


Geert


molle

Quote from: LittleNinja on May 29, 2007, 17:24:45
Ik kom heel graag weer terug Molle!! Dat weet je!  :D
Ben benieuwd wat voor een impact jouw voorgenomen wijzigingen zullen hebben!!!  :o  :o

Geen probleem! Misschien is het zelfs beter zo... anders loopt het helemaal uit de hand en dan blijven we nog overnachten in Pitch Black!!!  ;D  ;D


ps. De Cola is in Nederland natuurlijk veeeeel lekkerder.. Hahahaha!!!!  ;D

LOL ;D

Je weet de weg he ;)
en ik zal je zeker op de hoogte houden van eventuele veranderingen :D

Geef mij dan maar een Sprite :P ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

molle

Quote from: gvy on May 29, 2007, 17:38:58
Heeeeeel mooi verhaal Little Ninja,

En ik ben al zo nieuwsgierig naar pitch black  :o

Als het je in de drukke agenda nog een keertje past, dan wil ik het graag ook eens komen aanschouwen Molle.
Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik mijzelf hier uitnodig  ;)
Als Mike dan zin heeft kan hij altijd meerijden natuurlijk, kan ik het gelijk eens kombineren met een bezoek aan Cinemike.

En uiteraard is iedereen, die "d'ondergrondse" eens wil zien, ook bij mij thuis in Oosterzele welkom.

Probleem is namelijk dat ik dringend eens uit mijn kot moet komen. ;D Ik heb sedert ik met d'ondergrondse en de hobby begonnen ben nog geen enkele andere HT bezocht en dus ook geen enkel referentiekader of idee , hoever ik eigenlijk sta met mijn DIY geknutsel  8)


Geert



Hoi Geert,

Steeds welkom hoor. We zouden ook eens een afspraak moeten maken voor de deur schildering he.
De donderdagen kan ik in Juni nog wel. De rest is volboekt tot eind juli(incl. verlof) :P Donderdags heb ik meestal mijn vrije dag, daarom.
Ik hoor het wel van je ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

LittleNinja

Quote from: gvy on May 29, 2007, 17:38:58
Heeeeeel mooi verhaal Little Ninja,


Thanks. Als je het hebt over leuke dingen valt er veel over te vertellen.  8)

Quote from: gvy on May 29, 2007, 17:38:58

En uiteraard is iedereen, die "d'ondergrondse" eens wil zien, ook bij mij thuis in Oosterzele welkom.



Pas op he... Anders staat dit kleine manneke ook bij jou voor de deur!!  >:D


Quote from: molle on May 29, 2007, 17:42:25
LOL ;D

Je weet de weg he ;)
en ik zal je zeker op de hoogte houden van eventuele veranderingen :D

Geef mij dan maar een Sprite :P ;D

:P  :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

mikeske

ik zal even kort reageren:

Ik verlang om nog eens langs te komen bij je molle, dan kan ik die platenspeler en de nieuwe cd1 bewonderen ;)

Little molle, little ninja en geert ( en al de rest ) julie zijn allen van harte welkom bij me  ;)
( @ geert: misschien eens 's avonds in de week ? )



Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

#13
Quote from: mikeske on May 29, 2007, 18:40:44
ik zal even kort reageren:

Ik verlang om nog eens langs te komen bij je molle, dan kan ik die platenspeler en de nieuwe cd1 bewonderen ;)

Little molle, little ninja en geert ( en al de rest ) julie zijn allen van harte welkom bij me  ;)
( @ geert: misschien eens 's avonds in de week ? )





Als je op en donderdag eens thuis bent mag je steeds langskomen hoor, Little Mike ;D En ik ook bij jou dan als het op een donderdag past ;)
Anders word het pas midden zomer :-\
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

mikeske

Quote from: molle on May 29, 2007, 18:58:43
Als je op en donderdag eens thuis bent mag je steeds langskomen hoor, Liitle Mike ;D En ik ook bij jou dan als het op een donderdag past ;)
Anders word het pas midden zomer :-\

dan neem ik wel eens een donderdag verlof  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

Quote from: mikeske on May 29, 2007, 18:59:52
dan neem ik wel eens een donderdag verlof  :)

Ik hoor het dan wel van je ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

gvy

#16
Eh Molle,

Is een donderdagavond ook mogelijk? Of ligt dat wat moeilijker
Vb vanaf 19u30.

Ik denk dat het van bij mij ongeveer 1u15 rijden is (weet niet precies waar het is?). En dan stop ik wat vroeger op het werk.
Verlof pakken zit er helaas niet direct in hier.

Geert

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

gvy

Quote from: LittleNinja on May 29, 2007, 17:47:38
Thanks. Als je het hebt over leuke dingen valt er veel over te vertellen.  8)

Pas op he... Anders staat dit kleine manneke ook bij jou voor de deur!!  >:D


:P  :P

Uiteraard zijn kleine ninjamannekes hier ook welkom.  ;D ;D ;D
Wel een eindje rijden zeker?
'kheb hier tenandere ook een konijn (van m'n zoontje), dus als je nog kabeltjes heb om door te knabbelen ,breng maar mee  >:D

Geert

molle

Quote from: gvy on May 29, 2007, 19:15:59
Eh Molle,

Is een donderdagavond ook mogelijk? Of ligt dat wat moeilijker
Vb vanaf 19u30.

Ik denk dat het van bij mij ongeveer 1u15 rijden is (weet niet precies waar het is?). En dan stop ik wat vroeger op het werk.
Verlof pakken zit er helaas niet direct in hier.

Geert

Heb een PM gestuurd Geert ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

Fransvis

mooi verhaal...leuk verslag.... ;D

reza

Niks meer aan toe te voegen ;D

Erg leuk verslag Dennis ;) ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

#22
Hey vrienden!!

Ik denk dat ik eens een weekje op vakantie ga in het belgische om al deze mooie toeristische plekjes nog eens aan te doen!!!  ;D

Jullie zijn uiteraard ook welkom bij mij, alleen begrijp ik goed dat er bij mij niet veel te zien of te horen is..  :-[

Geert.. Neemt het konijn ook genoegen met tweedehands kabels? Ik heb er een paar waar reeds van geproefd is..  ::)

Quote from: Fransvis on May 29, 2007, 23:03:17
mooi verhaal...leuk verslag.... ;D

Ik vind het geweldig om zo nu en dan eens een bezoek te doen bij mensen die de mogelijkheid hebben, de hobby hebben er er de tijd in hebben gestoken om er iets moois van te maken.

Dan vind ik het ook leuk om er iets leuks over te vertellen.  ;)
Het is de enige manier waarop ik mijn waardering ervoor kan laten blijken.  :)

Het is dat ik niet meer tijd had voor het verhaal...  ;D

Quote from: reza on May 29, 2007, 23:11:27
Niks meer aan toe te voegen ;D

Erg leuk verslag Dennis ;) ;)

Hi Reza..!

Ik ga de aansluitende Meet & Greet bij jou ook nog verwoorden.. maar moet ook daar de tijd nog voor vrijmaken!!

8)  8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

molle

Zal een veldbed in de kelder plaatsen. Kan je er eens rustig je tijd er voor nemen ;D ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

LittleNinja

Quote from: molle on May 29, 2007, 23:38:24
Zal een veldbed in de kelder plaatsen. Kan je er eens rustig je tijd er voor nemen ;D ;)

Als je maar niet die gevaarlijke waakhond achter me aanstuurt..  ::) ;D

En denk je dat ik zal slapen?? Je had genoeg films staan om de nacht door te komen.  8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"