De recycle bin HT (projector hangt)

Started by apollovenlo, May 19, 2007, 22:56:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HTip

Quote from: apollovenlo on June  6, 2007, 01:29:25
Nee een ondwerp heb ik niet gemaakt.
Heb wel zeker een jaar lang zitten denken hoe ik het allemaal maken wil, en nu dus gewoon begonnen.
Had het meeste materiaal gelukkig al thuis liggen.

En opschieten doet het zeker. Maar ik steek er ook wel veel tijd in.
Gewoon doen is het motto ;)

Vind ik heel knap!! Ik kan weinig doen zonder vooraf een ontwerp te hebben gemaakt ;)

Quote from: apollovenlo on June  6, 2007, 01:29:25
En die ht van je die gaat wel helemaal goed komen denk ik zo

Thx. Dat is wel de bedoeling inderdaad. ::)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

apollovenlo

Zo eindelijk weer eens verder kunnen gaan !

De laatste muur waar de dvd's in komen te staan staat bijna.
Ik heb er 3 vakken in gemaakt om de dvd's in te kunnen zetten. Elk vak is ca 3,4m lang.
Deel dat door 15 mm (dikte van een dvd hoes.) Dan kom je op 226 dvd's per rek dat x 3 is ca 680 dvd's
ik heb er al zo'n 400 dus alles staat al mooi vol :)

Post strax even een paar pixx
Mazzels ciel
Barco data 708. Mooie 701cine, een data 800 eneen 808  Dit alles op een mooi doek van GT !! Met een marantz sr6200 4 misson m73 en een svs sub. + home made center. Nu de HT ruimte nog verbouwen :)

HTip

Klinkt goed :)  Ben benieuwd naar de foto's... ::)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

apollovenlo

En dan nu weer foto's













Zo dat was het weer voor vandaag, hoop dat ik dit weekeinde nog even lekker verder kan werken.

Hou julie op de hoogte, Mazzels ciel
Barco data 708. Mooie 701cine, een data 800 eneen 808  Dit alles op een mooi doek van GT !! Met een marantz sr6200 4 misson m73 en een svs sub. + home made center. Nu de HT ruimte nog verbouwen :)

HTip

Zo te zien kan je aardig over weg met houtbewerking... Ziet er heel strak uit en voorlopig voldoende ruimte om je DVD verzameling te upgraden 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

apollovenlo

Quote from: ht4ever on June 21, 2007, 19:30:03
Zo te zien kan je aardig over weg met houtbewerking...


Als ik er zin in heb wel jah. Helaas heb ik er niet al te vaak zin in  ;D
Barco data 708. Mooie 701cine, een data 800 eneen 808  Dit alles op een mooi doek van GT !! Met een marantz sr6200 4 misson m73 en een svs sub. + home made center. Nu de HT ruimte nog verbouwen :)

stoffels

wow, je rek is idd strak; echt knap gedaan.

doe zo verder

apollovenlo

Quote from: stoffels on June 22, 2007, 00:37:42
wow, je rek is idd strak; echt knap gedaan.

doe zo verder

Thanx  ;D

Ja dit rek is toch wel veel werk ge worden. Ik zou wel een olifant in die rekken kunnen leggen als het zou passen   ;D ;D
Ze zijn dus veel sterker geworden als ik verwacht had.

Nu was dit nog wel te doen, De koof waar in de bd808 straks moet komen samen met de lucht tunnels en verlichting zal wel nog meer werk worden.

Als deze muur bijna af is ga ik eerst verder met de koof. (dit heeft gewoon praktische reden, omdat de hele ruimte nog vol staat.)

Dan komt er nog een hele dikke deur in ca 15 cm dik met glaswol gevuld, zodat niemmand last heeft van de SVS.

Ook moet er dan nog tapijt in en de stoeltjes, maar das voor later. Maar eerst eens verder met deze muur / dvd rek  ;)

mzzls ciel
Barco data 708. Mooie 701cine, een data 800 eneen 808  Dit alles op een mooi doek van GT !! Met een marantz sr6200 4 misson m73 en een svs sub. + home made center. Nu de HT ruimte nog verbouwen :)

apollovenlo

#33
Zo zo gisteren eindelijk de barco aan het plafont gehangen.
Nu kan ik verder met de koof voor de pj en de airco kanalen.

Hier alvast een paar pix van de beamer en de beamer in actie.
Dit is even een snelle setup om te kijken ofdat alles nog werkt.

Hij hangt met 8 M8 draadstangen DOOR het plafont  ;D Nu maar hopen dat hij blijft hangen













Barco data 708. Mooie 701cine, een data 800 eneen 808  Dit alles op een mooi doek van GT !! Met een marantz sr6200 4 misson m73 en een svs sub. + home made center. Nu de HT ruimte nog verbouwen :)

HTip

Quote from: apollovenlo on July 12, 2007, 17:01:21
Zo zo gisteren eindelijk de barco aan het plafont gehangen.
Nu kan ik verder met de koof voor de pj en de airco kanalen.

Hier alvast een paar pix van de beamer en de beamer in actie.
Dit is even een snelle setup om te kijken ofdat alles nog werkt.

Ziet er goed uit. Goed gedaan :D

Quote from: apollovenlo on July 12, 2007, 17:01:21
Hij hangt met 8 M8 draadstangen DOOR het plafont  ;D Nu maar hopen dat hij blijft hangen

8 M8 draadstangen!! :o Dat lijkt me geen probleem, tenzij je er een olifant aan wil ophangen ;D
Hoe zwaar is die Barco wel niet??
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

apollovenlo

Ja het gaat nu echt lekker, begin er nu ook weer helemaal zin in te krijgen ( dat was wel even anders >:( )

Ik heb even in het boekje voor je gekeken maar daar kan ik alleen vinden hoe groot hij is. Dat is 1072 x 362 mm, ik dacht ergens gezien te hebben datr het ding dik 80 kg weegt.

mzzls ciel
Barco data 708. Mooie 701cine, een data 800 eneen 808  Dit alles op een mooi doek van GT !! Met een marantz sr6200 4 misson m73 en een svs sub. + home made center. Nu de HT ruimte nog verbouwen :)

HTip

Quote from: apollovenlo on July 12, 2007, 20:56:17
Ja het gaat nu echt lekker, begin er nu ook weer helemaal zin in te krijgen ( dat was wel even anders >:( )

Ik heb even in het boekje voor je gekeken maar daar kan ik alleen vinden hoe groot hij is. Dat is 1072 x 362 mm, ik dacht ergens gezien te hebben datr het ding dik 80 kg weegt.

mzzls ciel

80 kg!! :o Dat is onze CRT TV maar dan aan 't plafond... Knap dat je dat aan 't plafond hebt gekregen (dat geldt natuurlijk voor iedereen die een CRT ophangt ;D)

In vergelijking... Onze pj weegt 8 kg ::)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive