dvd voor in de auto

Started by blackball147, May 19, 2007, 20:18:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blackball147

ik ben op zoek naar een degelijk toestelletje, liefst met de mogelijkheid om divx af te spelen, of met de mogelijkheid om hier op een SDkaart of usbstick op aan te sluiten. als je niet-divx hebt, en een stick met divx op, kan hij deze dan afspelen??

heeft er iemand ervaring met modellen die dit aankunnen?

NeoPhix

Quote from: blackball147 on May 19, 2007, 20:18:53
als je niet-divx hebt, en een stick met divx op, kan hij deze dan afspelen??

Nope, want de speler moet nog steeds het decodeer werk doen van de DivX, of het nou van een CDtje af komt of van een stickie...

Een erg mooie portable dvdspeler vind ik de nieuwe serie van Philips. Degelijk, prima beeld en geluid en DivX ondersteuning... en vooral aangezien je 'm in de auto gaat gebruiken: een vaste mount waar de speler in en uit geklikt kan worden. Dus geen gedoe met riempjes los/vast maken steeds...

blackball147

Quote from: NeoPhix on May 20, 2007, 22:36:35
Nope, want de speler moet nog steeds het decodeer werk doen van de DivX, of het nou van een CDtje af komt of van een stickie...

Een erg mooie portable dvdspeler vind ik de nieuwe serie van Philips. Degelijk, prima beeld en geluid en DivX ondersteuning... en vooral aangezien je 'm in de auto gaat gebruiken: een vaste mount waar de speler in en uit geklikt kan worden. Dus geen gedoe met riempjes los/vast maken steeds...


gaat het hier dan om het type PET 725?


NeoPhix

Quote from: blackball147 on May 20, 2007, 22:59:58

gaat het hier dan om het type PET 725?



Nee, de opvolger hiervan... de 730. Ik zie nu trouwens dat deze ook een USB aansluiting heeft, maar zoals bij bijna alle apparaten met USB kan je hier alleen muziek en foto's mee afdraaien, geen films. Hier vind je meer info.