Opzoek naar nieuwe dvd speler met hardeschijf.

Started by royal d, May 18, 2007, 00:17:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

royal d

Hallo,

Mijn vader is opzoek naar een nieuwe dvd speler met het liefst een hardeschijf. Nu heb ik hier wel eens gelezen
dat panasonic het erg goed deed... en weet ik dat er een nieuwere versie aankwam, met hdmi 1080p etc. Of is
pioneer toch beter qua beeld?

Groetjes,

Danny

Ray

Heb hier zowel de Pioneer en de Panasonic staan. En beiden geven een keurig plaatje, en doen niet veel voor elkaar onder. Als je vader veel programma's van tv opneemt met de guide plus, vind ik de Pioneer iets gebruiksvriendelijkere menu's hebben. Verder vind ik de Pioneer wat stiller, dan de Panasonic.

Ik zou deze 2 dvd recorders in overweging nemen. De Pioneer DVR-550H-S en de Panasonic DMR-EH57 beiden zijn voorzien met HDMI en kunnen 1080p uitsturen. Alleen de Pioneer is een goede 100 euro duurder.

Gr. Ray

royal d

Zou je wat kunnen vertellen over dat guide plus? ik weet namelijk niet wat het is.

Ik denk echter dat we niet eens zo heel veel gebruik gaan maken van het opnemen,
het is gewoon voor het gemak dat het erop zit, 160 gb lijkt mij daarom voldoende.

Ray

Guide plus is een electronische programmagids. In het menu scroll je naar het programma wat je op wilt nemen, en met 1 druk op de knop staat het in zijn geheugen. Het is net wat je zegt, het is een gemak dat het erop zit.

Gr. Ray