advies gevraagd

Started by christa, February 16, 2003, 09:12:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

christa

ik heb nu een pioneer set met als reciever de vsx-c300 en als dvd de dv-444 daarbij heb ik de boxen van pioneer des-cr50 en als sub s-w150s het was een set die je in een keer kon kopen ik wil nu wat gaan upgraden en had gedacht te beginnen bij de reciever en wil eigenlijk de denon 1803 aanschaffen kan iemand mij vertellen of ik dan al meer uit mijn systeem haal en of dit zolang kan met die pioneer boxen wil in de toekomst kef boxen of tannoy hebben of moet ik eerst beginnen bij de boxen wie heeft er advies voor mij
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

J.A.F._Doorhof

Meestal adviseer ik om bij de speakers te starten in zo een geval.
Je haalt dan direct een behoorlijke winst.

Daarna de Receiver en dan de DVD speler.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

Mee eens. Vanuit de speakers werken: liefst gewoon heel veel verschillende speakers beluisteren, desnoods in meerdere audiozaken en dan bij je favoriete set een receiver kopen die goed "past" qua klank bij de speakers en jouw smaak. De DVD-speler geeft het minste verschil, maar kan net de "icing on the cake" zijn.

christa

maar moet ik de boxen dan beluisteren op de pioneer reciever of maakt dat niet uit want ik heb gelezen dat er verschil in recievers zit en in de boxen de een is agressief en de ander wollig of rustig ik wil graag een systeem wat warm is met geluid
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

J.A.F._Doorhof

Persoonlijk ben ik wel weg van de kef Eitjes.
Sinds kort hebben we die ook opgenomen in ons assortiment.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"