De leukste (humor) tv-serie

Started by Joris1971, May 17, 2007, 10:56:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BWzes03

Ik zie een hoop bekende en veelal oude series, maar ik zelf ben vooral
fan van Scrubs !!
Korte afleveringen, maar erg grappig....
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

tiptop

Bijna alle engelse comedyseries. Allo, allo,  blackadder, monty python etc...

South park is geweldig en zwaar onderschat/ onbegrepen.

Friends

Cartoons zoals Dexter, Roadrunner etc....

Hoe ze 't allemaal verzinnen, fantastisch ;D 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Ernst Jan

Blackadder
Married with children
Alf

Li-unit

Voor mij:

FRIENDS
MARRIED WITH CHILDREN
KING OF QUEENS


Vampire

Quote from: tiptop on June 19, 2007, 23:03:24
Bijna alle engelse comedyseries. Allo, allo,  blackadder, monty python etc...

Allo Allo is zó grappig  ;D
Er is trouwens dit jaar een keertje "the return of allo allo" uitgezonden.. Komen alle oude acteurs weer terug.. ook érg grappig!  :D
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

wh-vanderpost

Quote from: CV_SmileY on May 17, 2007, 11:04:04
Als je naast HT-gek ook een beetje nerd bent :

The IT Crowd
En even een reminder voor de mensen... 24 aug. 2007 start seizoen 2 :D
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Erik

brittas empire kan ook heel erg leuk zijn D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Xstream

Seinfeld blijft mijn nr 1!

Verder vond ik Married with Children ook geweldig. Scrubs, ook leuk. Friends was een paar seizoenen leuk, maar werd steeds meer van hetzelfde. Entourage is nu m'n favo, niet zozeer comedy, maar wel lekkere feel good tv.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Tommanu

Quote from: Gizz on May 26, 2007, 15:53:00
Wat dachten jullie van that 70s show?? de serie is klein maar zeker zo briljant.
De serie waar ashton kutcher doorbrak en hier ook echt grappig evenals de rest van de cast

inderdaad een leuke serie. Vooral de momenten wanneer men in de kelder rond het tafeltje zit...geweldig
Seinfeld blijft echter mijn favoriet. In de jaren 80 was er ook nog de serie "Soap", ook erg leuk.

Roadrunner

Jeetje, onbegrijpelijk dat 1 van mijn favorieten nog niet genoemd is, maar wat vinden jullie van ......Coupling?


Lynxxx

Dat wilde ik net posten. Coupling is briljant. Heb in tijden niet zo hard gelachen als om deze serie :-) Echt super.


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

Xstream

Coupling is ook erg leuk inderdaad!

70's show vergat ik even. Ik heb alle seizoenen achter elkaar zitten kijken in een periode van +- een maand ofzo, zeer verslavende simpele kleine serie met zeer leuke karakters. Erg jammer dat het afgelopen is. Zeker 1 van m'n favo's.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Tube-freak

#37
Heb nooit begrepen wat er grappig is aan Friends, maar goed smaken verschillen natuurlijk.

Wat ik dan zelf WEL grappig vind is:
- Married with Children (Heb alle DVD's).
- The Simpsons
- Black Adder
- South Park
- Allo Allo
- Unhappily ever After


16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Allure

Shameless vind ik echt helemaal fantastisch. Alleen de Engelsen kunnen zoiets geweldigs maken. Verder: South Park, Married with Children, The Young Ones, Bottom, Men Behaving Badly, The Office (zowel de Engelse als de Amerikaanse versie), Absolutely Fabulous, en My Family.
The Sun Is The Same In A Relative Way, But You're Older

Xstream

Ghehe, The office inderdaad :D

Ik ben nu de US versie aant kijken en ook deze is brilliant ... die Carrell zet de "nutteloze baas rol" nog irritanter neer dan die van de UK ... al vond ik die van UK wel wat sterker qua karakter omdat ik hem aandoenlijks vond hebben naast dat ie irri was ... die van US is gewoon 100% irritant :P
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

biggdiesel

- Blackadder
- Fawlty Towers
- Unhappily Ever After (met Mr Floppy)

Maar mijn 3 allerbeste series zijn: Friends, Frasier (verwondert mij dat niemand dit gekozen heeft, beestig goed) and NO Ma'AM Mr AL Bundy Married With Children
Onkyo TX-SR 875 / JBL CSC / XBOX360 + HD-DVD / PS3

Tube-freak

#41
No MA'AM ben ik ook lid van...    ;D



Ik vind Unhappily ever after wel een soort van gebaseert op Married with Children aleen het is geen rip-off ervan.  Het is wel echt een eigen show.  Daarom is het ook zo goed.

Ik kan ook niet echt kiezen tussen Tiffany Malloy of Kelly Bundy.....

Nog een leuk feitje.  Ed O'Neil (Al Bundy) heeft ook op top niveau High school footbal gespeelt.  Hij heeft het "net" niet tot pro geschopt....







16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

biggdiesel

Quote from: Tube-freak on November 13, 2007, 17:08:51
No MA'AM ben ik ook lid van...    ;D



Ik vind Unhappily ever after wel een soort van gebaseert op Married with Children aleen het is geen rip-off ervan.  Het is wel echt een eigen show.  Daarom is het ook zo goed.

Ik kan ook niet echt kiezen tussen Tiffany Malloy of Kelly Bundy.....

Nog een leuk feitje.  Ed O'Neil (Al Bundy) heeft ook op top niveau High school footbal gespeelt.  Hij heeft het "net" niet tot pro geschopt....









Tiffany Malloy, hands down!!!
Woo Bundy!!!
Onkyo TX-SR 875 / JBL CSC / XBOX360 + HD-DVD / PS3

Nelisje

#43
Volg nu al een tijdje de amerikaanse serie Chuck. En die is eigenlijk ook best vermakelijk, gaat over iemand die tegen wil en dank spion wordt en allemaal domme dingen beleeft vooral door zijn totale gebrek aan spionnen opleiding :D 

Zo probeer ik het uit te leggen zonder echt iets te verklappen :)

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

JeKa

Quote from: Joris1971 on May 17, 2007, 10:56:28
Wat ik de leukste humor tv series vind:

- Seinfeld:  You love it or Hate it, de meeste vrienden van mij vinden het niks. Ik vind het daarintegen geweldig
                Vooral het karakter George en zijn ouders!

Inderdaad briljant! Weet nog dat ik de eerste paar keer het niet echt grappig vond, maar je moet eigenlijk de volledige aflevering zien om "de grap" mee te krijgen. Het brein achter de serie, Seinfeld zelf, vind ik eigenlijk de minste, Kramer daarentegen geniaal!

Erik

Quote from: JeKa on November 24, 2007, 23:21:51
Inderdaad briljant! Weet nog dat ik de eerste paar keer het niet echt grappig vond, maar je moet eigenlijk de volledige aflevering zien om "de grap" mee te krijgen. Het brein achter de serie, Seinfeld zelf, vind ik eigenlijk de minste, Kramer daarentegen geniaal!
Volgens mij is juist niet Seinfeld het brein erachter maar die dikke George.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

JeKa

Quote from: Erik on November 24, 2007, 23:39:53
Volgens mij is juist niet Seinfeld het brein erachter maar die dikke George.

Wikipedia/ Seinfeld

Nee hoor ;)

Erik

#48
Stond anders in de veronica gids, die dikke zou de bedenker van alle grappen zijn en ondertussen met een eigen serie verder zijn gegaan, die zelfs nog succesvoller zou te zijn.

kan even moeilijk linken ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

JeKa

Quote from: Erik on November 25, 2007, 11:27:04
Stond anders in de veronica gids, die dikke zou de bedenker van alle grappen zijn en ondertussen met een eigen serie verder zijn gegaan, die zelfs nog succesvoller zou te zijn.

kan even moeilijk linken ;D

Ok, dat zou best kunnen hoor. Dit was wat ik dacht/ wist