koper betaalt niet (WAARSCHUWING: Spoilers m.b.t. The Usual Suspects)

Started by Martijn M, May 16, 2007, 11:30:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

Quote from: keyser on May 16, 2007, 14:12:40
Volgens mij is hij niet (meer) aktief op dit forum. Op hififorum wel. Hij heeft daar steeds een andere naam. Hij houdt van whisky.

Inderdaad een vage gast, vraag Huub eens, die is eens bij hem thuis geweest als ik me niet vergis. Ik heb ooit hetzelfde probleem gehad met een kabel die ik hem heb geleend en na veel 5en en 6en terugkreeg. Kwam ws ook omdat ik Rotterdam werkte..

Je schiet er niets mee op, maar Glenvliet is zijn nickname...

Groeten Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

dre73

mats je zo`n gozer door de betaling uit te stellen(wie doet dat tegenwoordig nog?) krijg je `m vol van achter.
zeer triest :-\
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

The Foundation

doe de volgende keer een , niet tevreden binnen de week , geld terug
ipv eerst een weekje kapels opsturen op proef

op mijn werk , werkt dit goed

ze mogen alles kopen , en alles terugsturen
als ze het terugsturen krijgen ze hun geld terug min 10 % onkosten

als ze het helemaal kapot terugsturen , krijgen ze hun kapot onderdeel terug als ze het nog willen


SpeedyAndré

Er is aardig wat info bekend inmiddels, mktronics is een bedrijf dat hij (mede ?) runt en via whois kwamen adresgegevens en telnrs tevoorschijn :)
De kans is groot dat hij het is maar hij heet M. Korsman en niet M. v.d. Kolk ....
In de telefoongids klopt het adres van whois maar is de naam J.C. Korsman.
Dat MKtronics van M Korsman is lijkt me logisch, nu alleen nog de link met Martin v.d. Kolk leggen als die naam juist is ::)
Zou het kunnen dat hij op het vorige adres samen woonde, dan kan een andere naam misschien kloppen en ook de bankrekening kan anders zijn (van het bedrijf?).

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

chansig

Kan me nog herinneren dat er een aantal jaar terug op Hifi.nl ook zo'n toestand speelde met iemand die kabels maakte, krijg nog steeds 136 euro van deze beste man. Kwam ook uit Rotterdam, eens in de zoveel maanden bel ik nog eens naar het nummer, want volgens de telefoongids woont deze Appel daar nog steeds. Was van de welbekende XTC kabels.

Deze jongen waar Keyser het over heeft is een wat ander verhaal, deze beste jongen spoort gewoonweg niet helemaal, ik heb hem mogen spreken en een erg vage gast. Als ik dit van te voren had geweten dan had ik hem de kabel toendertijd niet geleend, maar goed bij mij is het goed gekomen

Groeten Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Davey

Quote from: Kef-mania on May 16, 2007, 13:50:00
hij schijnt ''Davey'' te heten op dit forum...  ;D
Kom maar op. Betaal lekker toch niet  ;D

Audiotwin

Quote from: Davey on May 17, 2007, 17:57:59
Kom maar op. Betaal lekker toch niet  ;D

Pas maar op dat jij geen lege doos uit Noorwegen krijgt ;D
Tevredenheid!!!

dre73

pas maar op voor je `t weet krijg jij ook luistersessie(on te leren luisteren ;D)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Davey

Quote from: Audiotwin on May 17, 2007, 20:39:49
Pas maar op dat jij geen lege doos uit Noorwegen krijgt ;D

Quote from: dre73 on May 17, 2007, 20:43:40
pas maar op voor je `t weet krijg jij ook luistersessie(on te leren luisteren ;D)

;D ;D ;D

Davey

Quote from: Perfectionist on May 17, 2007, 23:40:32
Wat een ongelofelijk kl^tevolk is dit toch, wat anders vertrouwen misbruikt. Het gevolg is dat je wantrouwig wordt naar mensen, terwijl de meesten juist van goede wil zijn en te vertrouwen.

Aan de hoogste boom (figuurlijk bedoeld..) met dit soort bedriegere mensen.

Letterlijk bedoeld heb ik er ook geen probleem mee hoor. Gewoon, heel effies........voor de schrik  ;)

nielsg

keyser, ik kan je helpen aan z'n msn eventueel.

hij heeft me toendertijd een keer raad gegeven met de bouw van m'n sub, maar dat had ik beter niet kunnen done, die raad opvolgen dan heh :P
gr niels

Martijn M

#36
Martin heeft me vanmiddag gebeld. Hij zit nog steeds in financiële problemen. We hebben echter de afspraak gemaakt dat hij vanaf nu elke 25e van de maand €25 overmaakt. Hij klonk oprecht en ik ga er van uit dat hij zich aan die afspraak houdt. Wie weet loopt alles dan toch nog goed af!
Jullie allemaal bedankt voor het meedenken O0. Ik houd jullie op de hoogte!

EDIT: Niels, bedankt voor het aanbod, maar ik heb zijn msn al. Hij heeft me echter een tijdje geblokkeerd. Als het goed is, is dat vanaf nu over.
Dutch & Dutch

dre73

er is weer hoop,alleen begrijp ik niet dat je iets over wilt nemen als je geen geld hebt ???
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Quote from: keyser on May 19, 2007, 15:23:56
Martin heeft me vanmiddag gebeld. Hij zit nog steeds in financiële problemen. We hebben echter de afspraak gemaakt dat hij vanaf nu elke 25e van de maand €25 overmaakt. Hij klonk oprecht en ik ga er van uit dat hij zich aan die afspraak houdt. Wie weet loopt alles dan toch nog goed af!
Jullie allemaal bedankt voor het meedenken O0. Ik houd jullie op de hoogte!

EDIT: Niels, bedankt voor het aanbod, maar ik heb zijn msn al. Hij heeft me echter een tijdje geblokkeerd. Als het goed is, is dat vanaf nu over.

Je hebt enorm veel vertrouwen in je medemens...want als ik het goed begrijp gaat dit terug tot 2006 januari....Wel een mooie karaktertrek van je. Ik neem aan dat je zijn nieuwe adres en telefoonnummer ook heb ?

Groeten Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DA BoSS

#39
Quote from: keyser on May 19, 2007, 15:23:56
Martin heeft me vanmiddag gebeld. Hij zit nog steeds in financiële problemen. We hebben echter de afspraak gemaakt dat hij vanaf nu elke 25e van de maand €25 overmaakt. Hij klonk oprecht en ik ga er van uit dat hij zich aan die afspraak houdt. Wie weet loopt alles dan toch nog goed af!
Jullie allemaal bedankt voor het meedenken O0. Ik houd jullie op de hoogte!

EDIT: Niels, bedankt voor het aanbod, maar ik heb zijn msn al. Hij heeft me echter een tijdje geblokkeerd. Als het goed is, is dat vanaf nu over.

beste keyser,

het spijt me dat ik het moet zeggen, maar je klinkt toch een beetje naief ???

Ik bedoel, hij heeft zich tot nu toe nog nooit aan de afspraken met je gehouden.
Bovendien bleek je niet de enige die het met deze man te stellen heeft gehad.
Ook weet je 100% zeker dat ie geldproblemen heeft en voorlopig zal houden...

Dus waarom dwing je hem niet gewoon de zaak nu te beeindigen?
....of nu betalen, of kabels terug?

Hoop dat ik het verkeerd zie & mvg,


High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Martijn M

#40
Hoi Boss,

Ik snap je antwoord wel. Misschien heb je ook wel gelijk (ben er zelfs bang voor).

De kabels terug gaat helaas niet: die zijn min of meer aangepast... gemolesteerd zou ik 't persoonlijk noemen :(. De sleeving is verwijderd en er zijn volgens mij ook niet-originele connectoren opgezet.
Dutch & Dutch

chansig

Heb je nu zijn goede/juiste adres en telefoonnummer ?

Groeten Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

maanmannetje

Zeg Keyser,

Mocht het nodig zijn om zijn adres in Rotterdam te controleren dan kan ik best wel eff langsrijden...ik ben er toch regelmatig.
Enne mocht de betalingsregeling niet soepel verlopen dan doet een persoonlijk afgeleverd briefje vaak wonderen  ;D

Martijn M

Quote from: maanmannetje on May 23, 2007, 17:13:41
Zeg Keyser,

Mocht het nodig zijn om zijn adres in Rotterdam te controleren dan kan ik best wel eff langsrijden...ik ben er toch regelmatig.
Enne mocht de betalingsregeling niet soepel verlopen dan doet een persoonlijk afgeleverd briefje vaak wonderen  ;D

Hey,

gezien je naam zou je niet verwachten regelmatig in Rotjeknor te vinden te zijn! ;D
De afspraak is dat hij overmorgen een deel van de betaling zal doen. Vooralsnog ga ik er van uit dat hij zich aan die afspraak houdt. Mocht dat niet zo zijn, dan zal ik aan je denken! Tnx!

Martijn
Dutch & Dutch

fca

Beste keyser ik schrijf dit niet om je onderuit te halen maar je gaat toch niet met iemand een afspraak maken die niet te vertrouwen is?
Haal die kabels op dan ben je van het gezeur af.
Met dit soort mensen kan je geen afspraken maken.

maanmannetje

Tja...ik ben een broer van klaasvaak....en help hem regelmatig in de regio Rotterdam.
Nu ben ik zeker geen sportschooltype hoor.....maarre heb wel een trukje van mijn broer meegekregen om mensen versneld in slaap te laten gaan  ;D

Gr Rene

WubboZ

Quote from: keyser on May 19, 2007, 15:23:56
Martin heeft me vanmiddag gebeld. Hij zit nog steeds in financiële problemen. We hebben echter de afspraak gemaakt dat hij vanaf nu elke 25e van de maand €25 overmaakt. Hij klonk oprecht en ik ga er van uit dat hij zich aan die afspraak houdt. Wie weet loopt alles dan toch nog goed af!
Jullie allemaal bedankt voor het meedenken O0. Ik houd jullie op de hoogte!

EDIT: Niels, bedankt voor het aanbod, maar ik heb zijn msn al. Hij heeft me echter een tijdje geblokkeerd. Als het goed is, is dat vanaf nu over.

Hmm, jah, op die bemiddelingssite post je dat je nog 225 euro van martin te goed hebt, dat zijn dus 9 termijnen. Denk je dat ie dat gaat halen? Gezien deze martin zn reputatie doet ie dat 1 keer, en kun je daarna weer welke maand in de telefoon gaan hangen voor de rest van het geld.
Kan ie je niet gewoon die kabels terugsturen. Dat kost hem eenmalig 7 euro, en dan zijn jullie alle twee van het gezeik af. Wel eerst de kabels terug laten sturen, en dan, als je dat afspreekt tenminste, nog 'eventjes' wachten met het terug overmaken van het geld dat hij voor de kabels betaald heeft, min 25% natuurlijk, als rente ;D
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Umberto.

Quote from: WubboZ on May 24, 2007, 00:58:04
Hmm, jah, op die bemiddelingssite post je dat je nog 225 euro van martin te goed hebt, dat zijn dus 9 termijnen. Denk je dat ie dat gaat halen? Gezien deze martin zn reputatie doet ie dat 1 keer, en kun je daarna weer welke maand in de telefoon gaan hangen voor de rest van het geld.
Kan ie je niet gewoon die kabels terugsturen. Dat kost hem eenmalig 7 euro, en dan zijn jullie alle twee van het gezeik af. Wel eerst de kabels terug laten sturen, en dan, als je dat afspreekt tenminste, nog 'eventjes' wachten met het terug overmaken van het geld dat hij voor de kabels betaald heeft, min 25% natuurlijk, als rente ;D

Quote from: keyser on May 19, 2007, 21:49:20
De kabels terug gaat helaas niet: die zijn min of meer aangepast... gemolesteerd zou ik 't persoonlijk noemen :(. De sleeving is verwijderd en er zijn volgens mij ook niet-originele connectoren opgezet.

;)
Disturbing the peace sinds 1975

eazyQ

Het blijft altijd zonde, dit soort zaken. Je zou toch denken dat je als liefhebbers onder elkaar toch wel normaal een dealtje moet kunnen sluiten, maar blijkbaar zijn er toch altijd weer dat soort gasten die de boel verstieren. Ik hoop voor jou dat hij zich aan de batlingen houdt, zoniet kan ik je echt alleen maar aanraden om op een van de vele aanbiedingen hier in te gaan.

Hififiel

Wat een ellende, met dat volk weer  ???