koper betaalt niet (WAARSCHUWING: Spoilers m.b.t. The Usual Suspects)

Started by Martijn M, May 16, 2007, 11:30:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dickster

Quote from: Lexicon Logan on June  4, 2007, 14:58:55
Nee dit is niet het geval. Ik hoop dat je dit topic even teug gelezen hebt en dan is het inderdaad klaar/goed zo me dunkt. Een prettige dag verder
Ik heb het topic terug gelezen en ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat tubefreak het geen probleem zou vinden wanner ik even "te grazen genomen"zou worden. Ik ga zo niet met mensen om maar mischien ben ik een uitzondering.

mvg Dick

LexiconLogan

Nou, dat kan Tubefreak wel vinden maar ik leen mij daar niet voor en ik hoop niemand.
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

dickster

Quote from: Lexicon Logan on June  4, 2007, 15:02:52
@keyser : slotje?
Waarom keyser?Jij was toch zo benieuwd naar degene die al dat onrecht aan gedaan zou hebben?
Of ben je blij dat je weer op Hififorum mag posten?

mvg Dick

LexiconLogan

Quote from: dickster on June  4, 2007, 15:06:57
Waarom keyser?Jij was toch zo benieuwd naar degene die al dat onrecht aan gedaan zou hebben?
Of ben je blij dat je weer op Hififorum mag posten?

mvg Dick
???
wat nu weer? waar heb jij het over?

a) Keyser is de enige die zijn topic kan sluiten.
b) Jij was toch zo benieuwd naar degene die al dat onrecht aan gedaan zou hebben? waar heb je het over?
c) Of ben je blij dat je weer op Hififorum mag posten? daar kom ik nooit

Zeg Dick; verwar jij mij niet met iemand?
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

bmateijsen

Topic is nu op slot.

Bedreigingen worden absoluut niet getolereerd op het HTforum.
Dit houdt tevens in dat er bans worden opgelegd indien dit zo verder gaat. (in een evt. ander topic)

Groet,

Bjorn

bmateijsen

Ban opgelegd aan Dickster voor 5 dagen wegens herhaling van gedrag in PM's nadat bovenstaande melding was gedaan.