Richi's stereo set

Started by Richi, May 16, 2007, 09:39:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tabcam

Grappig dat het zo kan verschillen met de Audioquest 1200. Leuk dat het verwisselen zoveel positieve gevolgen heeft. Geniet van je set en qua meten heb ik momenteel hetzelfde, wie weet morgen?
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Richi

Vandaag even de moeite genomen om de openingspost bij te werken met links naar de diverse fabrikanten van mijn componenten:


Naim Uniti Atom (https://www.naimaudio.com/product/uniti-atom)
Mac Mini met Roon en TIDAL
Cambridge Audio CXC - CD loopwerk (https://www.cambridgeaudio.com/eur/en/products/hi-fi/cx-series-2/cxc)
Dynaudio Contour S 3.4 LE luidsprekers (https://www.dynaudio.com/discontinued-models/contour-s/contour-s-34-le)
IsoAcoustics Gaia II isolatoren (https://isoacoustics.com/products/gaia-series/gaia-ii/)
AudioQuest Niagara 1200 power conditioner (https://www.audioquest.com/ac-power/ac-power-conditioners/niagara-series/niagara-1200)
Atlas Hyper 3.5 single wire luidsprekerkabel 4m (https://www.atlascables.com/sp-hyper-achromatic-z-3_5.html)
ArtSpeak netsnoeren
Netwerk bekabeling van Blue Jeans Cable (https://www.bluejeanscable.com/store/data-cables/index.htm)
Pink Faun LAN Noise isolator achter de Naim Atom (https://www.pinkfaun.com/shop/home/46-lan-isolator.html)
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Richi

#1852
Vanwege de lockdown brengen we veel thuis door en is het leuk om de set te 'tweaken'. Ik was benieuwd of andere bekabeling nog verbetering zou brengen. Vanwege de goede ervaringen met een AudioQuest Water XLR interlink in het verleden, ben ik op zoek gegaan naar een AudioQuest RCA-XLR interlink voor tussen de Atom en de Purifi eindversterker. Daar zat nu een Canare L-4E6S interlink tussen. Prima kabel, maar niet super.

Ik kwam een AudioQuest Earth RCA-XLR tegen. De Nieuwprijs van die kabel is ongeveer even hoog als die van de eindversterker. Belachelijk eigenlijk, maar het leek me een leuk experiment. En de prijs was gunstig, dus zonder verlies weer door te verkopen.

Sinds gisteren hangt deze kabel in de set, maar het maakt wel een groot verschil hoor. Het is een solid core kabel met DBS kastjes. Super stug, maar wat een dynamiek.  ??? Het laag is nog mooier geworden: strak, diep, gearticuleerd, heerlijk gewoon. De gelaagdheid van de hele weergave is er op vooruit gegaan. Echt opmerkelijk.

De (nieuw)prijs staat niet in verhouding tot de set. Aan de andere kant kan je ook zeggen dat de Atom en Purifi voor het geld gewoon enorm goed zijn.  :P  De kabel blijft in elk geval.  :inlove:

Edit: Wind stond er, maar moest Water zijn
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

frank2

1200 euro is belachelijke nieuwprijs inderdaad. Maar ja kabels maken verschil. Veel plezier
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Richi

#1854
De Earth interlink tussen de Naïm Atom en de Purifi eindversterker heeft de set naar een nog hoger nivo getrokken. Het klinkt gewoonweg super en ik ben erg tevreden hoe de set nu klinkt. Zo energiek, warm, gedetailleerd, ruimtelijk en vloeiend. Alle aspecten die ik verwacht van een goed samengestelde high-end set zijn aanwezig. Elke avond wacht ik met smart tot de TV uit kan (kinderen op bed, vrouw klaar met TV kijken) om de set aan te zetten en allerlei muziek de revue te laten passeren.

De enige verbetering die nog valt te behalen, is de ruimtelijkheid van de weergave op de luisterplek. Als ik mijn hoofd een halve meter naar achteren of een meter naar voren verplaats, dan is de 3D ruimtelijkheid nog mooier. De luidsprekers verdwijnen dan helemaal, vooral als ik naar achteren ga. Eerder deze week heb ik de bank naar achteren verplaatst, maar daar vond de directie iets van, dus die staat weer op zijn plek.

Het is allemaal niet schokkend, maar perfectionistisch als ik ben, krijg ik dit niet 100% goed op de luisterplek. Ik heb al flink geschoven met de luidsprekers binnen de grenzen van het praktische en ook met de toe in gespeeld, maar het ligt echt aan de ruimte. Denk dat ik ermee zal moeten leven (maar er zijn veel ergere dingen dan dat).

Mocht iemand toch een tip hebben uit eigen ervaring, dan hou ik mij daar voor aanbevolen.

Mvg,
Richard
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Mitch--

Quote from: Richi on January 16, 2021, 14:12:15
De Earth interlink tussen de Naïm Atom en de Purifi eindversterker heeft de set naar een nog hoger nivo getrokken. Het klinkt gewoonweg super en ik ben erg tevreden hoe de set nu klinkt. Zo energiek, warm, gedetailleerd, ruimtelijk en vloeiend. Alle aspecten die ik verwacht van een goed samengestelde high-end set zijn aanwezig. Elke avond wacht ik met smart tot de TV uit kan (kinderen op bed, vrouw klaar met TV kijken) om de set aan te zetten en allerlei muziek de revue te laten passeren.

De enige verbetering die nog valt te behalen, is de ruimtelijkheid van de weergave op de luisterplek. Als ik mijn hoofd een halve meter naar achteren of een meter naar voren verplaats, dan is de 3D ruimtelijkheid nog mooier. De luidsprekers verdwijnen dan helemaal, vooral als ik naar achteren ga. Eerder deze week heb ik de bank naar achteren verplaatst, maar daar vond de directie iets van, dus die staat weer op zijn plek.

Het is allemaal niet schokkend, maar perfectionistisch als ik ben, krijg ik dit niet 100% goed op de luisterplek. Ik heb al flink geschoven met de luidsprekers binnen de grenzen van het praktische en ook met de toe in gespeeld, maar het ligt echt aan de ruimte. Denk dat ik ermee zal moeten leven (maar er zijn veel ergere dingen dan dat).

Mocht iemand toch een tip hebben uit eigen ervaring, dan hou ik mij daar voor aanbevolen.

Mvg,
Richard

Toch schuiven met die bank, paar cm per dag, stukje bij beetje, valt de directie niet op als je het maar langzaam genoeg doet  :devil:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Xander32

#1856
Ruimtelijkheid dient in beginsel in de opname te zitten, vervolgens is het vooral de akoestiek en/of opstelling die daarin bepalend zijn.

Een audiokennis met een akoestisch plafond in de huiskamer, heeft daar een jaloersmakende ruimtelijkheid, dankzij dat plafond en de ruime opstelling v.d. speakers. Echt een meer 3D plaatje, je kan fictief een rondje om de verschillende muziekanten en zangers heen lopen.

Quote from: Richi on January 16, 2021, 14:12:15
De Earth interlink tussen de Naïm Atom en de Purifi eindversterker heeft de set naar een nog hoger nivo getrokken. Het klinkt gewoonweg super en ik ben erg tevreden hoe de set nu klinkt. Zo energiek, warm, gedetailleerd, ruimtelijk en vloeiend. Alle aspecten die ik verwacht van een goed samengestelde high-end set zijn aanwezig. Elke avond wacht ik met smart tot de TV uit kan (kinderen op bed, vrouw klaar met TV kijken) om de set aan te zetten en allerlei muziek de revue te laten passeren.

De enige verbetering die nog valt te behalen, is de ruimtelijkheid van de weergave op de luisterplek. Als ik mijn hoofd een halve meter naar achteren of een meter naar voren verplaats, dan is de 3D ruimtelijkheid nog mooier. De luidsprekers verdwijnen dan helemaal, vooral als ik naar achteren ga. Eerder deze week heb ik de bank naar achteren verplaatst, maar daar vond de directie iets van, dus die staat weer op zijn plek.

Het is allemaal niet schokkend, maar perfectionistisch als ik ben, krijg ik dit niet 100% goed op de luisterplek. Ik heb al flink geschoven met de luidsprekers binnen de grenzen van het praktische en ook met de toe in gespeeld, maar het ligt echt aan de ruimte. Denk dat ik ermee zal moeten leven (maar er zijn veel ergere dingen dan dat).

Mocht iemand toch een tip hebben uit eigen ervaring, dan hou ik mij daar voor aanbevolen.

Mvg,
Richard
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Maximus_Aurelius

Zeker met Xander eens wat ik ook in mijn eigen set herken.
Maar een goede bron doet ook heel veel en kan aan bijdragen dat qua ruimtelijkheid en stage beter wordt.
Ik ervaar zelf nu wat een nog betere bron, bij mij een DAC doet.
Qua stage, ruimtelijkheid en zelfs dynamiek.
Het verschil is groot te noemen tussen mijn huidige dac en die ik op proef heb.
Prijs zegt niet veel want een DCS Bartók is minder ;).
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Richi

Bedankt voor jullie reacties. We hebben wel eens gekeken naar een spanplafond met spots ingebouwd. Dat hebben we ook op de badkamer en toilet, en dat bevalt daar prima. Of zou ik dan voor een echt akoestisch plafond moeten gaan?
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

J o e p

#1859
Quote from: Xander32 on January 16, 2021, 14:56:49

Een audiokennis met een akoestisch plafond in de huiskamer, heeft daar een jaloersmakende ruimtelijkheid, dankzij dat plafond en de ruime opstelling v.d. speakers. Echt een meer 3D plaatje, je kan fictief een rondje om de verschillende muziekanten en zangers heen lopen.

Sorry, maar deze opmerking is zo fout. En voordat Richi zijn goeie geld wegsmijt. Ik heb alles van zeer nabij mee mogen maken voor- na en tijdens de verbouwing. Dat was een zeer leerzame ervaring. Niet alleen zijn de problemen totaal niet opgelost maar volgens mij ook met geen 1000 akoestische plafonds op te lossen.
Mogelijk dat er tijdens een M&G flauwekul wordt verkocht om een investering te rechtvaardigen en iedereen een beetje mee gaat zitten huilen met de wolven in het bos, (het zal zeker niet de eerste keer zijn) maar dit is zo fout. Nee ik zal nooit de set van mijn gastheer bekritiseren maar om Rochi nu met een onzin verhaal het bos in te sturen dat hem een hoop geld gaat kosten. Nee daar doe ik niet aan mee.
Hegel H190, Audiolab 6000CDT, Rega planar 2, Focal Chora 826.

Richi

Quote from: J o e p on January 21, 2021, 09:35:42
Sorry, maar deze opmerking is zo fout. En voordat Richi zijn goeie geld wegsmijt. Ik heb alles van zeer nabij mee mogen maken voor- na en tijdens de verbouwing. Dat was een zeer leerzame ervaring. Niet alleen zijn de problemen totaal niet opgelost maar volgens mij ook met geen 1000 akoestische plafonds op te lossen.
Mogelijk dat er tijdens een M&G flauwekul wordt verkocht om een investering te rechtvaardigen en iedereen een beetje mee gaat zitten huilen met de wolven in het bos, (het zal zeker niet de eerste keer zijn) maar dit is zo fout. Nee ik zal nooit de set van mijn gastheer bekritiseren maar om Rochi nu met een onzin verhaal het bos in te sturen dat hem een hoop geld gaat kosten. Nee daar doe ik niet aan mee.
Hoi Joep, ik laat me niet zo maar het bos in sturen hoor. Ik ben gewoon benieuwd wat de ervaringen hiermee zijn en ik weet als geen ander dat de ene ruimte de andere niet is. En dat een ruimte je set kan maken of breken. Aangezien een spanplafond toch al op onze wensenlijst stond (mijn vrouw vindt die inbouwspotjes zo mooi), vind ik het leuk om ervaringen van anderen te horen en eventueel zelf een keer te gaan luisteren bij iemand die akoestische aanpassingen heeft gedaan.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

brt

Quote from: Richi on January 21, 2021, 09:46:29
Hoi Joep, ik laat me niet zo maar het bos in sturen hoor. Ik ben gewoon benieuwd wat de ervaringen hiermee zijn en ik weet als geen ander dat de ene ruimte de andere niet is. En dat een ruimte je set kan maken of breken. Aangezien een spanplafond toch al op onze wensenlijst stond (mijn vrouw vindt die inbouwspotjes zo mooi), vind ik het leuk om ervaringen van anderen te horen en eventueel zelf een keer te gaan luisteren bij iemand die akoestische aanpassingen heeft gedaan.

Volgens mij word je ruimte er sowieso niet slechter van toch? Het zijn minder reflecties en het absorbeert in bepaalde mate.
Hoe dat uitpakt zal idd per ruimte verschillen. Misschien zijn er dan nog meer ingrepen nodig, maar vaak is dat niet mogelijk in een woonkamer om esthetische redenen.
Zeker als je vrouw het mooi vind gewoon lekker doen! En alles wat je erop vooruit gaat qua geluid is dan mooi meegenomen.
Focal Sopra 1 | Line Magnetic LM219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3 | Apple Mac Mini M2 | Roon

brt

Quote from: J o e p on January 21, 2021, 09:35:42
Nee ik zal nooit de set van mijn gastheer bekritiseren

Dit snap ik niet zo goed Joep. Als je komt luisteren bij elkaar hoop je toch feedback te ontvangen van de ander? Ook als de set verbeterpunten bevat?
Als je het maar goed verwoordt, dat lijkt me wel belangrijk.

Ik zou het niet tof vinden als de mensen die hier komen luisteren tegen MIJ zeggen dat ze het goed vinden klinken, maar het eigenlijk niets vinden.
Als iemand hier komt luisteren hoop ik wat van iemands feedback op te steken. En ik ben dan volwassen genoeg om een beslissing te maken of ik het eens ben met de feedback én of ik er wat aan kan of wil doen. Soms is het ook smaak, bijvoorbeeld.
Focal Sopra 1 | Line Magnetic LM219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3 | Apple Mac Mini M2 | Roon

J o e p

Och je weet hoe M&G's zijn. Van die vakkundige verslagen van lekkere koffie met een heerlijke koek erbij en een geweldige gastvrijheid. En mogelijk dat wanneer je een kamer vol zet met mensen het geluid een stuk anders is maar of je dat moet willen is een tweede. Lees de verslagen van de M&G's kritisch en je zult van je stoel vallen. Een M&G is een M&G en niets anders. Het moet gewoon een gezellig middagje zijn waar je plaatjes draait maar laat het a.u.b. geen kritische luistertest worden, dat gaat never nie lukken.
Pas na veelvuldig bezoek met inachtname van de diverse variabele kun je een beetje een menig gaan vormen. Onder de gewaarwording "bij een ander klinkt het altijd "anders" dan bij mij thuis."

Toch heb ik even mijn verslag van een bezoek bij betreffende opgezocht en ze spreken boekdelen: 

"Als ik naar XXX ga is het voornamelijk voor de gezelligheid en een goed gesprek.
Moet wel vermelden dat het goede gesprek in de tuin met de echtgenote van XXX plaatsvind."


Nu waardeer ik een goed gesprek en gezelligheid altijd boven het beluisteren van muziek daar niet van. En tevens moet eenieder gewoon dat doen waar hij zin in heeft. En zijn eigen mening vormen en die mag van mij best afwijken van die van een ander.
Hegel H190, Audiolab 6000CDT, Rega planar 2, Focal Chora 826.

Richi

Hmmm, ik probeer toch altijd wel direct en open te zijn over hoe ik een set ervaar. Vaak lukt het me ook te benoemen wat ik minder vind en waarom. Zelfs heb ik in het verleden soms aangegeven dat de bron, of de versterking of de bekabeling aandacht behoeft. En in sommige van die gevallen, was dat ook de oorzaak van wat ik minder vond klinken aan de set.

Maar inderdaad, als ik merk dat iemand daar niet echt prijs op stelt, dan hou ik mijn mond of verwoord ik het wat minder direct. Gelukkig is me dat nog niet overkomen (denk ik).
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Staaled

Quote from: J o e p on January 21, 2021, 09:35:42
Sorry, maar deze opmerking is zo fout. En voordat Richi zijn goeie geld wegsmijt. Ik heb alles van zeer nabij mee mogen maken voor- na en tijdens de verbouwing. Dat was een zeer leerzame ervaring. Niet alleen zijn de problemen totaal niet opgelost maar volgens mij ook met geen 1000 akoestische plafonds op te lossen.
Mogelijk dat er tijdens een M&G flauwekul wordt verkocht om een investering te rechtvaardigen en iedereen een beetje mee gaat zitten huilen met de wolven in het bos, (het zal zeker niet de eerste keer zijn) maar dit is zo fout. Nee ik zal nooit de set van mijn gastheer bekritiseren maar om Rochi nu met een onzin verhaal het bos in te sturen dat hem een hoop geld gaat kosten. Nee daar doe ik niet aan mee.

Vreemde post dit. Mag ik dat zeggen ? ;)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Raphie

Quote from: Richi on January 21, 2021, 09:46:29
Hoi Joep, ik laat me niet zo maar het bos in sturen hoor. Ik ben gewoon benieuwd wat de ervaringen hiermee zijn en ik weet als geen ander dat de ene ruimte de andere niet is. En dat een ruimte je set kan maken of breken. Aangezien een spanplafond toch al op onze wensenlijst stond (mijn vrouw vindt die inbouwspotjes zo mooi), vind ik het leuk om ervaringen van anderen te horen en eventueel zelf een keer te gaan luisteren bij iemand die akoestische aanpassingen heeft gedaan.
Even voor de duidelijkheid, een spanplafond heeft 0,0% akoestische eigenschappen :D
JBL PRX Power!

pacific

Quote from: Raphie on January 21, 2021, 15:14:30
Even voor de duidelijkheid, een spanplafond heeft 0,0% akoestische eigenschappen :D
Dat is niet waar. Je kunt achter het spanplafond akoestisch platen laten plaatsen en dan doet het zeker wel iets. Zonder dat nagenoeg niet misschien  lichte vermindering van galm.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk


Raphie

Quote from: pacific on January 21, 2021, 15:22:27
Dat is niet waar. Je kunt achter het spanplafond akoestisch platen laten plaatsen en dan doet het zeker wel iets. Zonder dat nagenoeg niet misschien  lichte vermindering van galm.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
dan is het toch geen spanplafond meer, maar rockwool tegen je plafond afgedekt d.m.v. spanplafond.
JBL PRX Power!

Tabcam

Quote from: Raphie on January 21, 2021, 15:33:57
dan is het toch geen spanplafond meer, maar rockwool tegen je plafond afgedekt d.m.v. spanplafond.
Noemen ze dat niet een akoestisch spanplafond?
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Raphie

Quote from: TabCam on January 21, 2021, 15:49:33
Noemen ze dat niet een akoestisch spanplafond?
wat zegt google?
JBL PRX Power!

pacific

Quote from: TabCam on January 21, 2021, 15:49:33
Noemen ze dat niet een akoestisch spanplafond?
Ja volgens mij wel vind het alleen idioot duur en veelal lelijk. Heb gekeken naar een spuitplafond met daaronder een akoestische plaat dat vond ik zelf mooier maar ook niet goedkoop.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk


Tabcam

Quote from: Raphie on January 21, 2021, 15:50:35
wat zegt google?
Tja, ik vind Google geen goede scheidsrechter omdat je alles kan vinden :tongue2:!
Wel vind ik bij de eerste verwijzingen exact wat ik beschreef en wat Richie lijkt te bedoelen.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Dirk

Quote from: pacific on January 21, 2021, 16:57:33
Ja volgens mij wel vind het alleen idioot duur en veelal lelijk. Heb gekeken naar een spuitplafond met daaronder een akoestische plaat dat vond ik zelf mooier maar ook niet goedkoop.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
wat is er lelijk aan een akoestisch spanplafond?  :unsure:
als ik er hier niets van zeg hebben 99% vd bezoekers niet eens door dat er een "folie" boven hun hoofd gespannen hangt, maw je ziet er niets van mits goed geïnstalleerd.
fwiw; ik heb gewoon voor wit gekozen, net als de rest vd woning waar geen spanplafond zit
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

pacific

Quote from: Dirk on January 21, 2021, 17:28:39
wat is er lelijk aan een akoestisch spanplafond?  :unsure:
als ik er hier niets van zeg hebben 99% vd bezoekers niet eens door dat er een "folie" boven hun hoofd gespannen hangt, maw je ziet er niets van mits goed geïnstalleerd.
fwiw; ik heb gewoon voor wit gekozen, net als de rest vd woning waar geen spanplafond zit

Heb er meerdere bekeken maar het is gewoon niet mijn ding helaas.