Aldi mp3 speler?

Started by Remus, May 15, 2007, 17:40:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Remus

Vanaf morgen is deze mp3 speler bij de aldi te koop. Is iemand bekend met dit merk? Of is dit weggegooid geld als ik deze zou kopen?

(kost slechts 49,99)

MP3 speler slimline
2 GB intern geheugen
 
  • 1.8" TFT-display
  • voor muziek (MP3, WMA),
    films (AMV) en foto's
    (JPG, BMP)
  • e-book en voice-
    recordingfunctie
  • ingebouwde FM-radio
  • interne oplaadbare lithiumbatterij
  • extra plat formaat (8 mm)
  • inclusief batterij-oplader,
    USB-kabel,
    siliconenbeschermhoesje,
    hoofdtelefoon en armband

peterrr

Ik heb vorig jaar een mp3 1gig speler van de aldi gekocht, en het ding werk nog perfect.

De aldi verkoopt best wel "redelijk" spul en de service bij reparatie schijnt ook wel o.k te zijn.

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Remus

Bedankt voor je reactie

Ik denk dat ik eentje ga ophalen. Er zitten wel erg leuke mogelijkheden op, en voor dit geld kan er weinig mis gaan..

Zijn er nog meer mensen bekend met dit merk? (Zolid)



Audiofiel

Quote from: Remus on May 15, 2007, 17:40:19
  • extra plat formaat (8 mm)

Dat is volgens mij niet echt extra plat, maar eerder de dikste MP3 speler ter wereld. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Allure

Reken er wel op dat de bijgeleverde earphones matig van kwaliteit zijn.
The Sun Is The Same In A Relative Way, But You're Older

blackball147

ik heb een gelijkaardige MP3speler, niet in de aldi gekocht, maar elders, maar in vergelijking gelijkaardig.

het speelt vrij aardig, niet echt heel luid als je dat graag zou hebben, de menustructuur is wel heel traag in reageren ( als je het vergelijkt met Ipod dan ), maar eens je er meeweg bent, gaat het goed.

Remus

Quote from: Allure on May 15, 2007, 19:50:16
Reken er wel op dat de bijgeleverde earphones matig van kwaliteit zijn.

Ja daar was ik al bang voor, gelukkig heb ik nog wel een paar redelijke oordopjes liggen.

Ik wil de speler gaan gebruiken voor in de trein en bij het hardlopen. Voor een beetje kwaliteit heb ik gelukkig een andere set :)

Ik ben er eerder bang voor dat het apparaatje er na een maand mee ophoudt...maarja gelukkig is er dan garantie.

Remus

#7
Quote from: blackball147 on May 15, 2007, 20:06:39
ik heb een gelijkaardige MP3speler, niet in de aldi gekocht, maar elders, maar in vergelijking gelijkaardig.

het speelt vrij aardig, niet echt heel luid als je dat graag zou hebben, de menustructuur is wel heel traag in reageren ( als je het vergelijkt met Ipod dan ), maar eens je er meeweg bent, gaat het goed.

Speel je er ook videofiles mee af? Ik ben benieuwd hoe dat AMV formaat eruit ziet op dat schermpje..

Remus

Vandaag de mp3 speler gekocht. Eerste indruk; ziet er mooi en degelijk uit en de bediening is simpel.

Oke, nu een mp3tje erop zettten en......een foutmelding en het apparaatje geeft alleen nog maar een blauw scherm!

Het mag duidelijk zijn, goedkoop is duurkoop!

SpeedyAndré

Oeps ...
Als er een handleiding bij zit dan staat daar misschien iets over de mp3/4 bitrates die hij aan kan  ::)
Batterij eruit en erin (als dat kan) helpt misschien, anders oplader aansluiten waardoor de batterij wellicht ook even los wordt geschakeld en het apparaat zich reset ....

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

blackball147

gelukkig hebben ze bij de aldi wel een hele goeie garantieregeling, zeker gebruik van maken indien nodig!!

Remus

Quote from: SpeedyAndré on May 17, 2007, 00:37:53
Oeps ...
Als er een handleiding bij zit dan staat daar misschien iets over de mp3/4 bitrates die hij aan kan  ::)
Batterij eruit en erin (als dat kan) helpt misschien, anders oplader aansluiten waardoor de batterij wellicht ook even los wordt geschakeld en het apparaat zich reset ....

André  8)

De bitrate was goed dus dat kon het wezen.

Ik heb nu alle mogelijkheden geprobeerd om het spelertje weer werkende te krijgen, maar helaas.

Hier nog meer mensen met hetzelfde probleem:

http://www.multidesk.be/forums/onderwerp/8800/

Quote from: blackball147 on May 17, 2007, 10:31:03
gelukkig hebben ze bij de aldi wel een hele goeie garantieregeling, zeker gebruik van maken indien nodig!!

Dat is het eerste wat ik morgen ga doen. Daarna misschien toch maar een Ipod kopen.. ::)



Pieter-Jan

Quote from: Remus on May 16, 2007, 23:25:06
Vandaag de mp3 speler gekocht. Eerste indruk; ziet er mooi en degelijk uit en de bediening is simpel.

Oke, nu een mp3tje erop zettten en......een foutmelding en het apparaatje geeft alleen nog maar een blauw scherm!

Het mag duidelijk zijn, goedkoop is duurkoop!

Onmiddelijk terugbrengen en een nieuwe vragen is normaal geen probleem bij Aldi. Dat kan altijd binnen de maand ...
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

Remus

#13
Ik heb liever m'n geld terug (zal vast ook wel kunnen). Er zit een 2,5mm mini-jack uitgang op ipv een 3,5mm dus wordt het moeilijk om fatsoenlijke oordopjes te vinden. Er zit wel een verloopje naar 3,5mm bij, maar dat zie ik niet zitten.

Remus

Vannochtend even bij de Aldi langs geweest en heb m'n centjes terug, goede service!

Nu maar een Mpio MG100 besteld O0

Minguel

Quote from: Remus on May 18, 2007, 12:57:27
Nu maar een Mpio MG100 besteld O0

Deze speler heb ik sinds een week en bevalt mij prima. Een mooie speler met veel mogelijkheden en met 4 gig aan geheugen. Voor mij tot nu toe maar 1 minpunt en dat is de koptelefoon. Ik vind het geluid van de koptelefoon maar matig (heb het vergeleken en ligt echt aan de koptelefoon), daarom wordt de koptelefoon vervangen door 1 van het merk Shure.

Je zal geen spijt krijgen van deze speler. Al vast veel luisterplezier toegewenst.
Versterker    : Marantz PM11S2
Mediaspeler  : Marantz NA8005
Speakers      : Dynaudio FOCUS 220 II
Sub              : REL S3

Rob H

Quote from: Audiofiel on May 15, 2007, 19:17:57
Dat is volgens mij niet echt extra plat, maar eerder de dikste MP3 speler ter wereld. ;D
Maar 1,5 mm dikker dan de iPod Nano en 3 mm platter dan de iPod Video ....
Destroy the core!™