MP3 in auto; mogelijkheden

Started by mikekiwi, May 15, 2007, 10:36:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mrwhoopie

iK weet dat Pioneer voor veel merken passende faceplates heeft,met zelfs de juiste kleur van dash.

Kale

Quote from: Mrwhoopie on July 19, 2007, 22:29:39
call me stupid,maar wa is FLAC??

Flac is een bestandsformaat voor audio, is meen ik wel een vorm van compressie toegepast maar niet zoals bij MP3, het is een lossless formaat , oftewel zonder verlies.
Zo heb je bijvoorbeeld ook APE's .

Bestanden zijn wel groter dan Mp3's.

Mrwhoopie

Vandaag een 2e Alpine gekocht voor de wagen van het werk,tis veel te goed om niet in de wagen te hebben. ;D

eazyQ

Quote from: Teejoo on July 19, 2007, 22:33:49
Hebben ze dit ook voor een Renault Vel Satis?
Deze verlopen zijn bij de dealer sowieso verkrijgbaar, bij de betere auto-onderdelen zaken zijn er vaak universele verkrijgbaar en op bestelling voor bepaalde typen, meestal wel goedkoper dan bij de dealer.

Teejoo

Quote from: Tim Radges on July 25, 2007, 12:05:37
Deze verlopen zijn bij de dealer sowieso verkrijgbaar, bij de betere auto-onderdelen zaken zijn er vaak universele verkrijgbaar en op bestelling voor bepaalde typen, meestal wel goedkoper dan bij de dealer.
mmm, dan zou ik inderdaad eens bij de dealer moeten kijken. Ik heb namelijk nog nooit een Vel satis gezien met een andere radio. Het gaat mij om MP3 weergave van de radio, en dat doet het oude Cabasse model volgens mij niet.

eazyQ

Quote from: Teejoo on July 25, 2007, 12:50:18
mmm, dan zou ik inderdaad eens bij de dealer moeten kijken. Ik heb namelijk nog nooit een Vel satis gezien met een andere radio. Het gaat mij om MP3 weergave van de radio, en dat doet het oude Cabasse model volgens mij niet.
gewoon even bij de dealer informeren. Veel mensen laten de standaard radio erinzitten omdat dat minder diefstalgevoelig is en het vaak juist extra kost om zo'n front te plaatsen met ruimte voor een eigen radio.

Mrwhoopie

Je kan bij bepaalde merken ook modules kopen die je aansluit op de orginele unit,maar je kan dan wel bv een mp3 speler aansturen of dvd-speler of wat dan ook.(vb.PXE-H650 van alpine (deze ken ik per toeval uit het hoofd  ;D))











Teejoo

#32
Ik denk dat je meer deze bedoeld: http://www.alpine.de/index.php?id=vehiclehub__vehicleh&L=5

Maar helaas geen Renault in de lijst.

Mrwhoopie

Die hub is eigenlijk meer om verschillende externe players op een alpine headunit te gaan managen,dus tis nog net iets anders.Maar het andere wat ik eerst zei is dus echt om standaard radio's de sound en aansluitmogelijkheden te bieden van alpine toestellen en toch de bediening en de unit van de fabrieksradio te behouden.