Montage mogelijkheden

Started by tipex, April 22, 2003, 20:54:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tipex

Ik zit nog een een beetje te dubben tussen schotel en digitenne. Probleem van de eerste mogelijkheid is voor mij dat er in het apartementen complex waar ik woon geen schotel aan de gevel gemonteerd mag worden. Om gezeur (die er anders ongetwijfeld komt) te voorkomen zat ik eraan te denken om de schotel op m'n balkon (op het zuiden) te plaatsen. Hier zijn ze ongetwijfeld ook niet blij mee maar daarvan staat nergens dat het niet mag :) Zijn er 'staande' oplossingen of andere mogelijkheden zodat ik wellicht toch via de schotel kan genieten?

jeroen_B

Toestemming aan de eigenaar vragen om hem op het dak te installeren in plaats van aan de gevel ?


grtz jeroen

tipex

Kleine kans, ik mag niet eens de vogels op me balkon voeren :(

jeroen_B

Bij een lokale electronica zaaktje hier in de buurt hebben ze een aantal schotels staan en 1 daarvan staat op een driepoot (stevige).
Kun je niet een driepoot vastboren in de vloer van je balkont zodat ie niet kan bewegen ?
Bovenop de driepoot een stelmechanisme en de stang waar de schotel aan komt. ZO kun je hem richten en staat ie toch stevig.


grtz jeroen

tipex

Dat klintk erg goed, ga maar eens bij onze satelliet boeren kijken wat er mogelijk is, bedankt voor de tip!

arno

Hallo,

je heb ook schotels die even dik zijn als een schilderij misschien is dat iets voor je.
Ik heb ze zelf niet op mijn site staan en ik heb er ook nog geen ervaring in maar een winkel in lelystad (elbenk) waar ik ook wel eens montage`s voor doe staat er een in de winkel misschien ook een oplossing.

grt arno
www.schoteltechniek.nl