Première Jackass The Movie

Started by Roland, February 14, 2003, 14:10:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Roland

Gisteravond bij de première van Jackass The Movie in Amsterdam geweest en wat leuke foto's gemaakt :)


Sylvie


Kris :)


Josephine van Asdonk, ook leuk


Bridget


Irene

Roland

en JAWEL!!!! Johhny Knoxville :)




:)


Hi, this is Johnny Knoxville and welcome to Jackass :D

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Roland

Daar ga ik vanavond naartoe ::)

Het zat zo:
Ik ging samen met een maat eigenlijk alleen even naar Amsterdam om foto's te maken enzo en even te kijken, maar niet met de intentie om daar Jackass The Movie te gaan kijken. We hadden al met 3 mensen voor vrijdagavond kaarten gereserveerd; dat was het plan.
Maar eigenlijk konden we daar zo naar de film, want er waren nog wel kaarten voor Jackass met aanvang 30+ minuten na de première.
Ach, dan moest die andere gast komen en ach ...

Ik heb hem trouwens al wel gezien (vcd :-[), maar ik wil hem nog wel een keer zien hoor :D
Hij's geweldig uiteraard 8)

Erik

Lijkt me wel een leuke film, hoe hij al die stunts weer durft te doen petje af. Wie durft zich te laten neerschieten, ook ben je beschermd door een kogelvrij vest? Maar ik las iets over het eten van een met urine doordrenkt ijsje en laten we zeggen dat ik geen sterke maag heb.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Roland

Net geweest .... GEWELDIG 8) ;D
Aanrader voor iig iedereen die de serie geweldig vond (wie vond dat nu niet ::))

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill