Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rody

Inmiddels ook een Season Pass gekocht voor Dexter, Brotherhood en Sleeper Cell :)
Kan ik weer ff vooruit tot die andere series weer beginnen ;D

JCL

Op dit moment:

Numb3rs
NCIS
Criminal Minds

Wacht op:

SPOORLOOS VERDWENEN! (erg gave serie!)
Top Gear

Xstream

Ben nu helemaal hooked aan Entourage, men, wat een verslavende serie is dat!
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Steven Coymans

- 24 S6 (Ga er deze week aan beginnen)
- Painkiller Jane (iemand al gezien? Ben wel benieuwd.)
- The 4400 S3 (Ben bijna half)
- Kidnapped (op tv)
- Sex and the City S2 (heb S1 -> S6 gekocht  :-[)

Ik wacht vol ongeduld op S2 van Heroes en S4 van BSG.

Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

BigNinja

Ben benieuwd naar "Ugly betty", de Amerikaanse versie van "Lotte" die op zijn beurt weer is afgeleid van de
autralische versie geloof ik  :-\
Samsung LE32R72B, König.

dvd-fan

Op het moment ben ik het eerste seizoen van Surface aan het kijken. Maar natuurlijk wacht ik eigelijk op het volgende seizoen van Galactica, dit begint weer in oktober.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Hanky Panky

Wij kijken o.a. doch niet uitsluitend naar:

24 (wacht op S7)
Heroes (wacht op S2)
The Unit
House
Shark
Prison Break
The Sopranos (hopelijk komt er nog een vervolg of de lang beloofde film)
Top Gear (niet echt een serie maar wel iets dat ik opneem als ik niet thuis ben/niet live kan kijken)
Diverse CSI's (vooral mijn vrouw volgt ze)
Californication (net ep 1 van S1 gezien, met David Duchovny als alles met een hartslag wippende schrijver met writersblok)
Voetbalvrouwen
Medium
Rome

Damn, het lijkt erop alsof ik geen sociaal leven heb  ;D Gelukkig interesseert voetbal me geen fluit (daar is mijn vrouw erg blij mee  8))

We kijken de meeste series als het kan in HD of DVD (géén reclames) en dan het liefst een compleet seizoen (elke avond een paar afleveringen). Als het series zijn die we live kijken dan kijken we hem via timeshift en beginnen gewoon iets later met kijken (als je het nog niet doorhad: ik haat reclames !).
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Driven2Shine

Quote from: Hanky Panky on August 19, 2007, 03:17:52
Wij kijken o.a. doch niet uitsluitend naar:

The Sopranos (hopelijk komt er nog een vervolg of de lang beloofde film)
Rome


Helaas zijn The Sopranos en Rome gestopt.
Van de the sopranos was seizoen 6.2 echt de allerlaatste :( en dit waren al extra afleveringen omdat er zoveel vraag naar was.
Misschien dat er nog een film komt maar dat is alleen maar afwachten.

Rome is gestopt na seizoen 2 omdat het te duur was voor een serie (110 miljoen per seizoen), wel erg jammer want ik volgde dit ook.

DVDGuy

Quote from: Hanky Panky on August 19, 2007, 03:17:52
als je het nog niet doorhad: ik haat reclames !

Wie niet  ::)

Wij kijken eigenlijk nooit live (behalve voetbal via de satelliet), maar altijd naar eigen opnames vanaf de HDR, waarbij we de reclames d.m.v. Commercial Skip over kunnen slaan  ;)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Xstream

ik ben laatst begonnen met 2 nieuwe series, namelijk:
1) Weeds
2) Arrested Development

1 is een leuke feel good drama/comedy. Jammer dat ze er soms iets teveel drama in willen doen, want iets luchtiger en dit had een enorm goede serie kunnen zijn, maar al met al een zeer vermakelijke serie.
2 is wat moeilijk in te komen tot nu toe (afl 5 of 6 nu d8 ik van S1). Erg apparte zwarte comedy waarbij in het begin de karakters duidelijk nog wat vorm moet krijgen, maar dat komt wle goed als ik de reviews mag geloven.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Chris80

Ik ben begonnen met Jericho. Nu halverwege serie1. Wat een toffe serie is dat !
Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.

Gizz

Quote from: Chris80 on August 22, 2007, 19:02:53
Ik ben begonnen met Jericho. Nu halverwege serie1. Wat een toffe serie is dat !

Zeker weten!!! Ik wacht met smart op seizoen 2.  Het was niet zeker of ze verder zouden gaan maar door acties van fans hebben ze besloten er stuk of 12aflevr erbij te doen.
Ik ben benieuwd

svmnb

Mijn favorieten op dit moment:
Weeds, Mad men, Damages, Shark, Ugly Betty.


Ik heb Spooks na 3 afleveringen opgegeven. Erg ongeloofwaardige acteurs en situaties. In de eerste aflevering waarin een autobom ontploft en een van de daders op 15 meter rustig een peuk opsteekt, was eigenlijk al genoeg voor mij. De drukgolf zou 'm in werkelijkheid tientallen meters weg hebben geslingerd, maar er waaide geen haartje van z'n plaats. ;D.
Engelsen maken prachtige drama's, maar actieseries kunnen ze beter aan de Amerikanen overlaten.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Driven2Shine

Quote from: Gizz on August 22, 2007, 20:09:58
Zeker weten!!! Ik wacht met smart op seizoen 2.  Het was niet zeker of ze verder zouden gaan maar door acties van fans hebben ze besloten er stuk of 12aflevr erbij te doen.
Ik ben benieuwd
Er zijn nog 7 afleveringen extra gemaakt om er een eind aan te breiden op verzoek van de vele fans.

Beide seizoenen staan op de NAS maar heb nog geen tijd gevonden om ze te gaan bekijken.

Op dit moment ben ik bijna klaar met Underbelly Seizoen 1.

Deleted member

Ter info de startdata van een aantal series:

Prison Break - 1 September (2 hour premiere)
Bones - 3 September (2 hour premiere)
Terminator: The Sarah Connor Chronicles - 8 September
Fringe - 9 September (2 hour premiere)
'Til Death - 10 September
Do Not Disturb - 10 September
House - 16 September
The Simpsons - 28 September
King of the Hill - 28 September
Family Guy - 28 September
American Dad - 28 September


Startdata NBC Series 2008-09

Heroes - 22 September (2 hour premiere)
Law & Order: Special Victims Unit - 23 September
Knight Rider - 24 September
Lipstick Jungle - 24 September
My Name Is Earl - 25 September (1 hour premiere)
The Office - 25 September (1 hour premiere)
ER - 25 September
Chuck - 29 September
My Own Worst Enemy - 29 September
Life - 3 Oktober
Kath & Kim - 9 Oktober
Crusoe - 17 Oktober (2 hour premiere)
30 Rock - 30 Oktober

Xstream

Nou series die ik momenteel volg of recent heb gekeken (en dan zal ik er vast nog wel wat vergeten zijn):

* Surface - 8
Hoewel sommige karakters de serie bijna verneuken is het verhaal boeiend genoeg om dit goed te maken - zeer interessante serie die met de aflevering interessanter wordt en waar ik met smart op seizoen 2 wacht. Als ze de lijn doorzetten gaat dit een geweldige serie worden.

* Monk - 7.5
Leuk, grappig, simpel - kortom, gewoon ontspannend

* Lost - 8
Ik leek af te gaan haken bij seizoen 3 - maar het einde en seizoen 4 pakken het goede niveau weer - dus kan niet wachten op seizoen 5

* 24 - 8 (gemiddeld genomen - S1 en S2 waren eerder een 9)
Eerste 2 seizoenen waren geweldig. 3e wat minder, 4e weer wat beter, 5e minder en 6e bleek het dieptepunt - de vraag is of ze hier nog uit gaan komen

* House M.D. - 9.5
Dit is toch wel m'n favo show denk ik. Goeie balans tussen inhoud, entertainment en ontspanning. Kortom, laat maar komen

* Dexter - 9
Ander genre als house, en daarmee ook wel m'n favoriet te noemen. Zeer goede serie met spanning, goede verhaallijn, zwarte humor en goede acteurs. Topper!

* Battlestar Galactica - 8
Zat even in een dip in S3 ... maar begint langzaam weer wat interessanter te worden. Ben benieuwd of ze weer naar het niveau van de 1e 2 seizoenen kunnen.

* The Sopranos - 7.5
Tot ergens in seizoen 4 gekomen. Toen raakte ik toch wat verzadigd ... het kon me steeds minder boeien. Ga ik ooit nog wel mee verder denk.

* Chuck - 7
Leuke serie - geen hoogvlieger, maar gewoon leuk om te kijken.

* Burn Notice - 7
Idem als Chuck - zit wel iets beter in elkaar, maar minder "luchtig wegkijkend" als chuck.

* Two and a half men - 7
Ach ja ... een leuke sitcom is altijd leuk op z'n tijd. Grappige serie.

* How i met your mother - 5
Wederom sitcom - alleen na zo'n 10 afl. afgehaakt. Deed me teveel denken aan een slecht aftreksel van friends.

* Coupling - 8
Erg leuke serie - erg jammer dat het gestopt is.

* Red Dwarf - 9
Idem als coupling.

* Jericho - 7.5
S1 was erg goed, S2 ging nergens meer om - gecancelled - ze wisten het blijkbaar niet meer.

* FireFly 9
De serie waar uiteindelijk de film "Serenity" uit is voortgekomen. M'n alltime favorite m.b.t. Sci-Fi. Zoveel humor en leuke karakters dat het bijna pijn doet dat het gestopt is na 1 seizoen.

* The Office (UK / USA) - 9
Uk was natuurlijk geweldig. USA was ik skeptisch over, maar na S1 begint het per afl. meer z'n eigen show te worden die qua vermaak nog hoger is dan de UK versie.

* Heroes - 7
S1 was super, S2 was erg matig ... vraag me af of ze hier nog wat boeiends van weten te maken.

* Prison Break
- 7
't is dat ik die tijd geen serie had om te kijken, anders was ik bij S1 gestopt. Ik vond dit een te makkelijke serie die van alles van allerlei films en boeken pikte. S2 was een redelijk vervolg die naarmate het einde vorderde eigenlijk voor het eerst op een acceptabel niveau kwam. S3 vond ik dan ook verruit de sterkste van de 3.

* My name is Earl - 7
Leuk, grappig en vermakelijk. Gewoon lekkere luchtige onzin.

* That 70's show - 8.5
Geweldige show! Leuke sfeer en simpel concept die gewoon werkte. Jammer dat het gestopt is, al ging het laatste seizoen ook nergens meer over.

* Top Gear
- 8.5
Tja ... wie vind dit niet leuk? Al moeten ze wel langzaam wat nieuws gaan doen - merk dat het steeds minder "leuk" wordt.

* Entourage
- 9.5
Samen met House en dexter m'n favo serie. Alles zit er wel in. Een soort van gezellige hollywood maffia achtige serie ... of hoe je het dan ook uit kunt drukken.

* The Shield - 6.5
Best ok, alleen kon me maar niet meenemen erin. Vrij snel afgehaakt.

* The Unit - 4.5
5 afl. en ik had het wel gezien. Realistisch proberen te brengen, maar vrijwel niks komt realistisch over - teveel nutteloze drama en toestanden.

* Mad Men - 7
Erg sober en serieus. Toch, dankzij z'n mooie sfeer, boeiend genoeg om te blijven kijken.

* Life - 7
Leuke politie serie, maar kan zich nog niet echt onderscheiden als "speciaal". Gewoon leuk.

* Alias - 6.5
Moet ik nog steeds een keer doorzetten. Ik kom maar niet door S1 heen, schijnt daarna steeds beter te worden. Zal er wellicht nooit van gaan komen.

* Dresden files - 6.5
Leuke Sci-Fi /fantasy / detective serie. Was leuk zolang het duurde (1 seizoen)

* Scrubs - 8.5
Geweldige serie. Goede combinatie van soap, comedy, visualiteit, karakters en sfeer. Jammer dat de rek er nu wel een beetje in zit. S6/7 kan me toch niet zo heel erg meer boeien ook al blijft het op z'n minst leuk.

* Veronica Mars - 8
Eerste 2 seizoenen waren erg sterk. Met S3 was het wel een beetje voorbij.

* Stargate - 6.5
Nooit helemaal in kunnen komen ... schijnt dat je erin gaat groeien als je het blijft kijken, misschien dat ik er ooit nog eens mee verder ga. S1 is als je die nu kijkt ook al best gedateerd.

* Carnivale - 8.5
Bijzonder morbide serie. Soort horror met een naar David Lynch / Tim Burton sfeertje. Bijzonder spannend en intens. Jammer dat het gestopt is en daarmee het verhaal nog niet af is :(

* Pushing Daisies
- 7
Erg kort, geen idee of het terug komt, maar erg leuk sfeertje. Een soort blij Tim Burton sfeertje met leuke karakters, humor en grappiger verhaallijn, al mogen de verhalen wel iets complexer.

* Californication
- 8
De nieuwe serie met David Duchovny. Terwijl ik dacht dat ik hem nooit meer zou kunnen loskoppelen van The X Files weet hij in deze serie toch weer te imponeren. Erg goede serie met veel potentie.

* Arrested Development
- 7
Moet ik nog 's induiken. S1 gezien, maar daarna niks meer van gekomen. Grappige cynische show, maar wel wat moeilijk om erin te komen.

* Psych - 6.5
Leuke serie ala monk, maar dan anders. Alleen jammer dat het concept na 12 afl. wel een beetje uitgewerkt is. De verhaaltjes en karakters willen maar niet echt ontwikkelen.

* The Riches - 6.5
Leuke serie met ups en downs. Soms wat misplaatste emoties, maar al met al een leuke serie om te kijken.

* Hustle - 7
Leuke engelse "heist" serie ala Ocean's 11.

* John Adam's - 9
Laatst gekeken. Mini-serie over hoe Amerika onafhankelijk werd en vanuit niets probeerde een overheid neer te zetten. Erg goede serie met Paul Giamatti in de hoofdrol!

* The Sarrah Connor Chronicles - 7.5
Interessante serie. Nog wel veel ups en downs, maar hoop wel dat het doorgaat.

* Torchwood - 6.5
Soort cloon / spinoff van Dr. Who. Wel geinige serie met grappig sfeertje en karakters. Niet echt bijzonder verder.

* Weeds - 6
Ik hoor veel mensen erover, maar mij doet het niet zoveel. Kan me niet zo relateren met de karakters denk ik. Ze proberen met een liberaal (ow ze dealen ook in luxe wijken?) view het amerikaanse publiek te prikkelen ofzo, maar ik vind het een beetje slap allemaal. Na 1.5 seizoen besloten hier maar geen tijd meer aan te wijden.

* Rome - 8
Erg goede serie, jammer dat het gestopt is.

Dat was het wel zo'n beetje. Natuurlijk blijven series als Seinfeld en married with children ook geweldig, maja ... die zijn als zo oud en grijsgedraaid. Al blijft Seinfeld wel m'n alltime favorite comedy serie.

Miss heeft iemand er nog wat aan om z'n tijd mee te doden :D
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Seth__Gekko


peterrr

Jammergenoeg net afgelopen:

Bonekickers BBC-hd (mini Da vincicode`tjes met historische/ocuult draaitje) ;D

Net mee begonnen ;

Pushing Daisies..........weird  ::)

groet peter
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Xstream

Ik zit nu Eureka te kijken: http://www.imdb.com/title/tt0796264/
Plot: The best minds in the US are tucked away in a remote town where they build futuristic inventions for the government's benefit.

Ik had hier nog nooit van gehoord totdat ik em per toeval op FTD tegen kwam. Erg originele serie die balanceert tussen Sci-Fi/Fantasy/Comedy en Mysterie.
5 Afl. gehad en ik vind het nu al leuk - als de karakter ontwikkeling en verhaallijn een beetje gaan ontwikkelen zou dit weleens een hele goede serie kunnen worden. Tot nu toe gewoon erg vermakelijk om te kijken, maar je voelt dat er meer speelt ... later meer.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Douma

QuoteIk zit nu Eureka te kijken: http://www.imdb.com/title/tt0796264/
Plot: The best minds in the US are tucked away in a remote town where they build futuristic inventions for the government's benefit.

Ik had hier nog nooit van gehoord totdat ik em per toeval op FTD tegen kwam. Erg originele serie die balanceert tussen Sci-Fi/Fantasy/Comedy en Mysterie.
5 Afl. gehad en ik vind het nu al leuk - als de karakter ontwikkeling en verhaallijn een beetje gaan ontwikkelen zou dit weleens een hele goede serie kunnen worden. Tot nu toe gewoon erg vermakelijk om te kijken, maar je voelt dat er meer speelt ... later meer.

Ik heb de eerste twee seizoenen vorig jaar gekeken. Erg vermakelijke serie met leuke karakters. Heerlijk voor de ontspanning.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

robbiedobbie

Quote from: Xstream on August 11, 2008, 18:58:53
Nou series die ik momenteel volg of recent heb gekeken (en dan zal ik er vast nog wel wat vergeten zijn):

Miss heeft iemand er nog wat aan om z'n tijd mee te doden :D

mooi lijstje! daar zitten zeker nog een paar goeie tips tussen.

Maar The Shield zou je toch nog 's een kans moeten geven. Dat is echt een topper!!
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

Deleted member

Ik heb de eerste 11 afleveringen van seizoen 1 van Eureka gekeken maar ik vind de serie niet zo goed. Ik krijg een er een beetje hetzelfde gevoel bij als bij Firefly en Andromeda. Het is allemaal te nep/onrealistisch en de "infantiele" humor verpest de goede, redelijk originele SF elementen in het verhaal. Iets te veel 'feel good' dus en voor mij dus niet serieus genoeg om echt te boeien.

Vanavond ga ik eens kijken of ik de eerste twee afl. van 't nieuwe seizoen van Prison Break al kan vinden.  :)

Xstream

Quote from: Antoine on September  4, 2008, 07:36:33
Ik heb de eerste 11 afleveringen van seizoen 1 van Eureka gekeken maar ik vind de serie niet zo goed. Ik krijg een er een beetje hetzelfde gevoel bij als bij Firefly en Andromeda. Het is allemaal te nep/onrealistisch en de "infantiele" humor verpest de goede, redelijk originele SF elementen in het verhaal. Iets te veel 'feel good' dus en voor mij dus niet serieus genoeg om echt te boeien.

Vanavond ga ik eens kijken of ik de eerste twee afl. van 't nieuwe seizoen van Prison Break al kan vinden.  :)

Ik snap wat je bedoelt, maar aangezien ik FireFly ook leuk vond zal het een smaak kwestie zijn ...

Overigens ben ik toch maar weer verder gegaan met Weeds. En ik moet zeggen dat seizoen 3 en 4 veel beter in elkaar zitten. De karakters beginnen nu ook voor het eerst te ontwikkelen, iets wat veel te lang gerekt werd in S1 en S2. Lijkt zowaar een leuke serie te worden.

The Shield zal ik nog 's een kans geven ... ik vond het ook geen slechte serie, maar het zoog me niet naar de volgende aflevering, benieuwd met wat er nog zou komen.
Wat ik wel erg kicke vond was de metamorfose van Michael Chiklis die als stoffige, suffe, kale detective in The Commish ineens, volop getraind, the badass speelt in The Shield.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Lucky.L

Desperate housewives  :-[!
Vind het toch wel een zeer leuke serie [en nee ik ben niet verplicht te kijken van mijn vrouw]!


Michel
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Paul Landsmeer

Vanaf volgende week ga ik Fringe checken (via DL), de nieuwe serie van J.J. Abrams (Alias, Lost).