Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Shadowfox

2 aflevr van house of the dragon en rings of power (lotr) gekeken

Fan van games of thrones maar house of the dragon kan me nog niet echt bekoren. Personages zijn meh en verhaallijnen wat slapjes. Hopelijk gaat het later wat beter worden. vfx is ok

Lotr is echt top! Zit er echt helemaal in en de personages zijn overtuigend in hun rol. vfx en geluid is echt top notch  :thumbs-up:

Hanky Panky

Afgelopen weken de eerste drie afleveringen van She-Hulk gekeken. Daar waar aflevering 1 best interessant was, aflevering 2 ook nog wel boeide ging het mis in aflevering 3. De CGI is om te janken en om het allemaal in balans te brengen is het qua verhaal hetzelfde meuk niveau.

Exit dus.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

riwi

Quote from: Hanky Panky on September  5, 2022, 18:25:02
Afgelopen weken de eerste drie afleveringen van She-Hulk gekeken. Daar waar aflevering 1 best interessant was, aflevering 2 ook nog wel boeide ging het mis in aflevering 3. De CGI is om te janken en om het allemaal in balans te brengen is het qua verhaal hetzelfde meuk niveau.

Exit dus.

Ik vind hem wel aardig, maar vooral vanwege de hoofdrol actrice Maslany die voorheen de hoofdrol(len) in Orphan Black had.
Maar als je kwaliteit zoekt moet je hier niet zijn :) Wel lekker korte afleveringen van 30 minuten.

House of Dragon vind ik goed. Zit er helemaal in. Echt weer Game of Thrones. 3 afleveringen gezien nu.

De Rings of Power moet ik nog aan beginnen.

Melbury

Quote2 aflevr van house of the dragon en rings of power (lotr) gekeken

Fan van games of thrones maar house of the dragon kan me nog niet echt bekoren. Personages zijn meh en verhaallijnen wat slapjes. Hopelijk gaat het later wat beter worden. vfx is ok

Lotr is echt top! Zit er echt helemaal in en de personages zijn overtuigend in hun rol. vfx en geluid is echt top notch  :thumbs-up:

Dit had ik geschreven kunnen hebben, maar dan wel precies andersom.

Personages H O D spreken me veel meer aan dan die van R O P

Afwachten of dit zo blijft.

Tabcam

Ben begonnen aan het kijken naar "The extraordinary attorney Woo". De Koreaanse serie snijdt thema's als autisme, homofobie, discriminatie etc aan. Totnogtoe zeer zeker het bekijken waard.

Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Kjelt


pameijer

Ik ben begonnen met The White Lotus op HBO Max. Heerlijke serie, erg grappig en je voelt gewoon dat er van alles aan het borrelen is.  Aanrader tot nu toe!

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!


HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

ppeter

JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

pameijer

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Shadowfox


Robbo


katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

williams

JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

katwax

Goliath (Amazon Prime) was voor 4 seizoenen bij ons ook snel verslonden.

Gestart met Good Omens -> na 1 aflevering is altijd moeilijk oordelen, maar de Britse humor was alvast leuk
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

HereIsTom

Voor wie de komende feestmaand gratis series en films wil kijken kan nu 2 maanden gratis Apple TV+ aanvragen;

http://redeem.apple.com/atvselena-emeia
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

CineSmurf

Staat daar inmiddels wat leuks op? Ik heb het een half jaar aan het begin gehad, maar dat was niet veel toen.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

HereIsTom

Smaken verschillen, maar wij vinden er wel een aantal goede series en films op staan.
Maar goed ik zou zeggen je kan het nu twee maanden gratis proberen  ;D

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

pameijer

Ik ben begonnen met Dahmer, over het waargebeurde verhaal van deze serielustmoordenaar. Eerste aflevering hakt er meteen aardig in! Altijd net die extra dimensie als iets echt plaatsgevonden heeft.

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

HereIsTom

Black Bird is een Amerikaanse misdaadserie op Apple TV+.  IMDb 8,2

Zesdelige miniserie bedacht door veelgeprezen schrijver Dennis Lehane (Mystic River). Gladde drugshandelaar Jimmy (Taron Egerton), veroordeeld tot een gevangenisstraf van tien jaar, krijgt een kans op vervroegde vrijlating: hij moet een seriemoordenaar in de cel aan het praten krijgen over waar hij zijn slachtoffers heeft verborgen. Het (waargebeurde) verhaal had misschien beter gewerkt in een speelfilm, maar door de prettig unheimische sfeer en het ijzersterke acteerwerk verveelt dit rauwe drama geen seconde. Mooie bijrol voor de onlangs overleden Ray Liotta als Jimmy's vader.

https://youtu.be/aH1FOkJys3Y



 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

DofN

The White Locus: een van de leukste series in tijden. Succession S1 vond ik ook meer dan prima


You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Hanky Panky

SAS rogue heroes  :pompom:

Top verhaal van de hand van Steven Knight (Peaky blinders)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

roeleken

Quote from: pameijer on November  5, 2022, 16:57:07
Ik ben begonnen met Dahmer, over het waargebeurde verhaal van deze serielustmoordenaar. Eerste aflevering hakt er meteen aardig in! Altijd net die extra dimensie als iets echt plaatsgevonden heeft.

We zijn 2 weken terug hieraan begonnen. Beetje ellendig en saai vonden we het, na 3 afleveringen afgehaakt
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

HereIsTom

Causeway met Jennifer Lawrence

Lynsey is een Amerikaanse soldaat die na een trauma maar moeilijk kan wennen aan het leven terug thuis in New Orleans. Ze ontmoet lokale monteur James met wie ze een onverwachte band ontwikkelt.

https://youtu.be/i-iIkeMqXXE


 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W