Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pameijer

Quote from: pameijer on May 20, 2021, 23:00:46
Gisteravond  e i n d e l i j k  begonnen met de serie 24  8) . 9 seizoenen, 204 afleveringen...., dat heeft me jaren tegengehouden om er mee te beginnen maar opeens was de zin er!

Is in totaal maar ongeveer 9180 minuten, wat betekent dat ik na 153 uur dus ruim 6 dagen non-stop bingen alweer klaar ben.  :wow:

Zo, en het zit er op!  :pompom: Alle 204 afleveringen + de film gezien. Pfff, nu tijd voor wat anders even. Ben wel ff uitgeserie'd, komende tijd wat gave films opzetten. Maar wel een lekkere serie! Zo ongeloofwaardig als leven op Mars maar heb me prima vermaakt.

Wie volgt?  :P
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Martijnst1990

Quote from: pameijer on November  1, 2021, 23:29:36
Zo, en het zit er op!  :pompom: Alle 204 afleveringen + de film gezien. Pfff, nu tijd voor wat anders even. Ben wel ff uitgeserie'd, komende tijd wat gave films opzetten. Maar wel een lekkere serie! Zo ongeloofwaardig als leven op Mars maar heb me prima vermaakt.

Wie volgt?  :P
Geen 24, maar wel een lange serie.. m'n vriendin en ik zijn van het weekend begonnen aan American Horror Story, omdat het Halloween was :P 10 seizoenen zag ik.. seizoen 1 hebben we in 1,5 dag gekeken :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Shadowfox


roeleken

Quote from: Shadowfox on November  7, 2021, 12:28:52
Straks dexter seizoen 9  :pompom:
Ja waar is die te  zien?
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls


raMniv

"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

Driven2Shine


Tabcam

Vandaag eerste aflevering van Invasion op Apple TV+ gekeken. Totnogtoe erg mooi opgebouwd en het  intrigeert zeker. Aan einde wel klassieke scene  :nopompom: maar eindelijk eens een keer dat je in de ruimte echt niks hoort :worship:. Wel weer geduld hebben met elke week een nieuwe aflevering.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

riwi

Quote from: skyfox on August 25, 2021, 23:33:28
Jaaaaaaa, Dr who! Alles gezien van seizoen 1 tm 10. Is seizoen 11 beschikbaar op Prime of Netflix? Dan wordt het tijd voor mij om weer in m'n Tardis te stappen en het universum van de Doctor verder te verkennen [emoji2]

Seizoen 13 is begonnen nu weer. 2 aflevering zijn er reeds. Deze zijn ook al op Prime zie ik (al heb ik Amazon Prime zelf niet).

Edit : sorry niet in nederland . hier zijn ze bij S10 blijven hangen.

musfed

ZeroZeroZero op Netflix. Indrukwekkend. En Kastanjeman is ook erg goed.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dutch & Dutch 8c's

Shadowfox

Quote from: Tabcam on November  9, 2021, 18:08:17
Vandaag eerste aflevering van Invasion op Apple TV+ gekeken. Totnogtoe erg mooi opgebouwd en het  intrigeert zeker. Aan einde wel klassieke scene  :nopompom: maar eindelijk eens een keer dat je in de ruimte echt niks hoort :worship:. Wel weer geduld hebben met elke week een nieuwe aflevering.

Ben zelf bij aflevr 4 maar vind het nog niet echt top. Stroperig verteld en mensen erom heen zijn ook niet je van het. Soms is het echt beetje skippen gedurende een aflevr 

Shadowfox

Ik zag dat yellowstone seizoen 4 is begonnen  :headbanging:
Hier kijk ik echt naar uit. Top serie!

Ook een beginnetje aan sucession gemaakt.

ppeter

Hier ook de eerste vier episodes van Invasion gekeken en vind het (nog) maar niets, traag, saai en slaapwekkend. Maar ga proberen het seizoen uit te kijken.

Hier ook Yellowstone terug starten met seizoen 4, gewoon een geweldige serie!
Seizoen 2 gestart van Britannia (met ook actrice Kelly Reilly), speciaal en intrigerend.
Seizoen 3 gestart van You, blijft wel lekker meeslepend. (Netflix)
Sex/Life, een matige serie met een ongedwongen portie erotiek. (Netflix)
The Blacklist, seizoen 9 is gestart en niet te stoppen. (Netflix)

De herfst-wintermaanden worden mooi gevuld...😎
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

pameijer

Vanavond The Falcon and The Winter Soldier uitgekeken. Had nog wel zin in meer MCU dus net de 1e aflevering van Agent Carter gezien. Lijkt wel een fijne serie!

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

gerard1

Manhattan, traag 1e seizoen, 2e seizoen vond ik geweldig, prachtige serie.
Slow-burner zei iemand, en daar is niks aan gelogen ;D

https://www.mijnserie.nl/manhattan/

Tabcam

Deze keer een andere serie, Arcane, gemaakt naar aanleiding van het spel "League of Legends". In een redelijk nieuwe animatiestijl, moet animatie je wel een beetje liggen natuurlijk ik vind het echt prachtig om te zien.

Qua verhaal is het één van de beste series van de afgelopen tijd. Erg sterk begin, verschillende goed doorvlochten verhaallijnen, mooie karakteropbouw, niet alles wordt weggegeven en niet te voorspelbaar of ongeloofwaardige acties van de hoofdpersonen

Qua geluid en muziek is er ook veel goeds te melden. Mooie sfeer, leuke nummers van bekende artiesten als Imagine Dragons en Sting. Het is de best scorende serie van Netflix totnogtoe, een 9.4 op IMDB vind ik best vermeldenswaardig

Pas op, tieners ook onderdeel :tongue2:, alleen deze keer denk ik niet dat het tot irritatie zal leiden. Geen zoetsappige verhalen, hooguit een heel licht vleugje romantiek.


Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

ppeter

The Wheel of Time gestart, 1ste episode was niet echt overtuigend en een beetje rushed.
Maar vanaf de 2de zouden de personages beter uitgewerkt worden...we zullen het zien.

Seizoen 1
2021
HDR
UHD
16+
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

Tabcam

Zou het "Wheel of Time" graag bekijken. Helaas op Prime Video dus wie weet in de Kerstvakantie
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Kwabbernoot

Ik heb de eerste drie afleveringen gezien en ach, het houdt niet echt over maar het is ook niet zo tenenkrommend slecht als The Legend Of The Seeker of die serie van Shanara. Tot nu toe vermaak ik mij er nog wel mee maar dat is meer om te kijken hoe het zich verhoudt met mijn beeld dat ik destijds heb gevormd bij het lezen.

Groeten...

Tabcam

Quote from: Kwabbernoot on November 25, 2021, 22:51:37
Ik heb de eerste drie afleveringen gezien en ach, het houdt niet echt over maar het is ook niet zo tenenkrommend slecht als The Legend Of The Seeker of die serie van Shanara. Tot nu toe vermaak ik mij er nog wel mee maar dat is meer om te kijken hoe het zich verhoudt met mijn beeld dat ik destijds heb gevormd bij het lezen.

Groeten...
Shannara vond ik minder slecht dan The legend of the Seeker waar veel meer uitgehaald zou kunnen worden. Die boeken hadden in het begin nog meer vaart dan Wheel of Time dus helaas geen aanrader behalve als ik ze eenvoudig kijken kan.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Flavio

Invasion is echt tenenkrommend slecht en Foundation zit er niet ver van af. Apple heeft nog veel te leren.
Beeldkwaliteit van Invasion vind ik trouwens ook belammerd ondanks 2160p en HDR.

De series waar ik momenteel elke week naar uitkijk zijn Yellowstone en Succession. De rest is meer tijdvulling, maar altijd nog beter dan normaal TV kijken.
En Undercover S03 is ook net begonnen.

Vorige week ook zes seizoenen van Line of Duty gekeken, dat is wel een binge worthy serie.
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
NAD T758V3 | Behringer NX4-6000
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL X1 | 2x T+A TAL 90
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

Shadowfox

Quote from: Flavio on November 26, 2021, 00:32:28
Invasion is echt tenenkrommend slecht en Foundation zit er niet ver van af. Apple heeft nog veel te leren.
Beeldkwaliteit van Invasion vind ik trouwens ook belammerd ondanks 2160p en HDR.

De series waar ik momenteel elke week naar uitkijk zijn Yellowstone en Succession. De rest is meer tijdvulling, maar altijd nog beter dan normaal TV kijken.
En Undercover S03 is ook net begonnen.

Vorige week ook zes seizoenen van Line of Duty gekeken, dat is wel een binge worthy serie.

Alsof ik het zelf getypt heb dus ik heb er niks aan toe te voegen  :clapping:

pameijer

Quote from: Flavio on November 26, 2021, 00:32:28
Vorige week ook zes seizoenen van Line of Duty gekeken, dat is wel een binge worthy serie.
Zes seizoenen in een week?!! Hoe doe je dat man  :clapping:

Yellowstone vind ik één van de beste series van de laatste jaren, en er wordt nu best veel goeds gemaakt vind ik. Geniet ervan zolang het kan.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Shadowfox

Quote from: pameijer on November 26, 2021, 07:52:22
Zes seizoenen in een week?!! Hoe doe je dat man  :clapping:

Yellowstone vind ik één van de beste series van de laatste jaren, en er wordt nu best veel goeds gemaakt vind ik. Geniet ervan zolang het kan.

line of duty zijn maar 6 aflevr per seizoen volgens mij. appeltje eitje voor de gevorderden  ;D