Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tabcam

Quote from: DofN on August 21, 2021, 18:09:48
Zat even te kijken hoe ik Foundation kan bekijken op de TV. Op een Samsung waarop ik geen Apple TV app kan vinden. Is dus nog niet zo makkelijk? Of gewoon casten in Chrome?
Casten kan je toch van tevoren al uitproberen? Je hebt nog tot 24 september om te beslissen :hehe:, ik gebruik een NVidia Shield maar de Apple TV lijkt me ook een goed( koper)e mogelijkheid.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

J.A.F._Doorhof

Kim convenience
Erg leuk en ideaal voor tussendoor

Verder waren de volgende ook leuk
How to become a god in Florida
Good girls
Weeds (ouder)

Verder eindelijk een tijdje geleden begonnen met dr.who. Nooit echt gekeken omdat het er zoveel zijn maar had een paar weken heel weinig te doen vorige winter en toen begonnen.  Ondertussen bij jodie Foster aangekomen en moet zeggen echt super leuk (bij S5 begonnen)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

DofN

Quote from: PassieTabby on August 24, 2021, 00:39:07
Casten kan je toch van tevoren al uitproberen? Je hebt nog tot 24 september om te beslissen :hehe:, ik gebruik een NVidia Shield maar de Apple TV lijkt me ook een goed( koper)e mogelijkheid.

Ik op Apple TV een trailer op appleTV gecast dat ging prima. Ik cast bijna nooit, soms een youtube filmpje. Maar het werkt :)

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

gerard1

Op dit moment El Inocente , een zeer verrassende serie verbazend wekkende wendingen. ( Spaans )

https://www.mijnserie.nl/el-inocente-2021/

J.A.F._Doorhof

Apple tv stream ik gewoon via de Chromecast
En als je nu een ps5 hebt is er een half jaar gratis volgens mij.

Zit zelf op foundation te wachten en the morning show S2. Voor de rest moet ik eerlijk zeggen dat het me nog geen 2.50 per maand waard zou zijn.

Helemaal niet als je het vergelijkt met prime of Netflix.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

riwi

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 25, 2021, 07:50:36
Verder eindelijk een tijdje geleden begonnen met dr.who. Nooit echt gekeken omdat het er zoveel zijn maar had een paar weken heel weinig te doen vorige winter en toen begonnen.  Ondertussen bij jodie Foster aangekomen en moet zeggen echt super leuk (bij S5 begonnen)

Weeds vond ik ook erg leuk. Werd wel slechter naar het einde (S8) toe.
Jodie Whittaker is het, niet Jodi Foster :) Beide spelen goed meestal.

Seizoen 1 van Doctor Who is wat roestig maar toch geinig. Met S2 - S4 met David Tennant was het wel prima te kijken hoor. Zeker door de assistentes Rose en later Martha.

Van Seizoenen S5 - S7 met Matt Smith vond ik het geweldig hoe de rode draad door de 3 seizoenen heen perfect werkte (heen en terug :) ) met Amy Pond en River Song.

J.A.F._Doorhof

Oh verrek de verkeerde jodie ;)
Heb alles voor S5 niet gezien, prime begint bij 5
Maar had daar wel meteen de drive te pakken.

Misschien torchwood ook maar eens proberen
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

skyfox

Jaaaaaaa, Dr who! Alles gezien van seizoen 1 tm 10. Is seizoen 11 beschikbaar op Prime of Netflix? Dan wordt het tijd voor mij om weer in m'n Tardis te stappen en het universum van de Doctor verder te verkennen [emoji2]
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

RalphH

Net seizoen 1 van agents of shield afgerond. Lijkt nu wat te worden een beetje, maar eerste driekwart was heel moeizaam. Had al gelezen dat het lang duurde voordat r wat lijn in zou komen, dus maar doorgebeten even.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

SV..S

Quote from: RalphH on August 26, 2021, 11:57:00
Net seizoen 1 van agents of shield afgerond. Lijkt nu wat te worden een beetje, maar eerste driekwart was heel moeizaam.

Uit 2013?




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

SV..S

Grappig, mijn dochter vind dat ook leuk maar noemt dat natuurlijk heel oud. Ze is nu 23 en keek daarnaar toen ze 15 was ofzo  ;D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

pameijer

Quote from: RalphH on August 26, 2021, 11:57:00
Net seizoen 1 van agents of shield afgerond. Lijkt nu wat te worden een beetje, maar eerste driekwart was heel moeizaam. Had al gelezen dat het lang duurde voordat r wat lijn in zou komen, dus maar doorgebeten even.
Het eerste seizoen is redelijk tenenkrommend af en toe, zeker de acteerprestaties. Of beter, het gebrek daar aan. Daarna wordt het echt leuk, zo'n serie waarvan ik het jammer vond dat ie afgelopen was. Keek lekker weg.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

HJ

Quote from: HJ on August 23, 2021, 16:41:13
Iemand Fenix op NF gezien? Ik heb de eerste aflevering gekeken en vond het erg tof, ben benieuwd hoe het verder gaat...
Om op mezelf terug te komen[emoji1]
Voor wie undercover leuk vond, dit is voor mij iets soortgelijks.  Geweldige serie.
Ik moet de laatste twee afleveringen nog kijken dus ben benieuwd maar voor mij prima!

Shadowfox


Shadowfox

Begonnen aan Them

Totaal 10aflevr en net 6 achter elkaar gekeken. topperrrrr  :pompom: :pompom: :pompom:
Fantastisch acteer werk en lekker spooky. Love it!

https://youtu.be/WL3Jz8fDgFI

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Tabcam

Mijn vriendin is "You" gaan kijken. In het begin keek ik half mee, maar nu met seizoen 3 is het samen kijken en is het een guilty pleasure.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Martijnst1990

Quote from: Tabcam on October 21, 2021, 11:05:53
Mijn vriendin is "You" gaan kijken. In het begin keek ik half mee, maar nu met seizoen 3 is het samen kijken en is het een guilty pleasure.
Ik heb inmiddels ook alle seizoenen van You gekeken, gewoon als man alleen.. :D Niet de beste serie, maar het kijkt wel erg lekker weg vind ik!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HereIsTom

Als je het genoegen hebt gehad om AppleTV+'s serie See te kijken, en als je dat niet echt had moeten doen, dan ben je ongetwijfeld inmiddels aardig bekend geraakt met Queen Kane, gespeeld door de Nederlandse actrice Sylvia Hoeks. Soms onevenwichtig maar altijd intrigerend, is ze een personage dat kan wedijveren met Cersei Lannister uit Game of Thrones met haar extatische geloof in de juistheid van haar regering.

See speelt zich af in een dystopische toekomst waar zicht niet langer de norm is, en verder wordt het vermogen om te zien als slecht beschouwd en het product van hekserij. In de eerste aflevering worden twee kinderen geboren met zicht, en hun moeder (Hera Hilmar) en adoptievader (Jason Momoa) zijn al snel op de vlucht met hun hele clan in een poging om de kinderen te redden van koningin Kane en haar Witchfinder General Timacti Jun (Christian Camargo).

Het is een briljant verhaal, even brutaal als mooi.

https://youtu.be/7Rg0y7NT1gU
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

pameijer

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Tabcam

Moet zeggen dat Foundation geen tegenvaller is. Slow watching, dat wel, maar door wat extra elementen zoals Hari Seldons moord zit er  raadsels en een rode draad in die, zelfs als je de boeken gelezen hebt, het interessant houden.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

riwi

Quote from: Tabcam on October 31, 2021, 23:12:43
Moet zeggen dat Foundation geen tegenvaller is. Slow watching, dat wel, maar door wat extra elementen zoals Hari Seldons moord zit er  raadsels en een rode draad in die, zelfs als je de boeken gelezen hebt, het interessant houden.

Ja de eerste 3 waren wat onduidelijk en een beetje doorbijten. Maar nu na een stuk of 7 afleveringen van Foundation gaat het al meer boeien. De plaatjes zijn toch wel mooi, maar ik blijf nog moeite hebben met de vele personages en hun relatie tot elkaar.