Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ppeter

JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Shadowfox

The shield

Vroegah gezien en vond het toen een top serie.
Nu samen met de missus geprobeerd maar het is helaas niet meer van deze tijd.


gerard1

Quote from: Shadowfox on July  5, 2021, 17:40:31
The shield

Vroegah gezien en vond het toen een top serie.
Nu samen met de missus geprobeerd maar het is helaas niet meer van deze tijd.

Toch wil ik deze serie ook nog eens in de herhaling kijken, wat vond ik de serie goed. ( net als de Sopranos )
Is het niet dat je er ff in moet komen, en dan geen andere series tussendoor moet gaan kijken?

Shadowfox

Quote from: gerard1 on July  5, 2021, 17:43:54
Toch wil ik deze serie ook nog eens in de herhaling kijken, wat vond ik de serie goed. ( net als de Sopranos )
Is het niet dat je er ff in moet komen, en dan geen andere series tussendoor moet gaan kijken?

Nope niet vior mij. Te traag en de  dialogen zijn ook mwah. Geluid is knudde dus nee helaas

Malignant

Vraag me inderdaad af of The Shield de tand des tijds heeft overleefd.
Destijds wel met heel veel plezier gekeken, en na die serie ook zeer groot fan van Michael Chiklis geworden.
Heb Coyote van hem nog op de plank liggen om te kijken.

Ben nu bezig met Your Honor, pas 2 gehad maar zit er al lekker in ( vrouw lief is al wel afgehaakt ).
Maar de afdaling naar de waanzin is langzaam ingezet, voelt heerlijk bedrukkend aan. Je weet gewoon dat het geheel gaat ontsporen :)
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - ATMOS 5.1.4 - 2x Focal 816W - Focal 800CC -  2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - Playstation 5 - Oppo UDP-203 JB - BlueSound Multiroom audio - Rega RP1 Elys2 - Project Tubebox Mk2 - QNAP TS-673A

El Nino

Over Water op Netflix, gaat over de Antwerpse haven en goed om uw Vlaams bij te houden.....
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

Hanky Panky

Deze week de Vlaamse serie Blackout gekeken. Erg onderhoudend.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

mondiaal

Castle Rock...serie gebaseerd op Stephen Kings verhalen. Ik ben net begonnen en valt zeker niet tegen.

gerard1

Quote from: mondiaal on August  1, 2021, 01:18:52
Castle Rock...serie gebaseerd op Stephen Kings verhalen. Ik ben net begonnen en valt zeker niet tegen.

Die vond ik echt goed, 1 van de weinige geslaagde serie´s van S king

DofN

Star Trek: Picard. Een nieuwe serie met de ouwe kapitein. Eerste twee afleveringen waren onderhoudend.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

J0ell

Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Shadowfox

American horror stories

Niet te verwarren met a.h.s maar dit zijn afzonderlijke verhalen. Maar goeie genade...ken wel wat slechte series maar deze slaat echt alles. aflevr 1+2 waren nog net te behappen maar nr 3?
Anyway hier zijn we dus mee gestopt. Accuut

Malignant

Wist niet dat Horror Stories ook al begonnen was.
Toch eens kijken of het wat is.

Vind AHS zelf wel leuk namelijk. Hoewel sommige seizoenen duidelijk beter waren dan de andere.....
Moet wel zeggen dat de trailer van het nieuwe seizoen ook wel heel wazig is.
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - ATMOS 5.1.4 - 2x Focal 816W - Focal 800CC -  2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - Playstation 5 - Oppo UDP-203 JB - BlueSound Multiroom audio - Rega RP1 Elys2 - Project Tubebox Mk2 - QNAP TS-673A

Shadowfox

Quote from: Malignant on August  3, 2021, 15:20:58
Wist niet dat Horror Stories ook al begonnen was.
Toch eens kijken of het wat is.

Vind AHS zelf wel leuk namelijk. Hoewel sommige seizoenen duidelijk beter waren dan de andere.....
Moet wel zeggen dat de trailer van het nieuwe seizoen ook wel heel wazig is.

nogmaals het heeft niks te maken met de vorige seizoenen. Dit staat er los van

https://youtu.be/-tC3wIAIBx8

beunky

Iemand Cruel Summer al gezien?
Vond het wel vermakelijk. Vooral het einde, hoewel dat toch wel een beetje voorspelbaar was.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Shadowfox

Quote from: beunky on August  8, 2021, 22:28:19
Iemand Cruel Summer al gezien?
Vond het wel vermakelijk. Vooral het einde, hoewel dat toch wel een beetje voorspelbaar was.

Ik heb het gezien. Als je het slecht acteren niet vernoemd was het een ok serie. Ben wel benieuwd naar seizoen 3.  Maar dat acteren he....crap doe ik het toch  :tounge2:

Zymotic


beunky

Quote from: Shadowfox on August  9, 2021, 08:11:01
Ik heb het gezien. Als je het slecht acteren niet vernoemd was het een ok serie. Ben wel benieuwd naar seizoen 3.  Maar dat acteren he....crap doe ik het toch  :tounge2:

Seizoen 3?
Heb je de goede serie voor je?
https://www.imdb.com/title/tt11083696/
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Shadowfox


Hanky Panky

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Zymotic


ppeter

De vier seizoenen afgerond van Snowfall: wat een goede serie.
Mare of Easttown: gewoon geweldig!

Nieuw seizoen gestart van:
Manifest seizoen 3
Animal Kingdom seizoen 5
The Grand Tour 4x03 Lochdown

1ste aflevering gezien van Loki, sorry maar dat was kinderlijk irritant!
Hopelijk een beter vervolg...
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

Shadowfox


riwi

The Walking Dead seizoen 11 (het laatste seizoen) begint weer :)