Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

riwi

Quote from: jazzy on April  4, 2021, 13:27:55
Even over The Wire, hoor graag de mening van mensen die hem al (af)gekeken hebben.

Anyway, ben benieuwd of jullie dit herkennen en vooral of het beter wordt.

Ik vond The Wire erg goed. Steeds beter, alleen S5 was wat mij betreft wat minder. Heb hem in 4x3 gekeken maar er zijn nu 16x9 versies die door de makers gereframed zijn.

Ook veel acteurs uit The Wire zie je in andere films terug. Daar zijn er wel veel groot mee geworden zoals Idris Elba ook.

En historisch voor de manier waarop recherche werk werd gedaan mbv de telefoon taps e.d.

mondiaal


reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Shadowfox


TornadoGo

Ik ben gisteren begonnen met "Another Life" op Netflix. De eerste twee afleveringen vond ik in ieder geval leuk, ik zal ook snel in het verhaal.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

Flavio

Onlangs The Spy gekeken, met Sasha Baron Cohen ('Borat'). Ook al weet je hoe het eindigt is het een boeiende mini serie.

En bij toeval op Pennyworth gestuit. Seizoen 1 is zeer vermakelijk en ben nu met seizoen 2 bezig.
Het is een 'Origin' verhaal over Alfred Pennyworth, de latere butler van Batman/Bruce Wayne.
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
NAD T758V3 | Behringer NX4-6000
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL X1 | 2x T+A TAL 90
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

htandre

Quote from: reza on April  7, 2021, 07:04:19
The Serpent.  :thumbs-up:

Wij hebben nu 3 afleveringen gezien.
De serie moet wel even opgang komen.
Wel veel heen en weer in de tijd, wat ook wordt vermeld.
Tot  u toe een 7.
De serie wordt steeds beter, weer 2 afleveringen gezien, cijfer 8
HT-ruimte: Yamaha RX-A780, Dune H4K Pro, Sony UBP X800M2, JVC D-ILA X7900BE, 4 x Totem Kin mini, 4 x Atacama Duo 7,Totem Kin mini Flex (Centre), Sub SVS PB1000
Wooonkamer: Yamaha N603, Totem Kin Mini, Rel Quake II, LG55B7.
Keuken: Yamaha BAR400, Sony KD 43X8307C

Driven2Shine

Wij zijn begonnen met de nieuwe aflevering(en) van Queen of the South, Manifest, Mayans MC, Debris en totaal gemist Snowfall uit 2017.

denoontje

Quote from: htandre on April  8, 2021, 18:54:11
Wij hebben nu 3 afleveringen gezien.
De serie moet wel even opgang komen.
Wel veel heen en weer in de tijd, wat ook wordt vermeld.
Tot  u toe een 7.
De serie wordt steeds beter, weer 2 afleveringen gezien, cijfer 8
Ook net afgerond..wij vonden hem allebei wel goed.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Unkhman

NUC8i7BEH - Roon - Kii Three BXT System
https://www.facebook.com/unkh.nl

skyfox

Wij kijken op Netflix nu met plezier naar New Amsterdam. Soort ER van vroeger, maar dan in het hier en nu. Hopelijk komt het derde seizoen snel.

Daarnaast ben ik zelf Dark aan het kijken. Een Duitse serie waarin vreemde dingen gebeuren. Heb pas twee afleveringen gezien, best creepy zonder goor te zijn. Kijk het op slakkentempo, je moet echt goed opletten elke aflevering. Niet zomaar ff terloops half kijken, zeg maar.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Hanky Panky

Quote from: skyfox on April 11, 2021, 18:56:49

Daarnaast ben ik zelf Dark aan het kijken. Een Duitse serie waarin vreemde dingen gebeuren. Heb pas twee afleveringen gezien, best creepy zonder goor te zijn. Kijk het op slakkentempo, je moet echt goed opletten elke aflevering. Niet zomaar ff terloops half kijken, zeg maar.

Wo ist Mikkel  ;)

Goede serie inderdaad.

We hebben de afgelopen weken 5 seizoenen van Line of duty gekeken. Dat zit geraffineerd in elkaar en telkens wil je de volgende aflevering zien. Erg sterk verhaal.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

HereIsTom

Your Honor

Geweldige miniserie!

Te zien op o.a. Net5 en Canvas

Bryan Cranston schittert als een rechter die zijn diepste overtuigingen confronteert wanneer zijn zoon betrokken is bij een aanslag die een georganiseerde misdaadfamilie verwart. Hij staat voor een reeks onmogelijke keuzes en ontdekt hoe ver een vader zal gaan om het leven van zijn zoon te redden.

Ik was wat laat met het starten van deze serie, maar toen ik Cranston aan de leiding zag, wist ik dat het goed moest zijn! Dit stelt niet teleur! Deze show heeft eigenlijk schakeringen van Breaking Bad in die zin dat Brian opnieuw in een positie verkeert om ter plekke verhalen te verzinnen, de leugens te verzinnen en zichzelf en degenen van wie hij houdt in diepere en diepere nachtmerriescènes te krijgen. De spanning is voelbaar en hartverscheurend en intens, vanaf het begin ... Deze show haakt in en laat niet los. Krachtige uitvoeringen hier van iemands ergste nachtmerrie ... Gewone mensen proberen zo goed mogelijk met een ondoorgrondelijke situatie om te gaan, maar creëren een steeds erger wordende waterval van domino-achtige gebeurtenissen, waarvan de ene de andere veroorzaakt, enzovoort. De zoon doet fantastisch werk en de keuze van de maffiabaas is perfectie om Cranstons vertolking van een liefdevolle en eerbare vader uit te spelen die plotseling tot het uiterste wordt gedreven en terwijl hij probeert zijn zoon te beschermen, wordt hij het polar-tegenovergestelde van alles wat hij eerder dierbaar was. Stellaire en absoluut meeslepende verhalen vertellen ...


 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Hanky Panky

Your honor is inderdaad een ijzersterke serie. Elke keer als je denkt dat de bodem bereikt is neemt het verhaal weer een wending. Topper  :pompom:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Martijnst1990

Ben zelf pas geleden weer opnieuw begonnen aan Dexter, had ik ooit gezien toen elk seizoen afzonderlijk uitkwam, inmiddels alweer een tijdje geleden dus. Kijkt toch weer lekker weg! En als het goed is komt er dit jaar een nieuw seizoen. Ik weet nog dat de serie afsloot met een ontzettend slecht laatste seizoen (zeker richting het einde), dus ben benieuwd wat ze ervan maken.

Quote from: htandre on April  8, 2021, 18:54:11
Wij hebben nu 3 afleveringen gezien.
De serie moet wel even opgang komen.
Wel veel heen en weer in de tijd, wat ook wordt vermeld.
Tot  u toe een 7.
De serie wordt steeds beter, weer 2 afleveringen gezien, cijfer 8
Hij kon mij helaas niet echt pakken, ben na 4 afleveringen afgehaakt, m'n vriendin heeft hem wel afgekeken.

Vond het ook erg storend dat de rechercheur een Nederlander is, maar niet door een Nederlandse acteur gespeeld waardoor hij soms met een heel raar Nederlands accent toch Nederlands sprak. Zijn vrouw is Duits, maar ze spreken vloeiend Engels met elkaar, terwijl je zou verwachten dat ze Nederlands of Duits zouden praten. Normaal stoor ik me niet zo aan dit soort dingen, maar bij deze serie wel om de 1 of andere reden.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

gsuk

Inderdaad
Your Honor

Wat heeft het me te pakken!

Alleen al de 1e 15 minuten van de 1e aflevering
Intens.....






Genieten[emoji106]

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

sterremos

begonnen met for Life, eerste seizoen gezien, kijkt lekker weg.

ook een rolletje later voor 50 Cent

Aaron Wallace heeft levenslang gekregen voor een misdaad die hij niet heeft begaan. Het bikkelharde leven achter de tralies zet hem ertoe aan om advocaat te worden. Hij vecht zijn eigen veroordeling aan en brengt daarnaast zaken van medegevangenen voor de rechter. Met zijn strijd voor rechtvaardigheid laat hij zien hoe één mens het verschil kan maken.

https://www.imdb.com/title/tt10327830/

pameijer

Quote from: gsuk on February 13, 2021, 20:36:45

Inderdaad goede serie
"Vliegende hollanders"

Ben nu met Commado's op npo+
Bezig

Ook vermakelijk!


Heb in 2 avonden de 10 afleveringen van Commando's afgekeken op NPO Plus. Gave serie zeg! Nog nooit zo gebinged, serieus  :coffee:
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Malignant

Quote from: pameijer on April 21, 2021, 22:17:05
Heb in 2 avonden de 10 afleveringen van Commando's afgekeken op NPO Plus. Gave serie zeg! Nog nooit zo gebinged, serieus  :coffee:

Hier iets langer er over gedaan, maar moet zeggen dat ik het voor Nederlandse begrippen een zeer fijne serie vond om te kijken inderdaad.
Heeft me van begin tot eind geboeid.
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - ATMOS 5.1.4 - 2x Focal 816W - Focal 800CC -  2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - Playstation 5 - Oppo UDP-203 JB - BlueSound Multiroom audio - Rega RP1 Elys2 - Project Tubebox Mk2 - QNAP TS-673A

gsuk

Quote from: reza on April 16, 2021, 08:39:44
De laatste afl is het echt  :blink:
Net de serie afgerond

Wat een top serie
En laatste aflevering [emoji33]

Stuk voor stuk goede goeie rollen.

Showtime heeft vaak van die top series.



Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

roeleken

Quote from: reza on April  7, 2021, 07:04:19
The Serpent.  :thumbs-up:
Heb het uitgekeken, op zich te doen. Maar slecht acteerwerk hoor!
De hoofdrolspeler kon niet eens fatsoenlijk  "Godverdomme''  zeggen :)
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

musfed

Ik ben begonnen met To the lake. Netflix.
Is Russisch, waardoor ik er bijna niet aan begonnen ben. Maar deze is verrassend goed.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dutch & Dutch 8c's

Kjelt

Your honor, Lupin gezien.
Balen van die cliffhangers  :tounge:
Nu een oudje:Babylon Berlin, drie seizoenen te gaan, laat nu maar komen die cliffhangers  :D

Martijnst1990

Waar/hoe kijken jullie allemaal Your Honor? Is volgens mij een TV serie, dus niet op de bekende streamingsdiensten. Ik heb wel kijk.nl gevonden, maar deze gaat maar terug tot aflevering 5, dus 1-4 mis ik nog.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT