Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HJ

Quote from: gsuk on February 13, 2021, 20:36:45

Inderdaad goede serie
"Vliegende hollanders"

Ben nu met Commado's op npo+
Bezig

Ook vermakelijk!

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Commando's vind ik echt een aanrader!

HereIsTom

Quote from: J0ell on February 10, 2021, 09:55:52
Omdat ik hem van vele al langs heb zien komen ben ik eergisteren ook begonnen aan The Expanse op Prime.
Inmiddels 10 afleveringen verder en bevalt tot nu toe goed!

(kleine slaap s 'nachts niet goed dus tijd genoeg om te kijken  :yawnee:)

Net klaar met seizoen klaar met seizoen 5 van The Expanse, geweldige serie!  :clapping:
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Malignant

Expanse staat hier zeker nog op de to-do-lijst.
Maar niet voordat ik het laatste boek heb gelezegd wat rond oktober uit gaat komen.
Als de serie een beetje trouw is aan de boeken word dat smullen.

Hier in een paar dagen tijd beide seizoenen van Warrior er doorheen gejaagd.
Heerlijke serie, setting etc. Qua niveau het zelfde gevoel als Deadwood.
Jammer dat Cinemax alles heeft gestopt, maar hopelijk komt er nog een S03 via HBO
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - ATMOS 5.1.4 - 2x Focal 816W - Focal 800CC -  2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - Playstation 5 - Oppo UDP-203 JB - BlueSound Multiroom audio - Rega RP1 Elys2 - Project Tubebox Mk2 - QNAP TS-673A

gerard1

Quote from: Malignant on February 15, 2021, 07:25:32


Hier in een paar dagen tijd beide seizoenen van Warrior er doorheen gejaagd.
Heerlijke serie, setting etc. Qua niveau het zelfde gevoel als Deadwood.
Jammer dat Cinemax alles heeft gestopt, maar hopelijk komt er nog een S03 via HBO

Is er wel een beetje een afgerond einde aan de serie ?

Malignant

Quote from: gerard1 on February 15, 2021, 07:35:08
Is er wel een beetje een afgerond einde aan de serie ?

Kan ik je morgen vertellen, heb er nog 1 te gaan vanavond :)
Maar hoe dan ook zeker de moeite waard om te kijken.
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - ATMOS 5.1.4 - 2x Focal 816W - Focal 800CC -  2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - Playstation 5 - Oppo UDP-203 JB - BlueSound Multiroom audio - Rega RP1 Elys2 - Project Tubebox Mk2 - QNAP TS-673A

reza

Gisteren begonnen aan : the godfather of Harlem.
Heeft zeker potentie. :thumbs-up:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HJ



Quote from: jazzy on February  6, 2021, 13:24:16

Daarnaast zijn we eindelijk aan The Soprano's begonnen, ruim 20 jaar na het uitkomen. Moest even wennen aan het wat lagere tempo maar we zitten er inmiddels helemaal in. Snap wel waarom deze serie in alle toplijstjes staat!

Ik ben ook maar eens aan Soprano's begonnen.  Nu 4 afleveringen gezien, geweldig!

gerard1

Quote from: Malignant on February 15, 2021, 07:45:34
Kan ik je morgen vertellen, heb er nog 1 te gaan vanavond :)
Maar hoe dan ook zeker de moeite waard om te kijken.

Dan wacht ik dat even af  ;D ;)

Malignant

Quote from: gerard1 on February 15, 2021, 09:33:03
Dan wacht ik dat even af  ;D ;)

Helaas een geheel open einde. Na wat zoekwerk ben ik er achter gekomen dat het intiele plan ook 4 of 5 seizoenen was.
Dit is vanwege COVID stop gezet. Cinemax heeft blijkbaar alles gestopt. Serie is daardoor naar HBO verhuisd, en de hoop is dat het nu een groter publiek bereikt waardoor HBO groen licht geeft voor de laatste seizoenen. Ik zou zeggen, kijken dus :)
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - ATMOS 5.1.4 - 2x Focal 816W - Focal 800CC -  2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - Playstation 5 - Oppo UDP-203 JB - BlueSound Multiroom audio - Rega RP1 Elys2 - Project Tubebox Mk2 - QNAP TS-673A

gerard1

Dank je wel voor de reactie ;D

Ik leg de serie nog even aan de kant en wacht eerst even of het zeker is dat er een vervolg komt.
Niks ergers als een serie kijken die abrupt stopt, het zou verboden moeten worden ;)

reza

The Stand.

4 afl gezien, ik vind het wel boeiend.
Een 7.4 van mij ( tot nu toe ).
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

gerard1

Defending Jacob.

Over een hele slimme vader, die voor het verhaal opeens niet meer slim is :D
Dat gebeurt al in het begin, wat de serie daarmee niet meer geloofwaardig maakt voor mij, kon me niet meer inleven.
Wel afgekeken, vermaak voor als je niets te doen hebt.


HereIsTom

Quote from: gerard1 on February 16, 2021, 11:47:12
Defending Jacob.

Over een hele slimme vader, die voor het verhaal opeens niet meer slim is :D
Dat gebeurt al in het begin, wat de serie daarmee niet meer geloofwaardig maakt voor mij, kon me niet meer inleven.
Wel afgekeken, vermaak voor als je niets te doen hebt.

Mooi serie inderdaad!

SEE is ook een mooie serie.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Harry HT

Eerste reacties op The Falcon and the Winter Soldier beloven epische actie
https://www.superguide.nl/nieuws/eerste-reacties-op-the-falcon-and-the-winter-soldier-beloven-epische-actie-series

Aanstaande vrijdag is het dan zover: de première van The Falcon and The Winter Soldier. En als je nog niet hyped was voor deze Marvel-serie, ben je het wel na het zien van deze trailer!
Captain America

We zijn nog maar net bekomen van WandaVision of de volgende Marvel-sensatie dient zich alweer aan: The Falcon and The Winter Soldier. In deze Disney+-serie worstelen de titelhelden met het nalatenschap van Captain America. Deze legendarische Avenger heeft Sam 'The Falcon' Wilson aangewezen als zijn opvolger. Deze twijfelt echter of hij het schild wel waard is. Maar de terugkeer van superschurk Zemo brengt de ontwikkelingen in een stroomversnelling...

Actie en avontuur

Deze laatste trailer van The Falcon and The Winter Soldier belooft een Marvel-serie vol actie en avontuur. En afgaande op de eerste reacties wordt deze belofte dubbel en dwars waargemaakt. De mazzelpikken die de eerste aflevering hebben gezien prijzen vooral de spectaculaire actiescènes. Deze schijnen niet onder te doen voor de blockbusters van de superheldenstudio. De bioscopen mogen dan dicht zijn: dankzij Disney+ hoeven we onze Marvel-kicks toch niet helemaal te missen!

https://youtu.be/ojGHE581lsM

https://www.superguide.nl/nieuws/nieuwe-trailer-the-falcon-and-the-winter-soldier-belooft-explosieve-marvel-serie-series

Gegroet,

Harry

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

ppeter

Hier gestart met de volgende series:

Band of Brothers (gezien op tv in 2001)
Zeker een herhaling waard!

For all Mankind
Seizoen 2

The Expanse
Seizoen 5

Queen of the South
Seizoen 4

Vanaf 19/03
Formula 1: Drive to Survive
Seizoen 3
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

Martijnst1990

Quote from: ppeter on March 16, 2021, 21:34:50
Hier gestart met de volgende series:

Band of Brothers (gezien op tv in 2001)
Zeker een herhaling waard!

For all Mankind
Seizoen 2

The Expanse
Seizoen 5

Queen of the South
Seizoen 4

Vanaf 19/03
Formula 1: Drive to Survive
Seizoen 3
Veel series tegelijk :o Band of Brothers blijft fantastisch! Heb ik inmiddels al een keer of 5/6 gezien :D

Ik ben sinds kort weer begonnen met Dexter.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

WilcoL

Laatst heb ik "The OA" gekeken. Ik vond vooral het eerste seizoen echt zeer bijzonder en mooi!

Binnenkort maar weer eens beginnen aan "The Expanse". Daar ben ik ooit aan begonnen, maar is blijven liggen om een of andere reden. Onbegrijpelijk als SF-liefhebber.

En "The Mandalorian" moet ik toch ook echt een kans geven heb ik begrijpen, dus die staat ook te trappelen voor viewing [emoji6]
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

norman

Quote from: WilcoL on March 17, 2021, 13:13:02
Laatst heb ik "The OA" gekeken. Ik vond vooral het eerste seizoen echt zeer bijzonder en mooi!

Binnenkort maar weer eens beginnen aan "The Expanse". Daar ben ik ooit aan begonnen, maar is blijven liggen om een of andere reden. Onbegrijpelijk als SF-liefhebber.

En "The Mandalorian" moet ik toch ook echt een kans geven heb ik begrijpen, dus die staat ook te trappelen voor viewing [emoji6]

Bij mij was The Expanse ook blijven liggen, was er na 2 afleveringen mee gestopt.
Net vorige week weer opgepakt en ben ze nu aan één zucht door aan het kijken :)
Super gaaf!
Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

WilcoL

Quote from: norman on March 17, 2021, 13:19:47
Bij mij was The Expanse ook blijven liggen, was er na 2 afleveringen mee gestopt.
Net vorige week weer opgepakt en ben ze nu aan één zucht door aan het kijken :)
Super gaaf!
Ik ben dus niet de enige [emoji1787]
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

pameijer

Lang aangehikt tegen laatste seizoen van The Crown, had op de 1 of andere manier geen zin om te beginnen. Ben toch meer van de actie en spanning. Maar eerste 3 seizoenen vond ik er goed. Nu toch maar begonnen en snap ik weer waarom het zo goed is. Elke avond 2 afleveringen als ik niet afgeleid word (meestal dus 1 afl/avond). Zo goed geacteerd, schitterend geproduceerd, mooi camerawerk. Echt een topserie!
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

ppeter

Quote from: Martijn90 on March 17, 2021, 10:37:42
Veel series tegelijk :o Band of Brothers blijft fantastisch! Heb ik inmiddels al een keer of 5/6 gezien :D

Ik ben sinds kort weer begonnen met Dexter.
Tja, ik doe niet aan bingewatchen (max 2) en wissel graag eens af. 😎
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

jazzy

Even over The Wire, hoor graag de mening van mensen die hem al (af)gekeken hebben.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

Tabcam

Gebruik de spoiler tag als je iets als hierboven wilt vertellen.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.



Dus spoiler tussen vierkante haakjes.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

jazzy

Quote from: TabCam on April  4, 2021, 21:06:46
Gebruik de spoiler tag als je iets als hierboven wilt vertellen.
Dank je, Tab! Ik had geheel ten onrechte aangenomen dat we die hier niet zouden hebben.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

Tabcam

Quote from: jazzy on April  4, 2021, 21:13:01
Dank je, Tab! Ik had geheel ten onrechte aangenomen dat we die hier niet zouden hebben.
Graag gedaan ;D.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i