Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paulkokkie

NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

clockwork

Quote from: HereIsTom on September 29, 2020, 12:27:09
Queen of the South op Netflix met 4 seizoen kijkt lekker weg.


Ik vond de eerste 2 seizoenen wel oke. In het derde werd het in mijn ogen echt wel een beetje ongeloofwaardig. Maar ja. Vrouwlief vindt het leuk dus ik kijk wel mee (met de ipad op schoot).  :yawnee:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

skyfox

Sinds een week of 2 klaar met Mad Men. 7 seizoenen intens genoten.

Met de missus kijken we naar Undercover seizoen 2. Haalt het net niet bij s1, die we enorm sterk vonden, maar is nog steeds een hele goede serie.

Zelf ben ik aan het genieten van iZombie s5 en ben eergisteren begonnen met Away. Beide leuke series in hun genre. Kijkt allemaal lekker weg. Sowieso hou ik wel van alle Mars gerelateerde dingen de laatste tijd. Laat ons mensen maar eens die kant op gaan en een basis op een andere planeet zetten. The stuff of legends. Een Marslanding in onze tijd, het zou me heel erg gaaf lijken. En hopelijk leren we er een hoop nuttige dingen die we hier op aarde weer kunnen inzetten. Enfin, einde droommodus, daar zijn andere topics voor  :hehe:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

mondiaal

ZeroZeroZero ...net mee begonnen. Moet er nog inkomen

De bejubele Canvas-serie 'ZeroZeroZero' combineert een snoeiharde Mexicaanse narcothriller met een Italiaans maffiaverhaal en een Amerikaans familiedrama.

Raphie

Quote from: clockwork on September 29, 2020, 13:14:36
Ik vond de eerste 2 seizoenen wel oke. In het derde werd het in mijn ogen echt wel een beetje ongeloofwaardig. Maar ja. Vrouwlief vindt het leuk dus ik kijk wel mee (met de ipad op schoot).  :yawnee:
ik ook, ik ontvoer jou, ontvoer jij mij, volgende aflevering maken we weer ruzie en dan begint het weer opnieuw  :D en dat al 4 seizoenen lang. Ben nu s04e09, moet me er écht toe zetten om het uit te kijken, sleept maar voort, sleept maar voort.....
JBL PRX Power!

Hanky Panky

We zijn begonnen aan de serie Tehran. Tot nu toe best aardig zij het dat ik wat vaart mis maar dat doet in de eerste 4 afleveringen nog geen afbreuk aan het verhaal.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

StefaanD

Kijk niet zo gek veel series, maar kijk wel uit naar vanavond want dan begint Star Trek: Discovery aan zijn derde seizoen.

blue-eyes

Quote from: StefaanD on October 16, 2020, 12:55:08
Kijk niet zo gek veel series, maar kijk wel uit naar vanavond want dan begint Star Trek: Discovery aan zijn derde seizoen.

Goede reminder!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

StefaanD

Trakt.tv hielp me daar bij, want zag die plots in mijn lijst verschijnen voor ik er erg in had ... en ze waren ook nog sneller met hun melding dan Netflix zelf  :colgate:

Robiwan

24, Stranger Things en Suits op Netflix. Instinct, Coroner, Evil, Manifest op TV.
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

norman

Quote from: StefaanD on October 16, 2020, 12:55:08
Kijk niet zo gek veel series, maar kijk wel uit naar vanavond want dan begint Star Trek: Discovery aan zijn derde seizoen.
Oh en hij was weer gaaf!!!!!
Jammer dat ze per week komen ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

lestat1234

Afgelopen weekend "the Haunting of bly manor" gebinged.

Wat mij betreft een dikke aanrader.

Leuke ghost story vergelijkbaar met "the haunting of hill house".

beide op netflix te vinden.

Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

CZ79

Oh leuk, ga ik maar eens opzoeken.

Vond Haunting of Hill House ook erg vermakelijk
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

pameijer

Ik heb zojuist de episode "407 Proxy Authentication Required" van Mr. Robot gekeken. Vanwege de IMDb rating van 10 had ik al wel een verwachting...., en die is ingelost. Wat een g e n i a a l  uur televisie heb ik zojuist gezien. Voor wie geen zin heeft in de serie, kijk alleen deze aflevering en Shakespeare verbleekt.

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Maximus_Aurelius

Ben gestart met de serie Ratched. Eerste twee afleveringen gekeken en kon mij zeker bekoren.
Ben benieuwd wat het verder gaat worden.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

katwax

Quote from: pameijer on October 26, 2020, 01:01:18
Ik heb zojuist de episode "407 Proxy Authentication Required" van Mr. Robot gekeken. Vanwege de IMDb rating van 10 had ik al wel een verwachting...., en die is ingelost. Wat een g e n i a a l  uur televisie heb ik zojuist gezien. Voor wie geen zin heeft in de serie, kijk alleen deze aflevering en Shakespeare verbleekt.


Een zeer goede serie, maar niet licht verteerbaar :)
Eerte seizoen kijkt nog vrij makkelijk, maar de volgende seizoenen zijn wel wat zwaarder (chaotisch, zeker met het hoofpersonage die meerder personen zijn)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

J0ell

Gisteren de eerste 2 afleveringen van Chernobyl begonnen.
Bijzondere weergave van wat daar gebeurt is en hoe volledig genegeerd wordt dat er een ramp gaande is.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

blue-eyes

Quote from: J0ell on October 26, 2020, 12:04:46
Gisteren de eerste 2 afleveringen van Chernobyl begonnen.
Bijzondere weergave van wat daar gebeurt is en hoe volledig genegeerd wordt dat er een ramp gaande is.

Dat geeft daarmee een bijzonder goed beeld hoe het communisme , het volk, de leiding, in relatie met elkaar in Rusland werkt.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Hanky Panky

Quote from: Blue-Eyes on October 26, 2020, 12:06:59
Dat geeft daarmee een bijzonder goed beeld hoe het communisme , het volk, de leiding, in relatie met elkaar in Rusland werkt.

Yep, de perceptie van de buitenwacht was belangrijker dat het leven van miljoenen mensen  :(
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

blue-eyes

Quote from: Hanky Panky on October 26, 2020, 13:06:20
Yep, de perceptie van de buitenwacht was belangrijker dat het leven van miljoenen mensen  :(

Exact dat!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J0ell

Quote from: Hanky Panky on October 26, 2020, 13:06:20
Yep, de perceptie van de buitenwacht was belangrijker dat het leven van miljoenen mensen  :(

Heel bizar inderdaad   :eh:
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Raymond187

Zojuis thet eerste seizoen van LoveCraft country gekeken.

Vermakkelijke serie, beetje in de trend van Grimm. Magie, maar dan in de jaren 50 oid.

Gisteren begonnen met de serie Warrior, waar 2 seizoenen van zijn. Gaat over de Chinezen die aankomen in het oohhhh zo vredelievend US and A  :crazy: en de Chinezen gansters Tong. Als ik me niet vergis is dit script ooit geschreven door Bruce Lee.

Ik vind hem tot nu toe erg leuk. 3 afl. gekeken.


neptune

zet hier iets neer

Hanky Panky

Quote from: Raymond187 on October 27, 2020, 11:14:50
Zojuis thet eerste seizoen van LoveCraft country gekeken.

Vermakkelijke serie, beetje in de trend van Grimm. Magie, maar dan in de jaren 50 oid.


Wij zijn uit pure verveling afgehaakt halverwege aflevering 1  ;)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000