Yippie

Author Topic: Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.  (Read 467206 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline paulkokkie

• full member
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 41
  • Lo siento, pero no entiendo.
Fargo seizoen 4.
Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2

Offline HereIsTom

• senior member
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 33
  • I love the HTforum
Queen of the South op Netflix met 4 seizoen kijkt lekker weg.

https://www.netflix.com/nl/title/80107369

https://youtu.be/txqu2WoiqT8
HiMedia Q10 Pro | Rii i8 Plus | Harmony Ultimate One | Gamesir G4s | Pioneer VSX-934 | Toshiba 46YL875 |
 iPhone 8 Plus 64GB

Offline clockwork

• Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+17)
  • Total likes: 81
  • Viddy well little brother, Viddy well
    • Showcase
Queen of the South op Netflix met 4 seizoen kijkt lekker weg.

Ik vond de eerste 2 seizoenen wel oke. In het derde werd het in mijn ogen echt wel een beetje ongeloofwaardig. Maar ja. Vrouwlief vindt het leuk dus ik kijk wel mee (met de ipad op schoot).  :yawnee:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & M300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Offline skyfox

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+6)
  • Total likes: 232
  • Big Man meets Little Cinema
Sinds een week of 2 klaar met Mad Men. 7 seizoenen intens genoten.

Met de missus kijken we naar Undercover seizoen 2. Haalt het net niet bij s1, die we enorm sterk vonden, maar is nog steeds een hele goede serie.

Zelf ben ik aan het genieten van iZombie s5 en ben eergisteren begonnen met Away. Beide leuke series in hun genre. Kijkt allemaal lekker weg. Sowieso hou ik wel van alle Mars gerelateerde dingen de laatste tijd. Laat ons mensen maar eens die kant op gaan en een basis op een andere planeet zetten. The stuff of legends. Een Marslanding in onze tijd, het zou me heel erg gaaf lijken. En hopelijk leren we er een hoop nuttige dingen die we hier op aarde weer kunnen inzetten. Enfin, einde droommodus, daar zijn andere topics voor  :hehe:
Versterking: Marantz SR7011
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Thorens MOV edition
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | MA RS1 | Velodyne DD10 | Velodyne SPL1200r
Kabels: vd Hull | Audioquest | Kemp | RU Connected | Chord

Offline mondiaal

ZeroZeroZero ...net mee begonnen. Moet er nog inkomen

De bejubele Canvas-serie 'ZeroZeroZero' combineert een snoeiharde Mexicaanse narcothriller met een Italiaans maffiaverhaal en een Amerikaans familiedrama.

Offline Raphie

• Forever Addicted
  • Trade Count: (+24)
  • Total likes: 1245
  • Been there, Done that...
Ik vond de eerste 2 seizoenen wel oke. In het derde werd het in mijn ogen echt wel een beetje ongeloofwaardig. Maar ja. Vrouwlief vindt het leuk dus ik kijk wel mee (met de ipad op schoot).  :yawnee:
ik ook, ik ontvoer jou, ontvoer jij mij, volgende aflevering maken we weer ruzie en dan begint het weer opnieuw  :D en dat al 4 seizoenen lang. Ben nu s04e09, moet me er ιcht toe zetten om het uit te kijken, sleept maar voort, sleept maar voort.....
JBL PRX Power!

Offline Hanky Panky

• Meesterlijk lid ιn
  • HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Total likes: 3282
  • Kiss this
We zijn begonnen aan de serie Tehran. Tot nu toe best aardig zij het dat ik wat vaart mis maar dat doet in de eerste 4 afleveringen nog geen afbreuk aan het verhaal.
Wat! Wat! Wat is probleem!!??

Sony 65XE9005 // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV // ASW Cantius 404 Front // B&W M1 Center & rears // SVS PB-1000 in custom exclusive Maple matt

Offline StefaanD

Kijk niet zo gek veel series, maar kijk wel uit naar vanavond want dan begint Star Trek: Discovery aan zijn derde seizoen.

Online Blue-Eyes

Kijk niet zo gek veel series, maar kijk wel uit naar vanavond want dan begint Star Trek: Discovery aan zijn derde seizoen.

Goede reminder!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: PRE: Linn Akurate DSM/2 & Arcam AV860, EV: Linn Akurate 2200, 2*Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology, Rack: Finite Pagode Signature; AB: NEEO&Homey

Offline StefaanD

Trakt.tv hielp me daar bij, want zag die plots in mijn lijst verschijnen voor ik er erg in had ... en ze waren ook nog sneller met hun melding dan Netflix zelf  :colgate:

Online Robiwan

24, Stranger Things en Suits op Netflix. Instinct, Coroner, Evil, Manifest op TV.
Stereo/surround: Marantz NR 1608 | Marantz NA6006 | Rega Planar 2 2016 | Rega Mini Fono MK2 | Pioneer BDP-X300 | Ziggo horizonbox | Philips PUS6704 | KEF Q550/Q250c/Q50a/Dali Alteco C-1/KEF Kube 10

Offline norman

• senior member
  • Total likes: 1
  • I love the HTforum
Oh en hij was weer gaaf!!!!!
Jammer dat ze per week komen ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Offline lestat1234

• HT forum donateur
  • senior member
  • Trade Count: (+10)
  • Total likes: 9
Afgelopen weekend "the Haunting of bly manor" gebinged.

Wat mij betreft een dikke aanrader.

Leuke ghost story vergelijkbaar met "the haunting of hill house".

beide op netflix te vinden.

Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact

Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Offline cz79

Oh leuk, ga ik maar eens opzoeken.

Vond Haunting of Hill House ook erg vermakelijk
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Chord 2Qute
Luidsprekers en DSP: Scansonic MB 2.5 | ARC
Kabels: Grimm Audio | Black Cable | TCI