Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reza

The Morning Show vond ik ook erg sterk. Krijgt van mij een 8,5

Heb je SEE van Apple al gezien?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Tabcam

Quote from: gerard1 on September  3, 2015, 21:41:53
The Fall met Gillian Anderson in de hoofdrol
Kan je niet slapen, dan kan ik zeker deze serie aanraden.
Het is een drama/thriller 
Jammer dat het zo traag, vermoeiend en saai is, we snakten aldoor naar het einde, wat een lange zit.
Nog 1 aflevering te gaan, dan eindelijk verlost.
Zeker niet te vergelijken, met de prachtige serie Luther.
Moet zeggen dat ik juist het tempo van "the Fall" erg vond passen bij het onderwerp. Geen aktieachtbaan maar wel het in stappen doorlopen van het onderzoek en de verwikkelingen daaromheen. Of je het nou moet gaan kijken als je slapeloos bent :tongue2:

Ook erg goed dat ze er wel stukjes mediakritiek in doen evenals dat het lokaal opgenomen aan doet. Er zitten ook leuk gevonden plottwisten in en een deel open einde. Al met al wat mij betreft meer dan het bekijken waard :clapping:.

Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

HereIsTom

Quote from: reza on June 20, 2020, 13:19:22
The Morning Show vond ik ook erg sterk. Krijgt van mij een 8,5

Heb je SEE van Apple al gezien?

Ja SEE ook gezien op AppleTV+, ook Servant en Home Before Dark, goede series van Apple.
Nu bezig met Defending Jacob.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

reza

Home before dark heb ik uitgezet.
Defending Jacob vind ik ook erg goed.
The Servant ook.
De rest van Apple+ heb ik uitgezet.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Tabcam

Ben nu besig met seizoen 6 van Vikings maar dit lijkt wel de laatste te worden die ik kijk, ze stappen nu wel erg ver van de geschiedenis af :nopompom:
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

J0ell

Quote from: TabCam on June 22, 2020, 23:54:26
Ben nu besig met seizoen 6 van Vikings maar dit lijkt wel de laatste te worden die ik kijk, ze stappen nu wel erg ver van de geschiedenis af :nopompom:

Dat wilde ik bij seizoen 5 eigenlijk al doen maar toch blijft de serie me wel boeien
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Martijnst1990

Quote from: J0ell on June 23, 2020, 17:26:29
Dat wilde ik bij seizoen 5 eigenlijk al doen maar toch blijft de serie me wel boeien
Mij blijft die ook boeien ja! Seizoen 6 is overigens wel het laatste seizoen, al komt die wel in 2 delen (2x 10 afleveringen) uit.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Xstream

Quote from: TabCam on June 22, 2020, 23:54:26
Ben nu besig met seizoen 6 van Vikings maar dit lijkt wel de laatste te worden die ik kijk, ze stappen nu wel erg ver van de geschiedenis af :nopompom:

Dat herken ik wel idd ... Het begint ook een beetje opgerekt te voelen. Je weet dat er nog wat verteld moet worden, maar ze lijken 't maar uit te stellen.

Quote from: J0ell on June 23, 2020, 17:26:29
Dat wilde ik bij seizoen 5 eigenlijk al doen maar toch blijft de serie me wel boeien
Idem. Blijf 't toch doorkijken. Ook met de belofte al een paar jaar dat het 't laatste seizoen wordt wil je 't ook gewoon afkijken, maar als ze 't dan steeds verlengen en ook qua verhaal uit te stellen begint 't wel wat te irriteren.

Spoiler:
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Xstream

Na een hele tijd Goliath weer 's opgepakt (Prime). Had 2 jaar een stop ofzo na S1, dus ik was er helemaal uit.
Maar zat er toch weer vrij snel in. Was zo door S2 en S3 heen. Loopt wel richting een climax nu, dus ben best benieuwd naar S4.

Doom Patrol ook aan begonnen, maar na een paar afl. geloof ik 't wel. Is niet voor mij. 
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

HereIsTom

Quote from: katwax on July  2, 2020, 18:51:47
Dark S3

Tja de titel zegt het al, maar snap nog steeds niet waar het over gaat?
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

gerard1

Quote from: HereIsTom on July  2, 2020, 20:36:07
Tja de titel zegt het al, maar snap nog steeds niet waar het over gaat?

Ik vind het een mooie serie, geluid en sfeer.

Maar ik ben de kluts allang kwijt, en toch blijf ik kijken :D

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

gerard1

Quote from: eddy135 on July  2, 2020, 21:43:45
Echt een aanrader dus... :hehe:

Het derde seizoen, is ook het laatste seizoen.
Als je alles achter elkaar kijkt, zal het een stuk beter te volgen zijn.
Er is ook uitleg op het web te vinden.
Ikzelf vind het wel een aanrader ;D

katwax

Quote from: gerard1 on July  2, 2020, 21:53:53
Het derde seizoen, is ook het laatste seizoen.
Als je alles achter elkaar kijkt, zal het een stuk beter te volgen zijn.
Er is ook uitleg op het web te vinden.
Ikzelf vind het wel een aanrader ;D
Ik moest diep graven bij de eerste 2 afleveringen van S3, heb de eerste 2 wel achter elkaar gezien.
Een dikke aanrader zou ik zeggen.
Zonder spoiler gaat het om een stad waar verdwijningen gebeuren en dat herhaalt zich. Het bouwt echt op en na S1 wil je gewoon doorkijken naar S2 zoveel mysteries waarvan de puzzelstukjes langzaam in elkaar vallen.
9/10 krijgt de serie van mij
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

HereIsTom

Quote from: gerard1 on July  2, 2020, 21:41:49
Ik vind het een mooie serie, geluid en sfeer.

Maar ik ben de kluts allang kwijt, en toch blijf ik kijken :D
Ja dat heb ik dus ook, iets in deze serie zorgt ervoor dat je blijft kijken  :popcorn:
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

SV..S

Blij dat ik niet de enige bent die de serie volgt maar niet kan volgen :D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Richi

Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

pameijer

Gisteravond begonnen met een oudje die nog op mijn band stond van de decoder: Mildred Pierce. Erg onder de indruk tot nu toe, schitterend geacteerd! Ouderwets in SD, maar doet niets af aan een goede serie.

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Richi

Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

xynyx


HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

SV..S





Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15