Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DofN

Quote from: denoontje on February 25, 2020, 00:56:24
Blijft erg goed hoor, ff doorbijten..wordt extreem

Gek he, ik had opeens tijd om nog een afleveringetje bij te pakken. Lekkere serie toch. Ze zijn net aangekomen bij Parijs.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

katwax

Dirty Money op Netflix, is docu, maar ik vind het toch soms bizar met wat sommige op grote schaal wegkomen.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

whoknows

DARK duitsche serie op netflix wel een aanrader wat mij betreft, echter je moet wel goed opletten met verhaallijnen die door elkaar heen lopen. Goede muziek en sfeer......

https://www.imdb.com/title/tt5753856/
htpc --> minidsp 4x10hd --> Hypex ncore --> avalon compass like cloon

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

HJ


gerard1

Momenteel kijken wij : into the badlands
Deze had ik een tijdje liggen, kan mij er prima mee vermaken, mooie beelden ook ;D

Malignant

Gisteren aan een ruk het eerste seizoen van "Happy" er doorheen gejaagd.
Heerlijk cynisch, doordrenkt van zwarte humor in het straatje ala "Who Framed Roger Rabbit".

Vandaag maar eens aan seizoen 2 beginnen en dan is het al weer op helaas :(
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - ATMOS 5.1.4 - 2x Focal 816W - Focal 800CC -  2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - Playstation 5 - Oppo UDP-203 JB - BlueSound Multiroom audio - Rega RP1 Elys2 - Project Tubebox Mk2 - QNAP TS-673A

MechanicalAnimal

Gister aflevering 2 van S1 Iron Fist op Netflix...............


man man man, wat een slap aftreksel van Arrow.......en dat zegt heel wat  :crazy:


Na 10 minuten zat ik al in mijn tablet op youtube.....vrouwlief kon het wel prima aanzien allemaal.

Niks voor mij, wat een niveau zeg.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

katwax

Quote from: doorofnight on March 23, 2020, 22:20:32
Het begon goed maar ik ben er toch mee gestopt.
Ik zou zeggen toch even doorbijten, er is inderdaad een stuk dat wat "saaier" is, maar het is echt de moeite om door te kijken.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

DofN

Zou ik goed kunnen doen.. :) Ik verwacht wel wat extra Netflix tijd te hebben de komende weken.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Tabcam

De muziek en geluidseffecten bij Dark hebben mij door dat stuk heen gesleept. Uiteindelijk werd het weer flink beter maar qua geloofwaardigheid vind ik tijdreisverhalen altijd lastig.

Ben nu "How to get away with murder" aan het kijken. Moet je ook goed je aandacht bij houden. Minder goed qua muziek maar wel vermakelijk in deze tijden.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

riwi

Ik vond Dark echt geweldig. Maar ik ben wel een beetje fan van tijdsreis/sprong verhalen. Ik vond het alleen al leuk om die oude auto's te zien rijden en hoe ze die tijdsgeest in beeld brengen.

MechanicalAnimal

Dark........wat een topserie.  :worship:

Het was even wennen aan het duits, maar sjonge wat is dat goed geacteerd, echt klasse.
De muziek en geluideffecten vind ik subliem, ik zat op het puntje van mijn stoel.

Helaas de klassieke fout van mijn kant.....te lang tussen S1 en S2 gewacht.

Doordat het al een ingewikkelde serie is (ik heb ook wat moeite met de tijdsprongen is series, al helemaal zoals ze dat doen in bijv.  de serie 12 monkeys, onnavolgbaar ingewikkeld) kwam ik ik er gewoonweg niet meer lekker in helaas.

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

ppeter

Quote from: katwax on February 28, 2020, 18:45:57
Formule 1: Drive to Survive S2 is beschikbaar nu op Netflix, S1 vond ik zeer leuk
MAAR wat me nu bij S2 echt opvalt is de kwaliteit van beeld, kijk regelmatig Netflix, maar deze kwaliteit heb ik nog nooit gezien. Denk dat ze een statement willen maken met hoe goed het kan zijn.
Ben nu volop aan het kijken naar S1, en wat een gave serie/docu seg!
Leuk om een uitgebreide kijk te hebben in de interne keuken van de F1.
Beeld is super, maar het geluid is zelfs indrukwekkend!

Ben benieuwd voor S2? 😎
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

HJ

Quote from: ppeter on March 28, 2020, 09:32:18
Ben nu volop aan het kijken naar S1, en wat een gave serie/docu seg!
Leuk om een uitgebreide kijk te hebben in de interne keuken van de F1.
Beeld is super, maar het geluid is zelfs indrukwekkend!

Ben benieuwd voor S2? [emoji41]
F1 live vind ik nogal saai normaal gesproken. De NF serie daarintegen vonden wij geweldig. En idd de beeldkwaliteit is echt geweldig. (En dat met de ingebouwde tv app.)

neptune

zet hier iets neer

Maximus_Aurelius

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

katwax

Quote from: neptune on March 28, 2020, 10:42:35
Ozark S3 :pompom: :pompom:
Benieuwd, eerste 2 seizoenen waren leuk.


Unorthodox is een leuke miniserie (drama), geeft toch een beeld over hoe deze tijden geloof toch nog een zware invloed kan hebben.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

HereIsTom

Quote from: neptune on March 28, 2020, 10:42:35
Ozark S3 :pompom: :pompom:

Ook benieuwd naar seizoen 3 van deze mooie serie.

En nog 4 nachtjes slapen en dan begint ook seizoen 3 van La Casa de Papel  :pompom:
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

reza

Quote from: katwax on March 30, 2020, 12:51:24
Is dat docu of meer serie "los" gebaseerd op het leven van?

Kan wat mij betreft in beide worden geplaatst.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Jack_D

Zit al weer met smart te wachten op seizoen 2 van Star Trek Picard.

Helaas zit het eerste seizoen er net op dus we zullen weer een jaartje moeten wachten.
Voor mij een van de beste series van dit jaar.

sterremos

Quote from: Jack_D on March 30, 2020, 13:01:59
Zit al weer met smart te wachten op seizoen 2 van Star Trek Picard.

Helaas zit het eerste seizoen er net op dus we zullen weer een jaartje moeten wachten.
Voor mij een van de beste series van dit jaar.

Ook voor mij een van de beste, ik heb nog 1 aflevering te gaan  :unhappy:

katwax

Begonnen met:
-The Letter for the King op Netflix

Was niet slim om hiermee te beginnen net voor middernacht, dacht ik ga kijken als het niet ok is zet ik het wel uit na 15min -> dit zijn dus 2 afleveringen geworden en dan moest ik mijzelf nog dwingen om geen 3de te starten :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543